Stage 3.
ROUSH
PELTI AUKI
Jos niikö tuntuu että sellanen pitäs saada

Ja värikin on kohdillaan.
Valvoja: CRSC Hallitus
Mun pointti tarkennettuna ; GT500 tuntuu halvalta koska suurinpiirtein tavalliseen Mustangiin vaihdetaan Ford GT:n (mikä taas on F150:stä) moottori , eipä juuri muuta mainitsemisen arvoista . Kone lisäksi tuottaa oikeaa tehoa n.440hv . Roush taas tehdään aivan uusiksi , moottori , alusta , jarrut , sisusta jne. Pelkät osat nostaa hintaa ja muutotyöt päälle . Ei Salo varmaan tavallisella Mustangilla olis pysyny radalla , se alusta on aivan kaameacamaro68 kirjoitti:joo en ole mustangin osalta perillä kaikesta mutta autohan Ford Mustang minkä Rousch niminen paja on virittänyt omanlaisekseen..samoin kuin esim. 2010 camaron kohdalla vaikkapa Hennesey.. ja Mustang on pohjana myös tuossa SeanHylandin shelby super snakessakin vai onko niilla oma tuotantolinja ja fordein lisenssit millä ne noita koreja prässää??Jake kirjoitti:no huh huh , ei kannata alkaa vertaileen Mustangia ja Roushia jos tietämys on tuota luokkaa
Carrol Shelbykin aikoinaan hankki mustangit ja cobrat fordilta ja viritti ne mieleisekseen.
mun pointti oli siinä että olipa auto vaikka fiiat tai volvo tai mersu.. niin jos siinä on 110Ke:N hintalappu ja noinkin tuore vekotin ja olisin omistaja niin ei se kovin mukavalta kuullostaisi ammattilaisen sanomana että alustassa on jotain outoo ja se ei oikein välillä toimi hyvin..
mun mielestä 110Ke on niin vitusti rahaa että sillä jo tekis mistä autosta vaan nopean ja alustaltaan toimivan.
ps. olen tutustunut myös ihan livenä tuollaiseen Rousch metukkaan ja kyllä se hieno on.. ja sen verran vielä tuosta alustan toimivuudesta.. tuskin meistä tavantallaajista kukaan olis pystynyt sanomaan tuota kommenttia tuosta mustangista.
Mikan Rousch onkin hiukan eri kun tuo telkussa nähty.. miun ajatusmaailmaan paremmin käy nuo kyljessä olevat num.. (427)ukormi kirjoitti:Kaverilla olisi tuollainen myytävänä.
Stage 3.
ROUSH
PELTI AUKI
Komia on. Ens viikol vois alkaa hieroo kauppoja. Värikin natsaa mulle. =)ukormi kirjoitti:Kaverilla olisi tuollainen myytävänä.
Stage 3.
ROUSH
PELTI AUKI
no jos driftinkivehe niin saahan sitä krouvisti käsitellä.Posmo kirjoitti:Manta on kyllä pirun hieno, mutta oliko kukaan muu sitä mieltä, että Salo kohteli vähän "karkeahkosti" sitä..?
Kyllä minulla teki pahaa viimestään siinä kun sammutti samantien gumpsien polton jälkeen, vaikka ei olekkaan ahdettu. Manta oli kyllä kovin makia pirssi ja mahtavaa että on riftinki puolellekkin lähetty tollasella pelillä!puuhapete kirjoitti:no jos driftinkivehe niin saahan sitä krouvisti käsitellä.Posmo kirjoitti:Manta on kyllä pirun hieno, mutta oliko kukaan muu sitä mieltä, että Salo kohteli vähän "karkeahkosti" sitä..?
Joku sivu takaperin tästä tarinoitiin, VLC playerin vaan imaset ni pelaa.wekku kirjoitti:Missä ihmeen formaatissa toi pätkä oikein on??
Mullei toiminu silläkään. Voi olla Codeci-vika myös. Mutta media player classic ei taaskaan pettäny.henu kirjoitti:Joku sivu takaperin tästä tarinoitiin, VLC playerin vaan imaset ni pelaa.wekku kirjoitti:Missä ihmeen formaatissa toi pätkä oikein on??
Mulla oli työmatkalla vuokralla 2011 V6 305hv Mustang ja ei ainakaan alustasta pahaa sanottavaa. Hiton nopea ohjaus ja alusta toimi kovissakin nopeuksissa hemmetin hyvin joskin vähän pehmeä.puliukk0 kirjoitti:En noista musseista niin välitä ja tiedä. Mutta 2010 vai 2011 mustangilla veteli kiihdytyksii, jarrutuksii ja rata aikoi yhtä lujaa kun uudella M3:lla...
Ei taida olla enään perus jenkki alustaa noissa
Onko niissä V6 malleissa jo noin paljon potkuaJallu kirjoitti: Mulla oli työmatkalla vuokralla 2011 V6 305hv.
Ohan niissä, eivät oo enää mitään 120 heppasia 60-luvun kuutos Mustangeja.henu kirjoitti:Onko niissä V6 malleissa jo noin paljon potkuaJallu kirjoitti: Mulla oli työmatkalla vuokralla 2011 V6 305hv.
2011 vuonna Mustangin moottorit uudistettiin, lähinnä vastaamaan Dodgen ja muiden kilpailijoiden ohimarssia. Uusi kutonen tosiaan potkii tuon verran ja uusi Coyote 5.0 V8 pitkälti yli 400hp, joka siis on ihan perusmoottori Mussen perus GT mallissa. Mielenkiintoista nähdä mitä viripajat näistä puristavat jatkossa ulos. Ajettavuutta moni kehuu, ihme kyllä, vaikka härvelissä on edelleen jäykkä taka-aksila.henu kirjoitti:Onko niissä V6 malleissa jo noin paljon potkuaJallu kirjoitti: Mulla oli työmatkalla vuokralla 2011 V6 305hv.
Kannattaa hieman varoa tätä mediasoitinta. BSPlayer OLI hyvä soitin ja on varmaan edelleenkin, mutta moni (myös minä) laittoi sen B-listalle versiosta 1.38 lähtien. Taisi ahneus iskeä valmistajaan. Soittimen ”ilmaisessa” versiossa mukana tulee ad-mainoskomponentti, joka on käytännössä tietokonetta nuuskiva Spyware vakoilijaohjelma.RsTuning kirjoitti:Sanoin jo aikasemmalla sivustolla,että ladatkaa Bsplayer ja ruksi joka kohtaan asennus vaiheessa,jos ei ymmärrä ns.tietokoneohjelmista.
Siitä ---> http://filehippo.com/search?q=bsplayer
Ja lisäksi auton alku-introssa oli kilvet peitettynä, mutta sitten rataosiossa kilvet näkyivät. Vahinko?Ville K kirjoitti:Tää oli kyllä paras jakso tähän mennessä. Toi Salo ei osannut kyllä yhtään ajaa tolla fiatilla, ja muutenkin melkonen pääsiäiskäsi kyllä näköjään autojen suhteen.
Manta oli asiallinen, huomasko muut kun oli irmscher venakopasta koneen koko peitetty ilmastointiteipillä, ei taida olla "ihan" rekisteriotteen mukainen kone pellin alla... viimeks tais ainakin olla 3,6 litranen.
Mun mielestä todella hieno auto.
Pakko kysyä, että mitä muita oot sitten kokeillut?RsTuning kirjoitti:Bsplayer on ollut mulla ainut ohjelma mikä soittaa tai näyttää kaiken mitä olen halunnut nähdä. Muitakin tullut kokeiltua.
Kaikkia windowsin alkuperäsestä soittimesta vlc:hen ...puliukk0 kirjoitti:Pakko kysyä, että mitä muita oot sitten kokeillut?RsTuning kirjoitti:Bsplayer on ollut mulla ainut ohjelma mikä soittaa tai näyttää kaiken mitä olen halunnut nähdä. Muitakin tullut kokeiltua.![]()
VLC:llä jos ei toimi video niin on video korruptoitunut tai vähintäänkin outoa. Nm. Entinen BSPlayerin käyttäjä.
juu faktapa hyvinki, käsittääkseni makuasiat ei oo just nimenomaan faktojatumppe kirjoitti: mutta on se kyl fakta että tuo korimalli ei oo hieno
Onhan tuo nyt yks epäonnistuneimpia Toytan "erikoisemmista" malleista, mutta tottahan toki sekin että makuasioita...Taunus-Sälli kirjoitti:juu faktapa hyvinki, käsittääkseni makuasiat ei oo just nimenomaan faktojatumppe kirjoitti: mutta on se kyl fakta että tuo korimalli ei oo hieno
jos tojotalla ois pakko ajaa ni mitä vanhempi sen parempi,ihan niinku muissaki
Lankesinko trolliin? Mikä tuosta tekee epäonnistuneen?tumppe kirjoitti:Onhan tuo nyt yks epäonnistuneimpia Toytan "erikoisemmista" malleista, mutta tottahan toki sekin että makuasioita...
joo tämmönen!!!tumppe kirjoitti:Joku pikku Celica tms. vois olla maukas tollasella tekniikalla.![]()
Tarkotin lähinnä vain ulkonäkö seikkoja (pahvilaatikko muistuttava urheiluauto kun onpuliukk0 kirjoitti:Lankesinko trolliin? Mikä tuosta tekee epäonnistuneen?tumppe kirjoitti:Onhan tuo nyt yks epäonnistuneimpia Toytan "erikoisemmista" malleista, mutta tottahan toki sekin että makuasioita...
Autoahan on mun käsityksen mukaan myyty hyvin (japani, jenkit, europpa), viritysystävällinen tekniikka...
Yks iso miinus on kyllä pyörien kääntyvyys. Tosin kääntyykö lie Sierrassakaan sen enempää.
Näissä on kyllä sitä jotain, joka kiihdyttää pulssia hyvällä tavalla...Brenda kirjoitti:joo tämmönen!!!tumppe kirjoitti:Joku pikku Celica tms. vois olla maukas tollasella tekniikalla.![]()
No siellähän näytti olevan vara moottoreita tallin vierellä pitkä riviTuningatar kirjoitti:Kunhan ei vaan tää Ahvenistolla tykittäminen kuulunut supran motin sisäänajo kilometreihin..
Niihä niitä näytti olevan. Mikäs siinä jos rahhoo on..focus kirjoitti:No siellähän näytti olevan vara moottoreita tallin vierellä pitkä riviTuningatar kirjoitti:Kunhan ei vaan tää Ahvenistolla tykittäminen kuulunut supran motin sisäänajo kilometreihin..