Hannu kirjoitti:RsTuning kirjoitti:Onko kukaan uskaltanut tankata tätä uutta litkua suomen pumpuista? 95e10 vai mitä se nyt on??
Onko jopa "moottorin toiminta" parantunut? vai joko on tiivisteet irvistelleet? 2010 saakka tais olla tarjolla 98e5 :sta "jota itse tankkaan,niin kauan ku sitä saa"
Kerropas nyt tyhmällekin, että miten tämä uusi 95E10 bensa oikein vaikuttaa sun autoiluusi? Olisi varmaan ollut parempi ettei koko asiasta olisi puhuttu mitään niin ihmisten ei tarvisi jännittää, että mitä oikein tapahtuu kun laittaa sitä tankkiin. Itse odotan kuin kuuta nousevaa, että E85 etanolibensaa saisi muualtakin kuin pääkaupunkiseudulta, koska olen käyttänyt sitä jo toista vuotta omassa vakiossa käyttöautossani, sopivassa suhteessa "normaalin" bensan seassa, eikä mulla ole kuin positiivista sanottavaa siitä.
Mulla on ainakin moottorinohjaus säädetty 98-oktaaniselle bensalle.Onhan siinä nakutustunnistimet ja vehkeet,(oktaaniluku muuttuu etanolin myötä)mutta enpä itse lähde tankkaan omaan autoon tota litkua heti ihan ensimmäisenä..
enemmänkin oli tarkoitus provosoida tuota vänskän kirjoitusta,että tällä uudella litkulla enemmänkin yritetään paalittaa kaikki vanhat autot.. pitäs varmaan vänskän enemmänkin suunnata intressejä kiinaan ja jenkkilään ja yrittää siellä laittaa teollisuuspäästöt aisoihin..