Semmonen reilu 350hv+ olis tavoitteena ja itte olen miettinyt noita t34/t35 turboja asennuksen helppouden takia. Pako a/r täytyy ilmeisesti olla vähintään .55 mun koneelle ,muuten surge iskee.
Mitä muuta jengi suosittelis tämmöseen koneeseen:
Vihreet 803
portattu kansi ja avarrettu/kiillotettu 4wd imusatsi.
t34 MSD lastu +useita muita testattavaksi.
"rs500" cooleri
Sytkä vakio kunnon johdoilla ja puolalla.
2.5 putkisto
Bensan syötön huolehtii se A ryhmän bosch pumppu ,en nyt muista mallinumeroa.
Innovaten lc-1 (tai mikä se oli) laajakaistamittari.
Jäähdytykset alumiinisyylärillä.
Konehuoneessa kaikki on silleen kondiksessa ja moottori uudenveroisessa iskussa ,mutta lohko on vakio 0.25 porattu yb 205 ja kansi 2wd.
Kannattaisko se lähteä radikkaleihempiin muutoksiin ruiskutuksessa , peltisarjoihin ja muun merkkisiin turboihin. Noi megasquirtit sun muut sinänsä hirvittää ,et saanko autosta mun taidoilla ikinä ajettavaa ,vai onko se jatkuvassa säädössä sen jälkeen. Ja ajettavaksi auton haluaisin

PS: taivoitteena olis vähän pistää hanttiin tuttavan muijan veljen 350hv(mukamas) subaru imprezalle ,joka on kuulemma ihan eri planeetalta ku jotkut cossut,ja onhan se uudempi ja kehittyneempi auto. Se ei kommentoi ,eikä edes kato päin näitä fordin tekeleitä ,mut sen ku pesis vanhalla viistokeula taunuksella vartilla ni oisin aika leuhka
