2wd cossun kierrokset aaltoilee

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Pe Lokakuu 15. 19:47:53 2010

Kertokoot viisaammat missä vika. Kyseessä on siis 2wd sierracossu Megasquirtillä. Itse en ole ikinä megan kanssa touhunut enkä tiedä siitä yhtikäs mitään. Ostin auton tuollaisena ja sulatin männän 200km ajon jälkeen. Vaihdoin männät ja auto kävi moitteettomasti päivän pari. Sitten yhtäkkiä rauhallisessa ajossa rupesi käymään laihalla ja sekä tyhjäkäynti että korkeimmilla kierroksilla tasakaasulla kierrokset aaltoilee. Esim 2-3000 kierroksilla tippuu kiekat välillä n.1000 kierrosta.
Olen putsannut liittimiä ja varovasti repinyt johtosarjaa. 3 kertaa se on nyt yhtäkkiä toiminut taas normaalisti, mutta vain n 1km verran.
Sen verran olen uskoakseni jo selvittänyt että mun töpselien räplääminen, lämpötila ym ei vaikuta käyntiin, vaan se vaan joskus toimii mutta useimmiten ei (pari päivää temppuillut)?

Toivottavasti onnistuin selittämään niin että edes joku ymmärtää miten se oireilee :)
-ja kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Pe Lokakuu 15. 19:57:30 2010

Kaasuläpän asentotunnistinta epäilin. Mittasin sitä ja jotain tietoa siinä kyllä on. Mitään arvoja siitä en tiedä kun nyt en sähköjen päälle tajua, mutta ääretöntä näytti läppä kiinni, ja nousi sitä mukaan suht tasaisesti mitä enemmän avasin läppää..

Suuttimet nakuttaa, eli saa ainakin virtaa? Voihan niissä kuitenkin olla muuta vikaa...
MAPpi vaikuttais toimivan oikein megan mittareiden mukaan. Auto sammuu kun siitä ottaa piuhat irti.
Bensanpaineita en ole tarkistanut koska mittari on rikki. Sen teen luultavasti huomenna.

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja THR » Pe Lokakuu 15. 20:01:08 2010

ilmavuoto jossain?

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Pe Lokakuu 15. 20:13:02 2010

THR kirjoitti:ilmavuoto jossain?

Ei vaikuta ilmavuodolta, enemmänkin sähköhäiriöltä. Mutta jos huomenna savutan imusarjan niin saan varmuutta asiaan.

Pykälä
Viestit: 1858
Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
Paikkakunta: Nummela

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Pykälä » Pe Lokakuu 15. 20:27:34 2010

Tossa on useempia vaihtoehtoja viaksi...
Tps oli omassa päässyt irtoamaan ja käänty kaasuläppäakselin mukana, teki vastaavaa oiretta...tosin jonkun porilaisen väsäämä(kasas omalla piirilevyllä) squirtti teki samaa jostain kumman syystä...vika oli kai jossain pumpun ohjauksessa tms. eli sillon oli vika itse levyssä. Mulla oli harmaat suuttimet squirtin perässä ja yks suutin jumitti toisinaan, lopulta kyrähti kokonaan - samaa oiretta. Kampuran asentotunnistinkin voi tehdä tollasta, tai ainakin epäilisin tota. Kato viel se boxin liitin et on kaikki tehty niin kuin pitää...ja kyllä sinne purkkiin olis läppärillä syytä vilasta, ettei ole asetuksissa häikkää.
-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Pe Lokakuu 15. 20:33:06 2010

Siihen on joku entisistä omistajista (ilmeisesti megan rakentaja/asentaja) jättänyt miniläppärin pysyvästi kiinni hanskalokeroon, joten on helppoa sinänsä tarkistaa säätöjä, mutta kun suurin osa siitä on mulle täyttä hepreaa...

Siihen kyllä kiinnitin huomiota että kaasua saa painaa aika paljon ennenku megan throttle % rupeaa nousemaan.
Myöhemmin kun tarkistin niin prosentit nousi 5-6% tyhjäkäynnillä, ja ellen muista väärin niin jopa sammuksissa virta päällä..

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja THR » Pe Lokakuu 15. 20:40:51 2010

Mika79 kirjoitti:Siihen on joku entisistä omistajista (ilmeisesti megan rakentaja/asentaja) jättänyt miniläppärin pysyvästi kiinni hanskalokeroon, joten on helppoa sinänsä tarkistaa säätöjä, mutta kun suurin osa siitä on mulle täyttä hepreaa...

Siihen kyllä kiinnitin huomiota että kaasua saa painaa aika paljon ennenku megan throttle % rupeaa nousemaan.
Myöhemmin kun tarkistin niin prosentit nousi 5-6% tyhjäkäynnillä, ja ellen muista väärin niin jopa sammuksissa virta päällä..
kalibroi kaasuläppän asento

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Pe Lokakuu 15. 20:44:04 2010

Yritin kalibroida, mutta ei auttanut. (olin jo unohtanut että tosiaan tein senkin) :)

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Pe Lokakuu 15. 22:52:38 2010

Noniin, käväisin tallissa taas.

Nyt oli throttle % ookoo, mutta silti ei toiminut kunnolla.

Sitten huomasin sellaisen jutun: Mulla on näytössä esillä joku Fuel Table 2, ja siinä alalaidassa kulkee koko näytön leveydeltä vas puoli vihreitä ja oik puoli punaisia valoja/palloja. Kun kaikki vihreät on syttyny ja punaiset alkaa syttymään,
on AFR suht ookoo. Mitäköhän ne mun pallot siinä mahtaa tarkoittaa?

Sitten en muista mitä sieltä valikosta avasin, mutta joku taulukko sieltä pomppasi esiin, missä (ali)paineet vasemmalla ja kierrokset alhaalla. -Jokaisessa ruudussa oli 14,7. Kierrokset meni johki 1800rpm, joten 14,7 saattaa kai olla ihan hyväksyttävä afr vielä niillä kierroksilla?

Tuo mega tais sisältää sytkän ja extrat..


Edit: Niin, ja MS:n mukaan (ei kiinnostanut tänään mitata itse sen enempää) laturi lataa aivan liian paljon, oisko ollu välillä joku 18 volttia. Voiko se aiheutta tuontapaista oireilua?
Osaako ketään selittää niin että MS-turistikin ymmärtää, että mitä säätöjä mun kannattais tarkistaa, ja millaiset arvot on selkeesti aivan pielessä? :wink:

Pykälä
Viestit: 1858
Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
Paikkakunta: Nummela

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Pykälä » Pe Lokakuu 15. 23:37:31 2010

Ite tekisin sen niin et säätäisisin sen tepsin et se näyttää läppä kiinnikkin jotain lukemia eikä ääretöntä. Eikös cossuun saanu säädettyä pois sen kuolleen kohdan siitä anturista? Ei o kaasuläppää nyt lähistöllä, mut muistelin et sitä anturissa on säätövaraa. Saattaa sekottaa megaa ihan turhaan. Sitten megasta itestään kalibroimaan tps.
Lue megan manuska, se ainakin tulee tarpeeseen ennemmin tai myöhemmin jos ruutatun auton omistaa... http://www.finsquirt.net/wiki/index.php?title=Etusivu
-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Pe Lokakuu 15. 23:42:05 2010

Potikassa on kyllä säätövaraa, kokeilen sitä konstia huomenna. -jos maltan odotta huomiseen kun sierra on seinän toisella puolella :wink:



Eli tarkoititko suurinpiirtein näin: megasta realtime display esille, ja potikasta säätää kunnes näytössä esim 1%, sitten tps kalibrointi megasta?

Vesku
CRSC jäsen 2016
Viestit: 2289
Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
Paikkakunta: Kymenlääni

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Vesku » La Lokakuu 16. 8:14:12 2010

Sitä en osaa sanoa, tekeekö tuollaista oiretta, mut 18V on todellakin liikaa! Jos tuo on todellista, ni Sulta palaa nopeesti autosta polttimot ja jos tuo on V2.2 piirilevyllä, ni siitä palaa suuttimien maadoitus trankku. Itseltä suli aikanaan kokonaan irti tinauksista ja sulatti samalla muovisen kiinnityspulttinsa, kun säädin pimahti laturista ja tuuppasi tuon suuntaisia jännitteitä.

Laita ensin tuo lataus kuntoon jokatapauksessa....
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » La Lokakuu 16. 16:58:36 2010

Vika oli loppujen lopuksi pelkästään laturin jännitteentasaajassa. Vaihdoin sen ja auto rupes toimimaan taas. Ja onneks se ei ollu sulattanu mitään ecusta.

-Toisaalta tais tällä kertaa kansipahvi pettää kun joku (lue: minä itte helv** tohelo) unohti jälkikiristää kannen.. (arpin pinnat)
Öljyt näyttää öljyiltä mutta se glykoli mitä ei putkesta savuttanut on ympäri konehuonetta.. :twisted:
Tää on just tätä.

Noh, eihän tässä voi muuta tehdä ku syyttää omaa tyhmyyttään ja nauraa. Kannen irroitan maanantaina
kun krapula on helpannut.

Kiitos avusta ja viikonloppuja :wink:

Ants1
Viestit: 875
Liittynyt: Ti Heinäkuu 21. 16:53:23 2009

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Ants1 » La Lokakuu 16. 20:22:48 2010

Mika79 kirjoitti:Kannen irroitan maanantaina kun krapula on helpannut.
Motorsporttia :lol:

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ma Lokakuu 18. 11:20:17 2010

Mika79 kirjoitti:Vika oli loppujen lopuksi pelkästään laturin jännitteentasaajassa. Vaihdoin sen ja auto rupes toimimaan taas. Ja onneks se ei ollu sulattanu mitään ecusta.

-Toisaalta tais tällä kertaa kansipahvi pettää kun joku (lue: minä itte helv** tohelo) unohti jälkikiristää kannen.. (arpin pinnat)
Öljyt näyttää öljyiltä mutta se glykoli mitä ei putkesta savuttanut on ympäri konehuonetta.. :twisted:
Tää on just tätä.

Noh, eihän tässä voi muuta tehdä ku syyttää omaa tyhmyyttään ja nauraa. Kannen irroitan maanantaina
kun krapula on helpannut.

Kiitos avusta ja viikonloppuja :wink:
Ihan mielenkiinnosta kysyn että mikä kansipahvi oli ja minkä aiot tilalle laittaa?
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Ma Lokakuu 18. 14:05:39 2010

Siinä oli Gr.A tiiviste minkä ois kyllä pitänyt kestää. Kansi on nyt irti ja en ainakaan silmämääräisesti löytänyt mitään muuta häikkää.
Tiedän tapauksia missä ihan taunuksen tiiviste on pitänyt kun on pinnapultit, joten saatan kokeilla sitä. Ei ole nyt varaa ostaa mitään herkkupahvia. Toivon vaan ettei kansi oo kiero. Se ei käynyt kuumana. Vedossa hajosi vanha pahvi ja sammutin kun rupes savuttamaan..

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja tumppe » Ma Lokakuu 18. 15:54:36 2010

Mika79 kirjoitti:Siinä oli Gr.A tiiviste minkä ois kyllä pitänyt kestää. Kansi on nyt irti ja en ainakaan silmämääräisesti löytänyt mitään muuta häikkää.
Tiedän tapauksia missä ihan taunuksen tiiviste on pitänyt kun on pinnapultit, joten saatan kokeilla sitä. Ei ole nyt varaa ostaa mitään herkkupahvia. Toivon vaan ettei kansi oo kiero. Se ei käynyt kuumana. Vedossa hajosi vanha pahvi ja sammutin kun rupes savuttamaan..
Menee kuulemma herkästi tuo Gr.A pahvikin, jos jälkikiristys unohtuu.
Ei kai tuo Gr.A pahvikaan uutena kallis oo (olikohan jotain 70-80€, mitä klubin sivuillakin on myyty), suosittelisin kyllä mieluummin sellasta ku mitään vakio pahvia, on kumminkin aika harvinaisia poikkeuksia joissa vakio pahvi on oikeesti kestäny pidempään.
Mulla itellä oli vakio Cossun pahvi, 10.9 kovat kannenpultit, eikä kestäny kun ahtoja ruuvattiin 1.2-1.5 baariin.

Puhutaan taas ns. halvasta vakuutuksesta, kun valkkaat sen vähän paremman pahvin. :wink:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Ma Lokakuu 18. 16:56:30 2010

Halvin A-ryhmän pahvi minkä itse löysin on 100e, mutta sitä ei löytynyt nyt hyllystä-> ois mulla luultavasti vasta ensi viikolla.

Jos alle 100e löytyy hyvä tiiviste heti niin ostan mielelläni.

Kaverin cossussa kuulemma normi ohc-tiiviste ja on kestänyt ~400hv tehoilla. Paineita tais olla 1,5-1,7 muistaakseni.
Taitaa tosin olla joku yksittäinen poikkeus että on kestänyt.. mulla ei varmaan sitä tuuria tule ikinä olemaan :wink:

heka
Viestit: 925
Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
Paikkakunta: suomi

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja heka » Ma Lokakuu 18. 17:13:23 2010

Mielestäni rallyracesta sai halvemmalla a-ryhmän paffin tai ainakin semmoisena olen ne sieltä ostanut
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Ma Lokakuu 18. 17:22:10 2010

147e RallyRacessa. Autoracingissa 96e cossun vakiotiiviste, N-ryhmän tais olla joku 160-170e.

Ois se tietysti hyvä saada sinne sellainen siiviste minkä "tietää" että kestää, mutta nyt on taas pelimerkit niin loppu
ettei parasta voi ostaa. Ja auto tarvii saada ajettua talvisäilöön pian.

Normi varaosaliikkeissä sanovat ettei cossun tiivisteitä saa enää.

Hena
Viestit: 1409
Liittynyt: Ti Huhtikuu 9. 16:42:19 2002

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Hena » Ma Lokakuu 18. 17:46:36 2010

Cossun tiivisteiden hinta aika huvittavaa kun Volvon koneisiin kansipahvit maksaa 10e ja niistä otetaan helposti +500hv..
Toyota Supra TT

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Ma Lokakuu 18. 17:56:07 2010

Eräässä fordiin erikoistuneessa varaosaliikkeessä sanottiin että pelkkää kansipahvia ei cossuun saa, ja hintaa yläp tiivistesarjalle oli yli 400 euroa :D (tämä siis fordin hinnaston mukaan kun tarvikkeena ei löytynyt)

-tuskin tarttee erikseen mainita etten tilannut :wink:

Timo
Viestit: 2229
Liittynyt: Su Joulukuu 9. 20:23:19 2001

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Timo » Ma Lokakuu 18. 18:45:51 2010

Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » Ma Lokakuu 18. 18:53:40 2010

Juu, sieltä just tilasin aikaisemmat osat. Nyt ei vaan ollut kansipahvia hyllyssä..

Yhdellä kaverilla oli cossun orkkispahvi (victor-reinz) hyllyssä, joten huomenna laitan sen ellei parempaa ilmaannu ajoissa. Tällä kertaa jälkikiristän, ja toivon että kestää.

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja THR » To Lokakuu 21. 10:28:57 2010

Mika79 kirjoitti:147e RallyRacessa. Autoracingissa 96e cossun vakiotiiviste, N-ryhmän tais olla joku 160-170e.

Ois se tietysti hyvä saada sinne sellainen siiviste minkä "tietää" että kestää, mutta nyt on taas pelimerkit niin loppu
ettei parasta voi ostaa. Ja auto tarvii saada ajettua talvisäilöön pian.

Normi varaosaliikkeissä sanovat ettei cossun tiivisteitä saa enää.
Soititko samille ja kysyit hinnan? ite maksoin keväällä sille 90e

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » To Lokakuu 21. 10:57:07 2010

en soittanut, luotin vaan nettisivulla olleeseen hintaan..

THR
Viestit: 4915
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 13:22:05 2003
Paikkakunta: Suomussalmi

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja THR » To Lokakuu 21. 11:00:44 2010

Mika79 kirjoitti:en soittanut, luotin vaan nettisivulla olleeseen hintaan..
ne ei pidä paikkaansa

Mika79
Viestit: 53
Liittynyt: Ma Toukokuu 29. 12:11:44 2006
Paikkakunta: Parainen

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja Mika79 » To Lokakuu 21. 11:02:09 2010

Ok, no tiedän sitten ensi kerralla O:)

tumppe
CRSC jäsen 2015
Viestit: 6264
Liittynyt: Su Syyskuu 19. 21:41:04 2004
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja tumppe » To Lokakuu 21. 13:45:33 2010

Mika79 kirjoitti:Ok, no tiedän sitten ensi kerralla O:)
Soittelin itekkin Rallyraceen ja pari tiivistettä tilasinkin noin vuosi sitten...
Kehui jo puhelimessa että häneltä löytyy 2kpl eri hintaisia A-ryhmän tiivisteitä, molemmat on aitoja ja samanlaisia Victor Reinz gr.A pahveja, mutta eri valmiste numerolla, josta johtuu hinnat 90€ ja aidolla Ford numerolla 160€.

Tiivisteistä ei o kukaan löytänyt kuulemma vielä kestävyys tms. mitään eroja, paitsi tuo valmiste numero... :wink:
MYYTÄVÄT: http://www.nettivaraosa.com/412490
Kalusto:
-Escort mk1 2.0 ohc vm.69 -Audi A4 Avant 2.0 TFSI Quattro S-Line Black Edition vm.07
-Sierra mk2 2.0 ohc IS vm.87 -Harley-Davidson FLHTC S&S 1600cc vm.85
-Sierra RS Cosworth Sapphire Grp A (katu kilpuri projekti)
-Sierra RS Cosworth vm.89 (stage 4 yms.)

No nii nii no
Viestit: 188
Liittynyt: La Joulukuu 2. 23:17:24 2006
Paikkakunta: Nummela

Re: 2wd cossun kierrokset aaltoilee

Viesti Kirjoittaja No nii nii no » Su Lokakuu 31. 15:28:55 2010

Mulla on toi Rally racen 90€ maksava pahvi. Hyvin on pitäny jo 3v ja 1.5 bar. Uuudet pultit laitoin samalla jotka ostin myös samasta putkasta.

Vastaa Viestiin