Liikennevakuutusyhdistys
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viesti:
Liikennevakuutusyhdistys
Mikä on tämä yhdistys. Eikö nää kerää niitä 34€ vakuutushyvikkeitä, joita tulee kun 7 päivän sisällä ei ole tehnyt omistajanvaihdosta.
Tietääkö kukaan miten homma toimii jos auto on liikenteestä poistettu, sillonhan ei kait näitä maksuja tarvii maksaa.
Onko kokemuksia ?
Mulle tuli vähän isompi kun 34€ ja sen takia tätä kyselen.
Tattista jo etukäteen jos jotain kommenttia löytyis.
Tietääkö kukaan miten homma toimii jos auto on liikenteestä poistettu, sillonhan ei kait näitä maksuja tarvii maksaa.
Onko kokemuksia ?
Mulle tuli vähän isompi kun 34€ ja sen takia tätä kyselen.
Tattista jo etukäteen jos jotain kommenttia löytyis.
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
-
Re: Liikennevakuutusyhdistys
Omistajan vaihdos täytyy tehdä 7vrk:n sisällä, vaikka ajoneuvo olis liikennekäytöstä poistettukin..
-samaten vakuutus, joten mun veikkaus on että joudut maksamaan.
-samaten vakuutus, joten mun veikkaus on että joudut maksamaan.
Pedal tu tö metal!
-
- Viesti:
Tässä on vaan se pointti, että näyttöä niillä ei ole siitä kaupanteon päivämäärästä kun se mitä omistajaosassa lukee ja sen mukaan mä olen omistanut ko auton vain reilun viikon. Kun ostin tän auton varaosiksi, niin me ei tehty kun se omistajaosa lappu johon myyjä veti nimmarit, päivä jäin auki. Myyjä oli tehnyt myöhemmin luovarin jossa oli vaan sen oma allekirjoitus, ei minun. Nyt tää yhdistys vetoaa siihen luovariin ja koittaa rokottaa sen mukaan. Mun mielestä niillä on näyttöongelma ja mä en aio maksaa eurookaan.
Mitä lautakunta tähän sanoo. Onko niillä riittävä näyttö ?
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
-
- Viesti:
Ei se luovari ole pätevä jos sun allekirjoitus puuttuu.esko kirjoitti:Tässä on vaan se pointti, että näyttöä niillä ei ole siitä kaupanteon päivämäärästä kun se mitä omistajaosassa lukee ja sen mukaan mä olen omistanut ko auton vain reilun viikon. Kun ostin tän auton varaosiksi, niin me ei tehty kun se omistajaosa lappu johon myyjä veti nimmarit, päivä jäin auki. Myyjä oli tehnyt myöhemmin luovarin jossa oli vaan sen oma allekirjoitus, ei minun. Nyt tää yhdistys vetoaa siihen luovariin ja koittaa rokottaa sen mukaan. Mun mielestä niillä on näyttöongelma ja mä en aio maksaa eurookaan.
Jos vaikka konttorille menisit tuolla luovarilla osoittamaan omistajaoikeuden siirtymistä ja myyjän nimmari puuttuisi niin sehän olisi epäkelpo lappu.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa
Pari muutakin autoa
-
- Viesti:
No, eikös tämä olis sama asia, jos vaikka olisitte myyjän kanssa laittaneet siihen päiväyksen joka on 1kk luovutuksesta ja myyjä tuleekin katumapäälle ja vie toisen luovarin jossa eri päiväys ja vain hänen allekirjoitus. Tuskin sitäkään kukaan joutuis maksaan. Jos on avoin lappu niin on avoin lappu ja piste. Minä en maksais.esko kirjoitti:Tässä on vaan se pointti, että näyttöä niillä ei ole siitä kaupanteon päivämäärästä kun se mitä omistajaosassa lukee ja sen mukaan mä olen omistanut ko auton vain reilun viikon. Kun ostin tän auton varaosiksi, niin me ei tehty kun se omistajaosa lappu johon myyjä veti nimmarit, päivä jäin auki. Myyjä oli tehnyt myöhemmin luovarin jossa oli vaan sen oma allekirjoitus, ei minun. Nyt tää yhdistys vetoaa siihen luovariin ja koittaa rokottaa sen mukaan. Mun mielestä niillä on näyttöongelma ja mä en aio maksaa eurookaan.
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...

-
- Viesti:
No niin, nujjalla pöytään asia on harvinaisen selkee ja ratkaistu. Caltsun ja Cosworthpowerin topakat ja perustellut kommentit oli kyllä täyttä asiaa.
On tää kyllä tosi hyvä tää foorumi. Tänne voi laittaa ihan mitä tahansa kysymyksiä jotka hiertää ihmisen mieltä ja aina on tähän asti saanut hyviä perusteltuja vastauksia. Kiitos taas jälleen kerran "lautakunnalle"
On tää kyllä tosi hyvä tää foorumi. Tänne voi laittaa ihan mitä tahansa kysymyksiä jotka hiertää ihmisen mieltä ja aina on tähän asti saanut hyviä perusteltuja vastauksia. Kiitos taas jälleen kerran "lautakunnalle"

Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
-
- Viesti:
Homma selvä, tässä lopputulos. Sanoivat liikennevakuutusyhdistyksestä, että voitte repiä laskun.
Oli aika kiva repiä yli tonnin lasku
Kun auto on liikenteestä poistettu, niin ei tarvii maksaa. Sillä ei ollut väliä, että kauanko mä olin ollut sen omistaja, se riitti, että se oli poistettu liikenteestä koko sen ajan kun oli trafin tietojen mukaan omistaja.
Tää sivu oli ratkaiseva, sieltä sai kaikki tarpeelliset tiedot (ajoneuvon historiatiedot), eikä maksanut kun 3,5€
http://tietopalvelu.ake.fi/AkeAtpJulkWe ... selyt.html
Oli aika kiva repiä yli tonnin lasku

Kun auto on liikenteestä poistettu, niin ei tarvii maksaa. Sillä ei ollut väliä, että kauanko mä olin ollut sen omistaja, se riitti, että se oli poistettu liikenteestä koko sen ajan kun oli trafin tietojen mukaan omistaja.
Tää sivu oli ratkaiseva, sieltä sai kaikki tarpeelliset tiedot (ajoneuvon historiatiedot), eikä maksanut kun 3,5€
http://tietopalvelu.ake.fi/AkeAtpJulkWe ... selyt.html
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94