Tuli mieleen vaan että.
Kun itse tekee saa hyvän puhun nyt pakoputkesta en pakosarjasta.
Ois se hieno jos olis rosteria vois talvella sitä aina laikalla kiillottaa.
Evo 1
Tein valmiista simoins vai mikä se oli osista.
Jos haluu että se toimii eikä aina ole poikki.
laittaa etupäähän semmosen nivel kiinnikkeen vai mikä se on jousi puristeinen saa ainakin 3"
-on kallis mut ikuinen kampe siirtyy seuraavaan koriin
tarpeen mukaan käyttää niitä putken pätkiä joissa on se jousto välissä semmonen teräsverkko.
-itse leikkasin sen yhden japsun pakosarjast kun oli jouten ja tarpeeksi tilava.
pakoputkisto saa elää rauhassa ja jos ottaa johonkin niin antaa periksi.
sentin levystä lattarautaa hitsaa putkeen taittelee poraa reiän ja ostaa vaik biltemasta semmosia kumejä joissa kierteet päissä about 5cm kumee sopivan jäykkä race henkeen.
-ja pulttaa pohjaan kumen kiinni
putkisto on helppo irrottaa
-itse tein viellä niin kun oli jouto aikaa että putkisto katkee taka ylityksen kohdalta (Ylä tai alapuoli).
kävin ostaan suurimmat metalliset tiivisteet tarvikkeesta ja kävin niiden mukaan leikkauttaan laipat kurssikeskuksella. ja hitsasin putken päihin migillä kiinni.
Hyvä ohje joka pätee moneen autoon jopa nelivetoon ja turboon.
3v vuotta jo savutellu ja viellä on ehjä ja marteliuksen kallis peltipakosarja pysyy ehjänä.
noista 3" pötöistä kandee ostaa suurin niin pakomelu pysyy kurissa tietty miten mihinkin mahtuu
-kaks aina parempi itsellä vain yks pakomelu ok myös konttorilla
-suorahammas vaihteisto huutaa oikeistaan kovempaa autossa
Sit on niitä tosi race pönttöjä joissa ulostulo on jotain 4-5 tuumaa hyvä paikka säilyttää tyhjiä kaljatölkkejä.
Jaa että miksikö moinen vaiva kun kaupasta saa valmiin.
Tuonkaan tekemiseen varmaan montaa viikkoa menny miljoona irrotusta ja sovitusta mut on sen väärti.
-köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa.
Evo 2 päivitys
tulee olemaan että putkistoa nostetaan ylös ja sille tehdään tunnelia tarpeen mukaan
3" putkesta noin puolet jemikseen
-maavara kasvaa niin paljon että varmaan joutuu muutoskatsastaan maasturiksi.
Nostan hattua tämän foorumin TIG/pakosarja tekijöille turha mennä merta edemmäs kalaan.