Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja jjs » Ma Tammikuu 10. 23:52:50 2005

northwest kirjoitti:Nythän on klubissa yksi aito RS1600,siitähän näkisi varmaan alkuperäisen etupalkin ja kaikki nuo erilaiset vahvistukset :wink:
Ei kai vääränkätisessä ole eroa?
Mutta palkin voisi joku huvikseen kurkata?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ti Tammikuu 11. 0:06:51 2005

jjs kirjoitti:
northwest kirjoitti:Nythän on klubissa yksi aito RS1600,siitähän näkisi varmaan alkuperäisen etupalkin ja kaikki nuo erilaiset vahvistukset :wink:
Ei kai vääränkätisessä ole eroa?
Mutta palkin voisi joku huvikseen kurkata?
eli varaosakirjan mukaan -72 vuosimallissa pitäisi olla tuiki tavallinen palkki.

Hectori
Viestit: 2567
Liittynyt: Ke Helmikuu 6. 17:42:33 2002
Paikkakunta: Mä missään asu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hectori » Ti Tammikuu 11. 0:44:27 2005

hieno juttu brenda. nyt on vähän taistelumateriaalia leimakonttoria vastaan.
Jos ei ole pannussa painetta, ei pilli vihellä.

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ti Tammikuu 11. 16:23:12 2005

kiitos ja kumarrus! hienoa kun joku jaksaa&osaa.
mites se etu kallistuksen vakaaja,miten paksu se nyt olikaan???

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Viesti Kirjoittaja Jari H » Ti Tammikuu 11. 18:44:20 2005

Jätkä on kuningas.

Tiina Wälicoppa
Viestit: 53
Liittynyt: Ti Heinäkuu 23. 8:00:49 2002
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Tiina Wälicoppa » Ke Tammikuu 12. 10:32:52 2005

Hieno homma Brenda! ...ja kiitos!

Tällä dokumentillä kuitataan monta turhanaikaista vänkäämistä ja ennen kaikkea saadaan arvokas dokumentti muutoskatsastuksia varten.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Tammikuu 12. 22:13:09 2005

m_pajula kirjoitti: mites se etu kallistuksen vakaaja,miten paksu se nyt olikaan???
en vieläkään tiedä varmuudella sanoa. TAp vois mitata omastaan.
minun tämänhetkinen käsitys mk1 RS vakaajasta on 21.8mm (AVO-tehtaan autot) ja että niistä ensimmäisistä saksassa kasatuista RS2000:sta olisi löytynyt myös 20mm vakaajaa.

mk2 RS vakaajaa ainakin 22 millisenä.

alä sinä pajula murehi, kyllä tähänki vielä varmuus saadaan :wink:

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » To Tammikuu 13. 15:48:51 2005

enhän mää mitään murehikkaan..ois vaa mukava tietää..
mul on nyt escossa kiinni 22mm vakaaja välikopasta.

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » To Tammikuu 13. 17:50:58 2005

Niin,
mulla on kyllä mielestäni 20 mm vakaajat sekä RS:ssä että Mexicossa

Ja vaihdekepin reikähän on TC, Mex, RS1600 vakiopaikassa, 2000E laatikko. vain iso laatikko vaatii siirron.

TAp

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Pe Tammikuu 14. 20:29:46 2005

TAp kirjoitti:Niin,
mulla on kyllä mielestäni 20 mm vakaajat sekä RS:ssä että Mexicossa

Ja vaihdekepin reikähän on TC, Mex, RS1600 vakiopaikassa, 2000E laatikko. vain iso laatikko vaatii siirron.

TAp
:oops: joo tuli ajatusvirhe tuon lootan reiän kans.
miten eroaa vakio 20mm vakaajasta? lyhempi?(lisää casteria), millaiset on korikiinnitykset vakioon verrattuna?
pitäisköhän minunkin ostaa edes aito mexico :oops:

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Pe Tammikuu 14. 21:25:56 2005

joo,
tuumaa lyhempi, ja kiinnikkeet vastaavasti taaempana,
voi ottaa kuvan kiinnikkeistä kun löydän ja muistan.

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Pe Tammikuu 14. 21:51:35 2005

TAp kirjoitti:joo,
tuumaa lyhempi, ja kiinnikkeet vastaavasti taaempana,
voi ottaa kuvan kiinnikkeistä kun löydän ja muistan.
Joo, kuvia kiitos. (ja jos mahdollista mittoja)
Tuo eroavaisuus olikin ihan uutta tietoa.. mulle. :?

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Tammikuu 19. 16:15:40 2005

tuolla on nyt kuvasarja vakaajan kiinnikkeistä
, mittoja on vaikea saada millilleen....
http://www.kolumbus.fi/toni.nessling/Timon-kuvat.html

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ke Tammikuu 19. 16:19:30 2005

TAp kirjoitti:tuolla on nyt kuvasarja vakaajan kiinnikkeistä
, mittoja on vaikea saada millilleen....
http://www.kolumbus.fi/toni.nessling/Timon-kuvat.html
Kappas vaan.. :shock:
Onkohan casterkulma kuitenkin sama, jos vakaaja on kerran lyhyempi?

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Tammikuu 19. 16:46:51 2005

juu, varmaaankin,
kirja kertoo
castor = 2ast. 18 min
KPI = 8 ast, 50 min

itse en ymmärrä miksi TC:n aikaan (jolloin ko. viritys keksittiin)
ollut muissa escoissa vielä vakaajaa.....
Sarjatuotantomiehet ehkä sitten halusi muuttaa hiukka erilaiseksi.

RS 78
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Tammikuu 12. 23:11:14 2004
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja RS 78 » Ke Tammikuu 19. 18:58:34 2005

eiks 68 gt:ssäkin oo tukitangot taakse ei tarvii vakaajaa olisko ollu muissa
Minäkö, en se ollut minä.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Ke Tammikuu 19. 19:14:37 2005

kaikki ennen 09/68 valmistetut 1100 ja 1300 escortit ilman vakaajaa
kuva

RS 78
Viestit: 135
Liittynyt: Ma Tammikuu 12. 23:11:14 2004
Paikkakunta: keskisuomi

Viesti Kirjoittaja RS 78 » Ke Tammikuu 19. 19:35:27 2005

just tota tarkoitin
Minäkö, en se ollut minä.

Ondalf
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Ondalf » Ma Joulukuu 12. 10:19:39 2005

Heihoi, nämä erolaput ovat kadonneet netistä. Saisiko joku niitä laitettua takaisin tai nakattua e-maililla osoitteeseen ondalf ät gmail piste com?

Kiitos!

m_pajula
Viestit: 1008
Liittynyt: Ti Huhtikuu 29. 16:27:59 2003
Paikkakunta: hartola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m_pajula » Ma Tammikuu 9. 9:19:00 2006

Ondalf kirjoitti:Heihoi, nämä erolaput ovat kadonneet netistä. Saisiko joku niitä laitettua takaisin tai nakattua e-maililla osoitteeseen ondalf ät gmail piste com?

Kiitos!
klikkaa mun www nappia, siellähän noi on..

Curry
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Marraskuu 1. 16:34:45 2010

Re: Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja Curry » Su Kesäkuu 26. 20:11:33 2011

Käykö siis noi finnishclassicfordsin nettisivuilta löytyvät paperit konttorille kun muutoskatsastaa?

Twin Cam
Viestit: 200
Liittynyt: Ke Syyskuu 22. 14:11:25 2004
Paikkakunta: Tuupovaara

Re: Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja Twin Cam » Ma Heinäkuu 4. 21:50:54 2011

Tässä topicissa olisi käyttökelpoista materiaalia, mutta kadonneet näköjään jonnekin vuosien saatossa ... :( ?
Jari Kaukonen

NiceMan
Viestit: 1480
Liittynyt: Ti Huhtikuu 8. 23:45:03 2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja NiceMan » Ma Heinäkuu 4. 23:07:56 2011

Juu.. file not found...

Olisiko mitään iloa saada kasattua kaikki mahdolliset paperit yhteen paikkaan josta kuka tarvii voi ladata niitä??
Ford Taunus Coupe 2.0i Turbo 1975 (Projekti)
Jeep Wagoneer 4x4 Monster PickUp 1974 (Myyty)
Ford Scorpio Cosworth STW 1995 (Paalattu)
Ford Mondeo STW 2.3 2008 (Myyty)
Ford Mondeo 2.0EcoBoost 2011 (Käytis)
http://theniceman.com/
Jäsen 629
ISÄ 05.09.2011 23:17

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ma Heinäkuu 11. 15:15:08 2011

Itsellekkin tarttis saada arkistoitua mk1 ja mk2 Escorttien tietoja, lähinnä noi eroavaisuudet haluaisin saada omaankin arkistoon...???
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

khakanen
CRSC jäsen 2016
Viestit: 58
Liittynyt: Ti Helmikuu 4. 11:13:46 2003
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Classic todistukset, katsastuspaperit yms...

Viesti Kirjoittaja khakanen » Ma Heinäkuu 11. 16:14:23 2011

tumppe kirjoitti:Itsellekkin tarttis saada arkistoitua mk1 ja mk2 Escorttien tietoja, lähinnä noi eroavaisuudet haluaisin saada omaankin arkistoon...???
http://www.finnishclassicfords.net/katspap.php
löytyisikö tuolta apua alkuun?
-sälinkään moottorikerho-
Escort mk1 '73 "RS2000"+Yamaha-07+Suzuki-82

Vastaa Viestiin