MK I:seen Zetec

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Tomppa
CRSC jäsen 2016
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 10:23:47 2008

MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tomppa » Ti Joulukuu 15. 22:23:56 2009

Eli haaveena olis pistää rojekti escoon zeteci mylly keulille kun noita ohc viritelmiä on melkein kaikilla. Näkyy olevan burtonilla myytänä ihan valmiita korvakkeita WC ja vakiopalkille. Eli kysymyksenä mistä autosta moottoria kannattaa lähteä irroittelemaan kun tuntuu noitakin moottoreita olevan montaa erimallia. Autoon tulee turbo joten tilavuus varmaankin tulisi olla 1.8 koska kaksi litranen menee aikatarkalle noitten tehojen suhteen. Eli pistäkäähän vähän vinkkiä miten noita on tehty, niin ei tarvitse joka asiaa opetella kantapään kautta...

tezu
Viestit: 1075
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja tezu » Ti Joulukuu 15. 22:37:46 2009

Ehdottomasti suoraan se 2.0 on varmasti mennyt hullumpiakin viritelmiä papereihin. Älä tingi tilavuudessa se on aina hölmöä.

Sit tietenkin tarvii kattoa sitä rahallista panostusta et minkä koneen sinne nostaa ja millä specseillä.

Männät ja veivit jenkkilästä vielä kun dollarin hinta alhaalla, muutamalla clubilaiselta saattaa olla ylimääräisiäkin hyllyssä.

Nykyään puretaan noita mondeoita aika tahdilla ja niistähän saa konetta irrotella. Oman varakoneeni ostin 200e purettuna ja mukana tuli ilmastoinnin kompura ja muut apulaitteet. Halpaa kannattaa hakea jää enemmän virittämiseen rahaa. Uudemmista mondeoista(98->) tai focuksesta saa sitten mustakantista, jos haluaa valmiiksi kovillanostajilla.
#981
Porsche 911
Fiesta mk3 zetec
Focus STW
Focus STW TDI

Tomppa
CRSC jäsen 2016
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 10:23:47 2008

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tomppa » Ke Joulukuu 16. 21:19:42 2009

Käykös automaattilaatikolla oleva moottori aihioksi vai joutuuko vaihtamaan kampiakselin missä on silmälaakeri?

VAK-86
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Joulukuu 12. 17:16:04 2005
Paikkakunta: Jurva

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja VAK-86 » To Joulukuu 17. 10:38:00 2009

Kyllähän se käy, ei oo silmälaakeria manuaaliverssiossakaan valmiina.
Kaikki on mahdollista, paitsi pyöröovesta hiihtäminen!

Ford escort mk2 tic
Ford escort mk2 1.3 L
Ei mikään Aunus vaan Taunus!(Myyty)
työkalu
Käyttis " Uusi Öljypoltin"
Suzuki sv 650

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja el_reino » Ti Joulukuu 22. 11:01:28 2009

Kattelin tosa että uus maksaa 750,- mustakantisena.
http://www.scholestrading.fi/moottorit.html Tosin heiltä ei löydy kuin 1.8koneita.

Joten ei kyllä tee mieli paljoa käytetystä maksaa. Itselläkin kun 2.0 olis hakusessa kohtuu hintaan (tai edes pelkkä alakerta)

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Joulukuu 22. 11:16:45 2009

el_reino kirjoitti:Kattelin tosa että uus maksaa 750,- mustakantisena.
http://www.scholestrading.fi/moottorit.html Tosin heiltä ei löydy kuin 1.8koneita.

Joten ei kyllä tee mieli paljoa käytetystä maksaa. Itselläkin kun 2.0 olis hakusessa kohtuu hintaan (tai edes pelkkä alakerta)
Kyllä se tuolla pienemmälläkin moottorilla liikahtaa. Uudesta koneestahan ois varmaan eri mukava ruveta rakentelemaan.

Tomppa
CRSC jäsen 2016
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 10:23:47 2008

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tomppa » Ma Joulukuu 28. 20:19:45 2009

Niin varmaan olis mutta ennekun tuossa on kaikki apulaiteet niin hinta on aika paljon korkeampi. Avk:lla olis 2.0 STW mondeo. Hinta tällä hetkellä 460€, mutta ite päätin että kun menee jo besaan 150 ekua jos lähtee hakemaan, niin tulee liian kalliiksi. Tilasin tänään jo wc palkin ja moottorin korvat zetecille että kunhan tuo projeksti alkaa eteenmään niin pitää pistää tuonne projektit osioonkin jotain juttua...

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Joulukuu 29. 8:34:40 2009

Tomppa kirjoitti:...niin tulee liian kalliiksi.
Jos tuommoset asiat on oikeesti ongelmana niin kannattaakohan rakentelua edes aloittaa ;) Eilen ajettiin 9 tuntia escortteja ja osia trailerilla paikasta A paikkaan B...ei tainnut olla ilmaista tuokaan hauska :green: no nyt on välikoppa kuitenkin pelipaikalla että saadaan alettua oikeesti rakenteleen. LUE: tokor rakentaa ja mää tilailen ebaystä/clubilta osia O:)

Asia b) kuinka paljon varmatoimisempi on uusi kone kuin 300 tkm ajettu vanha? Ei sitä konetta muutamalla sadalla taida vastaavaan kuntoon remontoida.

Miten tomppa meinasit tuo vesikiskoasian hoitaa?

Tomppa
CRSC jäsen 2016
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 10:23:47 2008

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tomppa » Ti Joulukuu 29. 16:19:35 2009

No ajattelin vaan sillä että kuitenkin menee männät ja kanget vaihtoon... Ja tää meikäläisen budjetti on tiukka mutta kun ostelee osia sieltä täältä olevinaan halvalla niin ei tunnu niin pahalta. Niin minkä vesikiskon??

tezu
Viestit: 1075
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja tezu » Ti Joulukuu 29. 16:20:42 2009

Tomppa kirjoitti:No ajattelin vaan sillä että kuitenkin menee männät ja kanget vaihtoon... Ja tää meikäläisen budjetti on tiukka mutta kun ostelee osia sieltä täältä olevinaan halvalla niin ei tunnu niin pahalta. Niin minkä vesikiskon??
No jos nyt lähdet mäntiä ja kankiakin vaihtelee ni hommaa se kakslitranen.
#981
Porsche 911
Fiesta mk3 zetec
Focus STW
Focus STW TDI

Tomppa
CRSC jäsen 2016
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 10:23:47 2008

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tomppa » Ti Joulukuu 29. 16:22:23 2009

Se tässä on tarkoituskin...

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Joulukuu 29. 16:50:07 2009

Tomppa kirjoitti:Niin minkä vesikiskon??
Vesiputkikiskotermari hässäkkä Zetecin termarikotelo vähän hassussa paikassa alunperin takavetoasennukseen. Tindellä taitaapi olla orkkiksella? Meillä on ZetecPowerin leikkelemä rakennussarja.

Tinde
Viestit: 710
Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tinde » Ti Joulukuu 29. 17:51:45 2009

hoopee kirjoitti:
Tomppa kirjoitti:Niin minkä vesikiskon??
Vesiputkikiskotermari hässäkkä Zetecin termarikotelo vähän hassussa paikassa alunperin takavetoasennukseen. Tindellä taitaapi olla orkkiksella? Meillä on ZetecPowerin leikkelemä rakennussarja.
Cortinassa on vakiotermarikotelolla, siinä kun kone on alunperin sen verran edessä että tila riittää.
Escortissa mulla on Racelinen tuossa linkissäsi oleva sarja.

Tomppa
CRSC jäsen 2016
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 10:23:47 2008

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tomppa » Ti Joulukuu 29. 20:11:37 2009

No kunhan löydän koneen ja rupean sovittelemaan sitä niin pitää tutkia tarkemmin. Ehkä helpoin ja siistein ratkaisu olisi tuo valmis sarja.

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja el_reino » Pe Tammikuu 1. 19:23:46 2010

Värkkäsin ite ton termarinsiirto palikan, voin laittaa siit kuvii kun saan ne ensin otettua. Jos ne vaikka innostais käsitöihin...
Se ei oo mikään pahajuttu tehdä, jos moottori on omalla paikallaan jää kannen ja tulipellin väliin ~50mm väliä.
KUVA


Itellä olis huomena öljypohjan alaosan hitsaus edessä. Saa nähä mitä jälkee tulee kun en ole aiemmin hitsannu MIG:llä alua :)

BTW. On se 2.0 moottori siinäkinmielessä mukavampi aihio kun siinä on isommat venttiilitkin kuin ykskasissa. Tuntuu vaan noitten käytettyjen 2.0 Hinnat ihan kohttuuttomilta.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » Pe Tammikuu 1. 20:11:31 2010

el_reino kirjoitti:BTW. On se 2.0 moottori siinäkinmielessä mukavampi aihio kun siinä on isommat venttiilitkin kuin ykskasissa. Tuntuu vaan noitten käytettyjen 2.0 Hinnat ihan kohttuuttomilta.
Lienee halvinta hommata koko auto. Yhelle automaattilaatikolle voisin tietää ostajan :wink:
Mitäs meinasit pakosarjan suhteen?

tezu
Viestit: 1075
Liittynyt: Su Heinäkuu 18. 22:22:26 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja tezu » Pe Tammikuu 1. 21:14:36 2010

hoopee kirjoitti:
el_reino kirjoitti:BTW. On se 2.0 moottori siinäkinmielessä mukavampi aihio kun siinä on isommat venttiilitkin kuin ykskasissa. Tuntuu vaan noitten käytettyjen 2.0 Hinnat ihan kohttuuttomilta.
Lienee halvinta hommata koko auto. Yhelle automaattilaatikolle voisin tietää ostajan :wink:
Mitäs meinasit pakosarjan suhteen?
Itse löysin johki hämäräänhintaan kohtuu läheltä varamotin soittelin ja tinkasin hetken. Apulaitteineen, ilman starttia jäi 200e hinnaksi.... Selatkaa nettivaraosaa soitelkaa ja tarjotkaa röyhkeästi. Ei noi mistään kullasta ole valettu. Ennenkin maininnut tästä samasta helpointa ehkä sovitella vaiks sillä valmiiks löytyvällä 1.8 ja samalla etsiä tätä 2.0 tilalle.
#981
Porsche 911
Fiesta mk3 zetec
Focus STW
Focus STW TDI

HarriS
Viestit: 2917
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:13:19 2001
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja HarriS » La Tammikuu 2. 20:14:08 2010

Ja tommonen venttiilikoppa hämäyksen vuoksi eikä ole hinnan kiroissa:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtop ... t/1807284/
Pari Capria ja Transit...
https://www.facebook.com/CapriRS2600/

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja el_reino » Su Tammikuu 3. 18:41:44 2010

hoopee kirjoitti:Lienee halvinta hommata koko auto. Yhelle automaattilaatikolle voisin tietää ostajan
Mitäs meinasit pakosarjan suhteen?
Minä meinasin tehä ite noista marteliuksen valmiista putkenkäiväröistä. D=1,5' pituutta primääriputkille L=850mm mallia 4-1. Laskin jollain ohjeella noille Catcamsin nokille jotka tulee kiinni.
HarriS kirjoitti:Ja tommonen venttiilikoppa hämäyksen vuoksi eikä ole hinnan kiroissa:
http://www.fordmondeo.org/forum/showtop ... t/1807284/
On kyllä helv€tin siisti!! Ja must juttu classiescossa.. Pitänee miettiä tollasta itselleki..

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Ma Tammikuu 4. 16:00:59 2010

Mukava lukea että on muitakin harrastajia jotka ei voi hankkia kaikkea tekniikka rompetta kerralla.
Itse hankkinut osia vuodesta -87 lähtien ja harraste auto pysynyt samana GT esko -69 2D.
Tämä on sitä harrastusta isolla H:lla. säilyy mielenkiinto. (jos sen puuttuvan hilppeen sais ens vuonna vois sitten .....)
Jos olis paalua ostaa osat kerralla mielenkiinto hupenis eikä rakennettua autoa arvostaisi vaan se lähtis kiertoon niin kuin kaikki muukin "päältäajettavat" sivurojektit.

Nimimerkki projekti osio aloittamatta.

tsemppiä Harrastajille :D :D :D
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Tinde
Viestit: 710
Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tinde » Ma Tammikuu 4. 18:30:14 2010

el_reino kirjoitti:
hoopee kirjoitti:Lienee halvinta hommata koko auto. Yhelle automaattilaatikolle voisin tietää ostajan
Mitäs meinasit pakosarjan suhteen?
Minä meinasin tehä ite noista marteliuksen valmiista putkenkäiväröistä. D=1,5' pituutta primääriputkille L=850mm mallia 4-1. Laskin jollain ohjeella noille Catcamsin nokille jotka tulee kiinni.
Mulla on toi Escon sarja Marteliuksen "ohc race" tms sarja joka taivutettiin vaan peilikuvana, turailin sen sitten itse kasaan. 4 pytyn putken joutu muokkaamaan enemmän, muuten sai kohtuu hyvin tehtyä.
Jos joku valmis satsi kelpaa pohjaksi niin varmaan tekevät halutusta.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ma Tammikuu 4. 18:59:04 2010

Tinde kirjoitti:Mulla on toi Escon sarja Marteliuksen "ohc race" tms sarja joka taivutettiin vaan peilikuvana, turailin sen sitten itse kasaan. 4 pytyn putken joutu muokkaamaan enemmän, muuten sai kohtuu hyvin tehtyä.
Jos joku valmis satsi kelpaa pohjaksi niin varmaan tekevät halutusta.
Muistatko Tinde mitä putkilla oli hintaa? Meillä on laippa valmiina.
Briteistähän saa valmiita sarjojakin minun mielestä järkihintaan.

Tinde
Viestit: 710
Liittynyt: Ma Helmikuu 4. 14:55:47 2002
Paikkakunta: Vammala
Viesti:

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tinde » Ma Tammikuu 4. 21:00:29 2010

hoopee kirjoitti:
Tinde kirjoitti:Mulla on toi Escon sarja Marteliuksen "ohc race" tms sarja joka taivutettiin vaan peilikuvana, turailin sen sitten itse kasaan. 4 pytyn putken joutu muokkaamaan enemmän, muuten sai kohtuu hyvin tehtyä.
Jos joku valmis satsi kelpaa pohjaksi niin varmaan tekevät halutusta.
Muistatko Tinde mitä putkilla oli hintaa? Meillä on laippa valmiina.
Briteistähän saa valmiita sarjojakin minun mielestä järkihintaan.
170€ oli näköjään laippoineen, 2005/2006 vaihtessa oli kun ostin.

Ashley tekee halpaa pakosarjaa, on tosin RHD tarkoitettu kuten muutkin uk valmisteet, eikä kehuta kovin laadukkaaksi. Onse ehkä vähän krouvia jälkeä mutta sopii lähes suoraan mk1 Cortinaan kun siinä ohjaussimpukka on just riittävän reunassa. Ja siinä laatukin riittää mulle kun ei mikään viriviri kone muutenkaan ole.

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja el_reino » Ti Tammikuu 5. 11:10:11 2010

Tossa funtsin kun oli myynnissa BDA escon pakosarja 100€. Ajattelin että siin on varmaan putkien mitotukset aika hyvät Zeteciinkin. Ja ainakin pakokanavien etäisyys toisistaan olis varmaankiin? samaa luokkaa. Kun sylinterien välinen etäisyys on samaa luokkaa Zetecissä ja BDA:ssa.

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Tammikuu 5. 13:10:46 2010

Tinde kirjoitti:170€ oli näköjään laippoineen, 2005/2006 vaihtessa oli kun ostin.

Ashley tekee halpaa pakosarjaa, on tosin RHD tarkoitettu kuten muutkin uk valmisteet, eikä kehuta kovin laadukkaaksi. Onse ehkä vähän krouvia jälkeä mutta sopii lähes suoraan mk1 Cortinaan kun siinä ohjaussimpukka on just riittävän reunassa. Ja siinä laatukin riittää mulle kun ei mikään viriviri kone muutenkaan ole.
Vissiin on hieman hinnat noussut. Laippaa en kysynyt kun löytyypi ennestään. Toimitusaika 1-4vk riippuen mitä työkaluja sattuu olemaan taivuttimissa paikoillaan.
Markus Martelius kirjoitti:Primäärit ja toisiot taivutettuna olisivat satasen arvoinen homma, Y-kappaleet 10e kappale ja toisiokollektori valmiiksi kasattuna 63 euroa.
Burtonilla Ashleyn vastaava valmiina vähän alle 200€.

EDIT: Oiskohan muilla tarvetta Marteliuksen käyrille?

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja el_reino » To Tammikuu 7. 10:10:48 2010

Ashleyn sarja ei varmaankaan käy muokkaamatta suomiescorttiin ohjausakselin takia...

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » To Tammikuu 7. 10:16:40 2010

el_reino kirjoitti:Ashleyn sarja ei varmaankaan käy muokkaamatta suomiescorttiin ohjausakselin takia...
Eipä taida käydä.

Tomppa
CRSC jäsen 2016
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 10:23:47 2008

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tomppa » Ma Tammikuu 11. 18:45:42 2010

Tänään tuli wc palkki ja zetecin korvat burtonpowerilta. Maksoin tilisiirtona ja meni tasan 2 viikkoa kun tuli. Nyt kun löytäis vielä koneen niin sais jatkettua peltihommia eteenpäin. Tai siis saisi intoa jatkaa niitä peltihommia...

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja el_reino » Ma Helmikuu 1. 21:08:41 2010

Mä duunasin moiset moottorinkorvat omaan
http://i304.photobucket.com/albums/nn16 ... non002.jpg

Ja tässä imusarjaa vähän keskeneräisenä...
http://i304.photobucket.com/albums/nn16 ... no/022.jpg

Hoppamiäs
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 22:03:27 2002
Paikkakunta: Ruovesi/ Tampere

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Hoppamiäs » Su Huhtikuu 4. 9:12:43 2010

RetroFordilta löytyy kans hyvin palikkaa näihin takaveto muunnoksiin. On tullu tilattuakin tuolta jotain kamppeita omaan projektiin: http://retroford.co.uk/
# 684
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro

Twin Cam
Viestit: 200
Liittynyt: Ke Syyskuu 22. 14:11:25 2004
Paikkakunta: Tuupovaara

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Twin Cam » Ma Huhtikuu 5. 11:53:12 2010

Tuli mieleen, jos jollakulla olisi hyvä malli pakosarjasta tuohon Escort Mk1/ Mk2 Zetec yhdistelmään, eikö se kannattaisi laittaa Marteliukselle. Saisivat tehtyä pakosarjasta jigin ja jatkossa sarjoja saisi tilattua muutkin harrastajat. Näin tehtiin muutama vuosi takaperin tuon Escort Twin Camin pakosarjan kanssa. Nyt niitäkin löytyy Marteliukselta.

terveisin
Jari Kaukonen

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja el_reino » La Huhtikuu 17. 23:04:36 2010

Mä duunasin 4-1 pakorännin, Kuvia. Ihan ei ole vielä valmis kun joutuu tekee jousikiinnitteisen kollektorin ja halkaista laipan jotta sen saa pois. Kyllä kävi mielessä et miks ei noihin yleensä tehdä 4-1 pakosarjoja :) Tilaa ei tosiaan ole kovin ruhtinaallisesti.

Marteliukselle kylläkään kehtais siitä puhuakkaa :)

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » Su Huhtikuu 18. 14:20:32 2010

Hyvältä näyttää...jos ja kun kuvat saa näkymään. Tuo photobucket on aika syvältä! Avaa uusi galleria http://1g.fi/ niin johan rokkaa!

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ti Kesäkuu 15. 13:24:20 2010

Martelius oli vihdoin saanut osat taivuteltua. Pitää tänään käydä hakemassa Matkahuollosta. Saa nähdä mitä paketista löytyy.

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja el_reino » Pe Syyskuu 17. 12:32:23 2010

Mitäs tälle projektille nykyään kuuluu?

Tomppa
CRSC jäsen 2016
Viestit: 64
Liittynyt: Ti Marraskuu 18. 10:23:47 2008

Re: MK I:seen Zetec

Viesti Kirjoittaja Tomppa » Su Syyskuu 19. 16:59:48 2010

Miun projekti ei oo edenny yhtään. Muutamia pisteosia tullu hankittua. Vielä ois 110 aamua jäljellä inttiä niin se vähän hidastaa ajallisesti ja rahallisesti...

Vastaa Viestiin