En löytänu haulla mistään mittoja.
Paljonko laatikko on pitkä
-Kytkinkopan saumasta Kytkin akselin päähän?
-Kytkinkopan saumasta ulostulo akselin päähän?
-Kytkinkopan saumasta Vaihdekepin keskelle?
-Leveys keskikohasta/korkeus?
Mittoja siksi että en pysty mittaamaan lootaa koska on nyt paikallaan.
Laatikko tulossa toiseen autoon kiinni et sais mittailtua miten sopii paikalleen.
Onko joku asentanut tommosta lootaa mimmosella työllä Esco 1 tai 2 malliin?
B&W T5 Mitat
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
- Viesti:
B&W T5 Mitat
Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
-
- Viestit: 1948
- Liittynyt: Ke Kesäkuu 1. 21:01:17 2005
- Paikkakunta: Nokia
Re: B&W T5 Mitat
Mittoja en muista muuta kuin että hitusen pidempi ku type9. Kardaania piti lyhentää 30mm et sai paikalleen type9:in jäljiltä.
-Kardaanitunneli tehtävä isommaksi ja jos käyttää vaijerikytkintä niin kytkin haarukka tulee vähä pahasti kaasupolkimen kohdille eli polkimia pitää vähä muuttaa. (Itsellä pedalbox jossa homemade kaasupoljin) mut ei tilaa liiaksi ole
-Startti tulee juurikin ohjausakselin kohdalle. Sopivalla välilaipalla ja koneen asennolla saa dokkisierran startin menee.. Niin olihan myös niin et teräsmurros laitettava rättinivelen tilalle, mut mk2:seen teräsnivel on sen verran lyhyempi kuin rätti et koko rattiputkea piti tuoda pari senttiä eteenpäin et ylsi. No ton sain kuitenki muutettua takas jollaki erikoispitkällä murroksella.
-Kannakepalkki tehtävä itse
-Koneen asennolla saa jonkin verran pelattua
-Muut asiat (kepinpaikat) jne.. selvinnee kun alotat tekee sen uuden tunnelin
EDIT: Ja tämä tarina siis Escort mk2:sesta ja tossa kuva laatikoista http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1643030.jpg
-Kardaanitunneli tehtävä isommaksi ja jos käyttää vaijerikytkintä niin kytkin haarukka tulee vähä pahasti kaasupolkimen kohdille eli polkimia pitää vähä muuttaa. (Itsellä pedalbox jossa homemade kaasupoljin) mut ei tilaa liiaksi ole

-Startti tulee juurikin ohjausakselin kohdalle. Sopivalla välilaipalla ja koneen asennolla saa dokkisierran startin menee.. Niin olihan myös niin et teräsmurros laitettava rättinivelen tilalle, mut mk2:seen teräsnivel on sen verran lyhyempi kuin rätti et koko rattiputkea piti tuoda pari senttiä eteenpäin et ylsi. No ton sain kuitenki muutettua takas jollaki erikoispitkällä murroksella.
-Kannakepalkki tehtävä itse
-Koneen asennolla saa jonkin verran pelattua
-Muut asiat (kepinpaikat) jne.. selvinnee kun alotat tekee sen uuden tunnelin

EDIT: Ja tämä tarina siis Escort mk2:sesta ja tossa kuva laatikoista http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1643030.jpg
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
- Viestit: 1542
- Liittynyt: Ma Huhtikuu 13. 11:34:31 2009
- Viesti:
Re: B&W T5 Mitat
Kiitoksia selonteosta..
Toi kepin paikka kiinnostaa eniten tietää mihin tulee konsooli jne.
Nim. Puoliksi pussihousu.
Toi kepin paikka kiinnostaa eniten tietää mihin tulee konsooli jne.

Nim. Puoliksi pussihousu.

Ford Sierra Xr4i '83
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
Ford Scorpio Cosworth '91
Ford Cortina '66
Ford Focus 2.0 '00
Chevrolet Lumina LE '95&'97
Opel Kadett C Coupe '75
Zündapp M50 '66
Solifer SM '80
Peugeot SV50 Executive '97
Pocket Mini Bike '08
Murray 12ic/38 '95
-
- CRSC jäsen 2016
- Viestit: 2289
- Liittynyt: La Maaliskuu 30. 18:12:19 2002
- Paikkakunta: Kymenlääni
Re: B&W T5 Mitat
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä