Weber DGAV:n muutos käsiryyppyiseksi
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: Su Helmikuu 6. 17:16:04 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Weber DGAV:n muutos käsiryyppyiseksi
Eli mitä kaikkee tuossa joutuu tekemään kun muuttaa vesiryypyn käsikäyttöiseksi? Vaijeripidikkeet pystyn kyllä tekemään, mutta tarviiko niitä alipaineavautumiskanavia tai ryypyn vaiheistusjuttuja muuttamaan/poistamaan?
Living on a razors edge, balancing on the ledge
Elmeri-74
Elmeri-74
-
- Viestit: 3835
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 0:10:35 2001
Re: Weber DGAV:n muutos käsiryyppyiseksi
Minulla on omassa dgav kaasarissa jonkunlainen muutossarja paikoillaan, siinä tulee vaan vesipallikan tilalle sellainen hammastanko-ratas systeemi. Liikerata on aika lyhyt. Valmiiksi käsiryypyllisestä kaasarista ei osia voi soveltaa, koska tässä autom.ryypyllisen rungossa ei ole kiinnityspaikkoja sellaiselle kunnolliselle vivustolle.
Itse laittaisin automaattiryypyn takaisin, jos vaan olisi osat.
Itse laittaisin automaattiryypyn takaisin, jos vaan olisi osat.
Escort Estate -69 1.6 GT
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
Cortina -72 1.6 GT
Mondeo -04 2.5
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Weber DGAV:n muutos käsiryyppyiseksi
Yleensä noissa on vain mekaaninen vivusto, joka sulkee ryyppyläppää ja lisää tyhjäkäyntinopeutta, kun vetää vaijerilla. Alipainetoiminto on poistettuna.