eli laturi ottaa pakosarjaan kiinni. miten tässä kannattais edetä? saisko 2wd cosasta apuja? näin tossa yhessä kiihdytys autossa ihan sika pienen laturin, ihan joku 10x10cm, sika kallis? oisko semmonen? mitä tehdä? viisaat miehet auttakaa

Valvoja: CRSC Hallitus
niin siis imusarjan puolella? ei ole jos sitä tarkotit. kattelin tässä vähän porukoitten projekti kuvia, siis 2wd cosa, niin pakosarjan allahan ei ole kuin laturi. onko 2wd cosassa ohjaustehostin imusarjan alla? sehän olisi hyvä vaihtoehto jos näin on.henu kirjoitti:Onko toisellapuolella mitään eessä ?
http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... t=2506.jpgtumppe kirjoitti:Mistä ja mikä toi laturin korva on oikeen kotosin?
Ei oo kyl tollasta tullu viel vastaan, onko edes tehtaan mitoilla ja sopisko laturi normi korvakolla, yhtään paremmin?
Onks toi se ilmastointimallin korva?juusto_pallero kirjoitti:http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... t=2506.jpgtumppe kirjoitti:Mistä ja mikä toi laturin korva on oikeen kotosin?
Ei oo kyl tollasta tullu viel vastaan, onko edes tehtaan mitoilla ja sopisko laturi normi korvakolla, yhtään paremmin?
tossa se näkyy ehkä ihan vähän paremmin, luulis olevan alkuperänen? toi 2wd muutos ois varmaan hyvä vaihtoehto? joutuu vaa ostaa uuden alahihnapyöränkin sitten
Taitaa olla 4wd myös alempana ilman ilmastointia tai ko. kiinnikekorvaa, kun se ilmastoinnin pumppu tulee alapuolelle ja laturi yläpuolelle.juusto_pallero kirjoitti:joo ilmastointi mallin on. mitä noita kuvia kattelin, niin onhan 2wd laturi paljon alempana?
ei kuulosta yhtään hyvältätumppe kirjoitti:Miltäs kuulostais semmonen et ostaisin sulta ton pakosarjan pois ja teettäisit uuden?
Onkos tuo Mettiksen vai kenen tekele?
Ahaa, no mäkin oon miettiny et oliko munkaan (Italian tuonti) 2wd.ssä orkkis, mulla kun oli ilmastoinnin pumppu laturin alla ja se korvake on ihan saatanan painava, oli resonoinnista katkassu 2 pulttia 3.sta lohkoon...jjs kirjoitti:Eipä tuosta kai kannata vänkäämään ruveta, huomioida voi toki-> tehtaan tekemässä ilmastoidussa on imupuolella iso korvake jossa on kompura ja teh. pumppu. Laturi normaalisti pakopuolella.
Jälkiasennettuja (maahantuojien toimesta) on eurooppa on ollut pullollaan, mm. Italiassa/Espanja paljon; jonkun ilmastointitarviketoimittajan tuotteita nämä korvakkeet mahdollisesti.
Jos on Fordin oma osa, siitä löytyy stanssattuna soikio ja nro joka alkanee tässä tapauksessa V88 BB, V89 BB tai V91 BB.
RS500 tyylisiä laturinpudotuslevyjä on uustuotantona näkynyt Ebayssä Englannissa.jjs kirjoitti:Vahvasti haisee omavalmisteelle tuo nyt koneessa kiinni oleva laturinkorvake (kts hitsisaumat jne). Tavallinen Sierran ohc-korvake käy poraamalla 8 mm reiän 10 mm:ksi. Ekoissa 2wd oli 8 mm pultti; poikki yleensä...
RS500:ssa on vielä erillinen pudotuslevy jolla laturi putoaa vielä 25-30 mm. Ei saane mistään, mutta tekeminen paksusta levynpalasta ei ole mahdoton homma. Tulee korvakkeen ja lohkon väliin.
Varaosaliike toimittaa ihan niin monta kuin suinkin tarvitsee.tumppe kirjoitti:Joo, muuten sulaa ihan 100% varmuudella, ei noita kunnossa olevia 90a latureita nyt ihan puussakaan kasva...
Tulee olemaan mallia "ratapäivät ja laturi" Eikä tule tykkäämään edes pitemmistä motari ajosta 150km ja itsellä oli laturi entinen,oli just samalla etäisyydellä aikaisemmin.juusto_pallero kirjoitti:otin alkuperäsen lämpösuojan irti:
http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... 009022.jpg
http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... 009024.jpg
alko mahtumaan, mutta tilaa ei kyllä turhan paljon ole.
Nyt näyttää jo hyvältä, pakosarjaan pikkusen thermoteckiä, niin varmasti pysyy laturikin kunnossa.juusto_pallero kirjoitti:nyt mahtuu paremmin:
http://s256.photobucket.com/albums/hh18 ... 010065.jpg
tuli tommonen rauta. ohjaustehostimen pumppukin mahtuu alle. eikös nyt luulis olevan sen verran tilaa että ei laturi sula?