Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
vauhtipete
- Viestit: 7372
- Liittynyt: Ke Helmikuu 15. 18:41:31 2006
- Paikkakunta: Maapallo
Viesti
Kirjoittaja vauhtipete » Ti Elokuu 10. 18:36:04 2010
Jape105 kirjoitti:Marteliusta täytyy lyhentää siitä taka-akselin kohdasta että ulostulo sopii puskurinreikään eikä jää roikkumaan..
Ohc ja dohc sierroihin olen laittanut ja ne ainakin istu ihan nätisti kummatkin, sitähän pystyy aika paljon kääntelemään siitä liitoksesta.
Escortin putkistossa sai jopa säätää ulostulon pituutta

That's the craziest idea I've ever heard of . . . Let's do it!
-
msmsalminen
- Viestit: 15
- Liittynyt: La Joulukuu 11. 15:36:25 2010
Viesti
Kirjoittaja msmsalminen » Ti Helmikuu 22. 12:56:36 2011
Tähän pakariasiaan liittyen, sanokaa onko mulla orkkisputki tossa 4x4 cossussa, kun se turbolta lähtee yhtenä "normaalisti". Niin jossain kardaanin jälkeen jakautuu kahdeks putkeks, sit on 2 kattia, 2 välivaimenninta, takasillan "alituksen" jälkeen yhdistyy yhdeks isoks rööriks ja peräpönttö on yksreikänen????
-
THR
- Viestit: 4915
- Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
- Paikkakunta: Suomussalmi
Viesti
Kirjoittaja THR » Ti Helmikuu 22. 14:52:36 2011
msmsalminen kirjoitti:Tähän pakariasiaan liittyen, sanokaa onko mulla orkkisputki tossa 4x4 cossussa, kun se turbolta lähtee yhtenä "normaalisti". Niin jossain kardaanin jälkeen jakautuu kahdeks putkeks, sit on 2 kattia, 2 välivaimenninta, takasillan "alituksen" jälkeen yhdistyy yhdeks isoks rööriks ja peräpönttö on yksreikänen????
aika varmasti vakio
-
Aksu
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Aksu » Ti Helmikuu 22. 18:19:38 2011
THR kirjoitti:msmsalminen kirjoitti:Tähän pakariasiaan liittyen, sanokaa onko mulla orkkisputki tossa 4x4 cossussa, kun se turbolta lähtee yhtenä "normaalisti". Niin jossain kardaanin jälkeen jakautuu kahdeks putkeks, sit on 2 kattia, 2 välivaimenninta, takasillan "alituksen" jälkeen yhdistyy yhdeks isoks rööriks ja peräpönttö on yksreikänen????
aika varmasti vakio
Tuossa olis vakio tyylinen
mongoose ilman katteja (2wd)
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
Jape105
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Jape105 » Ti Helmikuu 22. 19:45:16 2011
Aksu kirjoitti:THR kirjoitti:msmsalminen kirjoitti:Tähän pakariasiaan liittyen, sanokaa onko mulla orkkisputki tossa 4x4 cossussa, kun se turbolta lähtee yhtenä "normaalisti". Niin jossain kardaanin jälkeen jakautuu kahdeks putkeks, sit on 2 kattia, 2 välivaimenninta, takasillan "alituksen" jälkeen yhdistyy yhdeks isoks rööriks ja peräpönttö on yksreikänen????
aika varmasti vakio
Tuossa olis vakio tyylinen
mongoose ilman katteja (2wd)
Hienoa tuommoista voisi joskus harkita.
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
-
Sierra XR
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja Sierra XR » Ti Helmikuu 22. 20:59:36 2011
joo toihan sopisi V6seenkin aikas mukavasti peltisarjojen jatkeeksi.
mitähän mahtaa maksaa vai pitääkö kysyä hinta ja tehdä mahdolliset tilaukset vaikkapa tuolta-->
http://www.ricerocketuk.co.uk
vai myykö joku muukin?
en ole yhtään perehtynyt Mongoosen tuotteisiin.
-
hanta
- Viestit: 616
- Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
- Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja hanta » Ti Helmikuu 22. 21:50:38 2011
Sierra XR kirjoitti:joo toihan sopisi V6seenkin aikas mukavasti peltisarjojen jatkeeksi.
mitähän mahtaa maksaa vai pitääkö kysyä hinta ja tehdä mahdolliset tilaukset vaikkapa tuolta-->
http://www.ricerocketuk.co.uk
vai myykö joku muukin?
en ole yhtään perehtynyt Mongoosen tuotteisiin.
Vähän offtopikkia, mutta ite tilasin tuolta aikanaan Escortin Mongoosen, oli sillon "halvin" paikka ja tuli suht nopsaan perille.
-
G-mies
- Viestit: 33
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 16:34:51 2004
- Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti
Kirjoittaja G-mies » Ma Helmikuu 28. 19:40:14 2011
Itse aikoinaan marteliuksella työskennellessäni pidin nyrkkisääntönä että bensakoneessa riittää 1"/100hp. Alkukäyrän halkaisija menee sitten ahdetuissa hieman noiden ahtimien ja moottorin tilavuuden mukaan. Omassa kulkineessa 4" lähtö ja auton alla muuttuu 3" ja sitä loppuun asti. Riittää hyvin n.400-600hp

-
Jake
- Viestit: 4228
- Liittynyt: La Tammikuu 19. 12:52:45 2002
Viesti
Kirjoittaja Jake » Ma Helmikuu 28. 20:39:07 2011
Aksu kirjoitti:THR kirjoitti:msmsalminen kirjoitti:Tähän pakariasiaan liittyen, sanokaa onko mulla orkkisputki tossa 4x4 cossussa, kun se turbolta lähtee yhtenä "normaalisti". Niin jossain kardaanin jälkeen jakautuu kahdeks putkeks, sit on 2 kattia, 2 välivaimenninta, takasillan "alituksen" jälkeen yhdistyy yhdeks isoks rööriks ja peräpönttö on yksreikänen????
aika varmasti vakio
Tuossa olis vakio tyylinen
mongoose ilman katteja (2wd)
Minkä takia kukaan haluais tommosen normaalin 3" sijaan ? Turhaa painoa kahdella putkella .
msalminen: On se vakio!!!!!!!
ex Jäsen #10
-
make76
- CRSC jäsen 2014
- Viestit: 42
- Liittynyt: Ke Lokakuu 22. 15:43:11 2003
Viesti
Kirjoittaja make76 » Ke Maaliskuu 9. 16:28:50 2011
Mikä olisi hyvä paikka laittaa katti? Kävisikö se siihen kohtaan kun nelikon putki taittuu kuskin puolelta taaksepäin? Enkuista kun tuli tuo Mongoosen 3" putkisto ja se on laitettu poikki siitä mutkan jälkeen.
Make
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Viesti
Kirjoittaja jjs » Ke Maaliskuu 9. 22:04:41 2011
mahdollisimman alkupäähän
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe