Ja taas kerran Scorpio A4LD-E problem
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Ja taas kerran Scorpio A4LD-E problem
Mulkkari 24V ei löydä kakkosta, muuten pelaa OK. Välillä kakkonen kyllä menee päälle, mutta tippuu takaisin ykköselle. Ongelmat alkoi kun ilmat lämpeni pari viikkoo sitten. Kiihdyttäessä menee ykkösellä rajottimeen ja jää siihen jos ei nosta kaasua, kaasun nostamalla kytkeytyy kolmonen. Muuten pelaa niinkuin kuuluukin. OD toimii,pakki kytkeytyy kuten pitääkin, kakkonen vaa ei halua pelata. Öljyt oli huonot, mutta ei pahimmat mitä oon nähny toimivissa lootis. Ne vaihdettiin just, ei mitään vaikutusta.
Kysynkin nyt vaan että onko samanlaista/vastaavaa ongelmaa ollut kellään? Kaikki pakki ja nelosvaihteen-ongelmat läpikäyneenä tää on mullekki uus juttu.
Kysynkin nyt vaan että onko samanlaista/vastaavaa ongelmaa ollut kellään? Kaikki pakki ja nelosvaihteen-ongelmat läpikäyneenä tää on mullekki uus juttu.
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6041
- Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Re: Ja taas kerran Scorpio A4LD-E problem
Arvauksia: jotenkin tulee mieleen se moottorin kuormituksen alipainekello lootan kyljestä tai keskipakoiskytkin ei osaa kertoa nopeuden muutosta vai millähän se ottaa nopeustiedon tuossa?
Saako sen kuitenkin "pakolla" vaihdekepistä menemään kakkoselle?
Saako sen kuitenkin "pakolla" vaihdekepistä menemään kakkoselle?
-
- Viestit: 935
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
- Paikkakunta: Kausala
Re: Ja taas kerran Scorpio A4LD-E problem
Kun kerran kaasulla pelaamalla numero vaihtuu on modulaattori ehjä.
Governorissa tokko on jumitusta koska numerot vaihtuu nopeuden mukaan ja ilmeisesti liikkeellekin lähtee ykkösellä.
Veikkaisin että venttiilikoneistossa jumittaa 1-2 vaihto kara. Varsinkin jos on ollut huonolla huollolla alkaa olla kitkapinta mujua täynnä.
Saattaa tietysti olla servo vamma, mutta noi kumimäntä servot yleensä hiljenee kerrasta, lopullisesti.
Governorissa tokko on jumitusta koska numerot vaihtuu nopeuden mukaan ja ilmeisesti liikkeellekin lähtee ykkösellä.
Veikkaisin että venttiilikoneistossa jumittaa 1-2 vaihto kara. Varsinkin jos on ollut huonolla huollolla alkaa olla kitkapinta mujua täynnä.
Saattaa tietysti olla servo vamma, mutta noi kumimäntä servot yleensä hiljenee kerrasta, lopullisesti.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'
Good enough is not good enough, it has to be done right.
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Re: Ja taas kerran Scorpio A4LD-E problem
Nyt kun aikaakin on menny niin täydellinen viankuva on seuraava:
Kiihdytettäessä JOSKUS menee kakkosen kautta kolmoselle normaalisti, harvoin tosin. Sen enempää kakkosta ei ole!
Tosta en muuten oo varma että jos laittaa "pakkokakkosen", (kaverin auto) että mitä tekee, kysyn heti aamulla...
Ajaminen täytyy hoitaa kiihdyttämällä ykkösellä nopeesti siihen vauhtiin että ecu tajuaa lyödä kolmosen, luojan kiitos tossa on vakiohormi, muuten tuota huudatusta ei kyllä kuuntele kaupunkiajos poliisikaan...
Kiihdytettäessä JOSKUS menee kakkosen kautta kolmoselle normaalisti, harvoin tosin. Sen enempää kakkosta ei ole!
Tosta en muuten oo varma että jos laittaa "pakkokakkosen", (kaverin auto) että mitä tekee, kysyn heti aamulla...
Ajaminen täytyy hoitaa kiihdyttämällä ykkösellä nopeesti siihen vauhtiin että ecu tajuaa lyödä kolmosen, luojan kiitos tossa on vakiohormi, muuten tuota huudatusta ei kyllä kuuntele kaupunkiajos poliisikaan...
-
- Viestit: 593
- Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
- Paikkakunta: VAASA
Re: Ja taas kerran Scorpio A4LD-E problem
...joo ja elikkä pakkokakkosella alottaa ykkösellä eikä vaihda siitä mihinkään, paitsi tosiaan joskus harvoin se kakkonen sieltä putkahtaa mutta tipahtaa melkein heti poiskin takas ykköselle.....