RS2000 startin lämpökilpi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 178
- Liittynyt: Pe Syyskuu 10. 0:07:54 2004
- Paikkakunta: Kustavi
RS2000 startin lämpökilpi
Tuntuu tuo startti olevan melko kuumassa paikassa.
Mistähän tuollasisia lämpösuojuksia vois hankkia, tai tehdä itse?
Tietenkin koko pakosarjan voi eristää, mutta se onkin jo eri juttu.
Tässä vaiheessa tuo pelkkä startin suojaus on tarpeen.
Mistähän tuollasisia lämpösuojuksia vois hankkia, tai tehdä itse?
Tietenkin koko pakosarjan voi eristää, mutta se onkin jo eri juttu.
Tässä vaiheessa tuo pelkkä startin suojaus on tarpeen.
-
- Viestit: 132
- Liittynyt: La Huhtikuu 5. 6:43:13 2008
- Paikkakunta: Salo
Re: RS2000 startin lämpökilpi
Mitään bolt on settiä ei ainakaan taida olla saatavilla, joten askarteluksi menee. Kai sinne saisi jonkun peltisen tekeleen sovitettua niin, että tulisi vaikka startin kanssa samoilla pulteilla kiinni? Siihen sitten voisi jotain eristettä vielä halutessaan lisätä. Tietty jotain eristemattoa tms. voisi koittaa liimailla suoraan startin kylkeen. Esim. tämän tapaista: http://www.thermotec.com/products/13500 ... rrier.html
Ford Escort RS2000 F1 Edition -96
-
- Viestit: 616
- Liittynyt: To Heinäkuu 10. 0:11:26 2003
- Paikkakunta: Tampere
Re: RS2000 startin lämpökilpi
Hyvin se startti siellä kuumassakin pelittää
vai onko sulla ollut jotain ogelmia startin kanssa? Itse lähestyisin mielellään tätä ongelmaa eristämällä koko pakosarjan...

-
- Viestit: 3928
- Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
- Paikkakunta: Helsinki
Re: RS2000 startin lämpökilpi
Mä laitoin RST:ssa startin ympärille tuota eristysnauhaa. Tiedä sitten oliko mitään hyötyä. 

-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-S13 200sx SR20DET
-
- Viestit: 178
- Liittynyt: Pe Syyskuu 10. 0:07:54 2004
- Paikkakunta: Kustavi
Re: RS2000 startin lämpökilpi
Epäilin, että kuumuus aiheuttaa käynnistymisongelmia. Vika kun ilmeni aluksi vain kuumalla koneella. Ja lopulta edes kylmä kone ei startannut.
Mittailin sähkön kulkua eri paikoista eilen ja huomasinkin emännän startatessa, että kipinää tuli komeasti startin perästä.
Koko vian syy selvisi siinä samalla.... Ne kosketushäiriöt.
Kaapeleiden kiinnitys oli verstaalla suoritetun startin vaihdon yhteydessä (n. 1 kk sitten!) jäänyt löysälle
ja kontakti ei ollut kummoinenkaan! Onneksi ei liittimet olleet sulaneet, vaan putsaamalla ne tuli kuntoon.
Nyt pelittää kuin junan vessa (tuttua vanhalle VR:n duunarille
)
Nuo liittimet on kyllä aika lähellä kuumaa putkea. Pitää tuo pakosarja eristää tuossa kevväämmällä.
Mittailin sähkön kulkua eri paikoista eilen ja huomasinkin emännän startatessa, että kipinää tuli komeasti startin perästä.

Koko vian syy selvisi siinä samalla.... Ne kosketushäiriöt.
Kaapeleiden kiinnitys oli verstaalla suoritetun startin vaihdon yhteydessä (n. 1 kk sitten!) jäänyt löysälle

Nyt pelittää kuin junan vessa (tuttua vanhalle VR:n duunarille

Nuo liittimet on kyllä aika lähellä kuumaa putkea. Pitää tuo pakosarja eristää tuossa kevväämmällä.
-
- Viestit: 3928
- Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
- Paikkakunta: Helsinki
Re: RS2000 startin lämpökilpi
Mun piti aina antaa jäähtyä startin että lähti käyntiin. Tosin kahta eri uutta tarvike starttia kokeilin.Nevada kirjoitti:Epäilin, että kuumuus aiheuttaa käynnistymisongelmia. Vika kun ilmeni aluksi vain kuumalla koneella. Ja lopulta edes kylmä kone ei startannut
Kunnes löysin Boschin startin minkä varmuuden vuoksi paketoin. Ja ei mitään ongelmia sen kanssa.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-S13 200sx SR20DET
-
- Viestit: 178
- Liittynyt: Pe Syyskuu 10. 0:07:54 2004
- Paikkakunta: Kustavi
Re: RS2000 startin lämpökilpi
Bosch:n startti tuo mullakin on. Tosin "tavallisen" Escon. RS:n "oma" olis maksanut kuulemma yli 300e
Onkohan tuolla suurempaa merkitystä keston kannalta? Akku on 1/2 vuotta vanha ja laturi 2 1/2 vuotta, joten virtaa kyllä riittää!!

Onkohan tuolla suurempaa merkitystä keston kannalta? Akku on 1/2 vuotta vanha ja laturi 2 1/2 vuotta, joten virtaa kyllä riittää!!