Olisi hieno tietää millä hinnalla tuota tullaan suomessa myymään

Valvoja: CRSC Hallitus
Mitäs laatikko kestää?RsTuning kirjoitti:Niin mutta miten se vääntö??? vielä on alle 500nm
Kyllä se kestää yli 600nm ,vauhtipyörä "kaksoismassa" saattaa antautua vaan jossain vaiheessa ,siks sinne pitää laittaa sellanen kiinteävauhtipyörä (teräs) ..Aksu kirjoitti:Mitäs laatikko kestää?RsTuning kirjoitti:Niin mutta miten se vääntö??? vielä on alle 500nm
Ihan paska, mun auto kiihtyy tehtaan mukaan 5,5sBillie kirjoitti: Focus RS500 kiihtyy 0-100 km/t:ssa 5,6
RS500 on RS500, RS on RS ja ST on "vaan" ST.RsTuning kirjoitti:Enmä tiedä,itse en anna suuria pisteitä Ästeen omistajana kyseiselle RS500 autolle.
iS Sierra, muutoskatsastus cossun tekniikalle, 300hv... ja orig RS500 Cossu on ihan paalauskamaa.. voin ottaa talteen jos jää ylimääräseksioverboost kirjoitti:RS500 on RS500, RS on RS ja ST on "vaan" ST.RsTuning kirjoitti:Enmä tiedä,itse en anna suuria pisteitä Ästeen omistajana kyseiselle RS500 autolle.
Vrt esim. Sierroja IS,XR,Cossu ja RS500. Mikä on arvostus nykypäivänä?
ProvoPopi kirjoitti:iS Sierra, muutoskatsastus cossun tekniikalle, 300hv... ja orig RS500 Cossu on ihan paalauskamaa.. voin ottaa talteen jos jää ylimääräseksi
Juuri näin.overboost kirjoitti:RS500 on RS500, RS on RS ja ST on "vaan" ST.RsTuning kirjoitti:Enmä tiedä,itse en anna suuria pisteitä Ästeen omistajana kyseiselle RS500 autolle.
Vrt esim. Sierroja IS,XR,Cossu ja RS500. Mikä on arvostus nykypäivänä?
Harvemmin on nuorella pojanklopilla lyödä 44ke rahaa pöytään ja ostaa auto täysin euroilla. Isi leasing ja mummon rahat on sitten erihomma.Etuveto kirjoitti:En ole koskaan ST:tä ihaillut. Mutta RS käänti ajatuksen ulkonäkönsä puolesta, harmi vaan et siellä on se sama tinamoottori keulilla. Mielestäni aito on aito, rakentelemalla ei pääse samaan se on aina "kopio".
Onko teidän RS tai ST rahoitusyhtiön omistuksessa vai ihan iki oma![]()
Eikös noita saa kaupasta monellakin värillä...RsTuning kirjoitti:Minkäsvärinen teidän RS taikka ST on??
mutta moniko omistaa tälläisen pelin?pth kirjoitti:Eikös noita saa kaupasta monellakin värillä...RsTuning kirjoitti:Minkäsvärinen teidän RS taikka ST on??
Ei kai niitä rahoitusyhtiöitä kovin montaa ole?RsTuning kirjoitti:
mutta moniko omistaa tälläisen pelin?
Osu ja uppos.lexicon69 kirjoitti:Ei kai niitä rahoitusyhtiöitä kovin montaa ole?RsTuning kirjoitti:
heh aika osuvastilexicon69 kirjoitti:Ei kai niitä rahoitusyhtiöitä kovin montaa ole?RsTuning kirjoitti:
Aika moni varmaan. Onhan noita myyty vaikka kuinka.RsTuning kirjoitti:mutta moniko omistaa tälläisen pelin?pth kirjoitti:Eikös noita saa kaupasta monellakin värillä...RsTuning kirjoitti:Minkäsvärinen teidän RS taikka ST on??
Kyllähän se juttu on nimenomaan tässä.overboost kirjoitti: RS500 on RS500, RS on RS ja ST on "vaan" ST.
RS500 is presented:..
..
..
Eihän tota RS500:sta voi arvostaa millään tavalla, kun normi iissästä saa kannen ja pakopuolen vaihdolla samat tehot..
Oon ihan samaa mieltä sun kanssas.hoopee kirjoitti:Ei kait noita uusia autoja sijoitusmielessä ostella![]()
Mitään järkeähän ei ole ostella RS eikä RS500 versiota...eikä kyllä ST:täkään...ostaa jonku eco-mallin. Mulla ois muutama ST-lätkä jemmassa.
No oli järkee tai ei niin mukavaa se on!
Ja aito on aina aito! Lookkeri on lookkeri vaikku kulkis kuinka paljon lujempaa kuin aito.
Sijoitusmielessä voi ostella tommosia vanhoja autoja. Maanantaina ostin -93 polon ihan näkemättä kahvipöydässä.
Foortin arvostus nousi kerralla potenssiin neljä. Huomaa että autosta uupuu 150 heppaa![]()
Rahatkin nostin ihan automaatistaRahotusyhtiö kyllä tarjos rahotusta...tosin talon tekemiseen
Saako lie tuostakaan omia pois kun huolto-osat niin kalliita
RsTuning vois tulla näyttämään sitä ästeetä tänne laphiin!
Surullista... Liian vähän on ihmisiä mailmassa jotka tekee kuten itse haluaa.RsTuning kirjoitti:alkaa myös näyttään siltä,että mun focuksen omistus lähtölaskenta on alkanut,näin sanoo vaimotahtoo kuulemma ison talon ja farmariauton ...kaikki vehkeet kuulemma pitää myydä 2vuoden aikana.
Meillä menee kuuroille korville jos ruvetaan autoista valittamaanMouTine kirjoitti:Surullista... Liian vähän on ihmisiä mailmassa jotka tekee kuten itse haluaa.RsTuning kirjoitti:alkaa myös näyttään siltä,että mun focuksen omistus lähtölaskenta on alkanut,näin sanoo vaimotahtoo kuulemma ison talon ja farmariauton ...kaikki vehkeet kuulemma pitää myydä 2vuoden aikana.
juuri näin,samoilla linjoilla MO:n kanssaMouTine kirjoitti:Surullista... Liian vähän on ihmisiä mailmassa jotka tekee kuten itse haluaa.RsTuning kirjoitti:alkaa myös näyttään siltä,että mun focuksen omistus lähtölaskenta on alkanut,näin sanoo vaimotahtoo kuulemma ison talon ja farmariauton ...kaikki vehkeet kuulemma pitää myydä 2vuoden aikana.
Tossa vois sanoo vaimolle et sun lähtölaskenta on alkanut jos tommosia alkais puhuuSierra XR kirjoitti:juuri näin,samoilla linjoilla MO:n kanssaMouTine kirjoitti:Surullista... Liian vähän on ihmisiä mailmassa jotka tekee kuten itse haluaa.RsTuning kirjoitti:alkaa myös näyttään siltä,että mun focuksen omistus lähtölaskenta on alkanut,näin sanoo vaimotahtoo kuulemma ison talon ja farmariauton ...kaikki vehkeet kuulemma pitää myydä 2vuoden aikana.
Mulle valittaa muutkin kuin emäntä, mm sukulaiset (ei niinkään enää, kun eivät jaksa väitellä asiasta) ja tietysti muutamat kaverit.RsTuning kirjoitti:Kuhan heitin tänne tuon ku tuota saa aina välillä kuunnella![]()
Menee kuule toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos..
töihin tuli huoltotiedote noista rs500.sen teipeistä...päästään teippailee kiveniskeymiäRsTuning kirjoitti:Kuulemma huhujen puheitten mukaan suomeen on tilattu ainakin 3kpl tälläisiä. 10kpl yhteensä tulee neljään erimaahan ,latvia,liettua,viro ja suomi
Hyvällä lykyllä suomeen saattaa tulla näitä "keräilykappaleita" reilu 5
Eikös suomeen ollut 10kpl tulossa?RsTuning kirjoitti:Kuulemma huhujen puheitten mukaan suomeen on tilattu ainakin 3kpl tälläisiä. 10kpl yhteensä tulee neljään erimaahan ,latvia,liettua,viro ja suomi
Hyvällä lykyllä suomeen saattaa tulla näitä "keräilykappaleita" reilu 5