Peltiseppä löyty ja helpottas huomattavasti jos joltain löytyis valmiina

Valvoja: CRSC Hallitus
Tästä joka puolella puhutaan, mutta kukaa ei luonnollisesti asian eteen mitää tee, itseni mukaan lukien.tezu kirjoitti:Ois muuten mahtava juttu, jos vaan porukalla innostusta on niin keräillä noita cad kuvia talteen johonkin. Varmistuis ainakin ettei heti katoa bittiavaruuteen vaikka omalta koneelta ne häviäis ja omat varmistukset tietenkin unohtunut
Pakolaippa löytyy .dwg muodossa.TEKKE kirjoitti:oiskohan kellään cvh motorin pako ja imusarjan laipoista cad kuvia
JesseT kirjoitti:Pakolaippa löytyy .dwg muodossa.TEKKE kirjoitti:oiskohan kellään cvh motorin pako ja imusarjan laipoista cad kuvia
Näytti olevan pikaisesti katsottuna esim. Lautamäellä hinnastossa 38€, mutta saahan tossa toki puuhastella enemmän ku tekee ite/teettäähoopee kirjoitti:Laitetaanpas tänne...tiedä sitten onko tarpeeksi paljon lukijoita.
eli löytyykö keltää kuvia kuppijakkaran kiinnitysrautojen teettämiseen?
Yritetään teettää laippatilauksen yhteydessä.
Itse olen joltain jokkismieheltä ostanut ihan laadukkaan oloiset raudat tietokonejakkara-rojektiin. Rautoja ei ole viimeaikoina näkynyt myynnissä.
Toki hintapolitiikka ratkaisee onko teettämisessä mitään järkeä.
Eikös se ole aina mukavaa kun saa puuhastella. Mulla tarvetta ainakin 3 parille, korkeita ja matalaa mallia tarvis.koskar kirjoitti:Näytti olevan pikaisesti katsottuna esim. Lautamäellä hinnastossa 38€, mutta saahan tossa toki puuhastella enemmän ku tekee ite/teettää.