8v dohc kestävyydestä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 5
- Liittynyt: La Tammikuu 26. 8:56:45 2008
- Paikkakunta: Vantaa
8v dohc kestävyydestä
Onko näissä 8v ollut niitä halkeamis ongelmia vai koskeeko pitkälti niitä 16v ja siis kyseessä sierrasta peräisin olevia kansia nyt meinaan. kun kuullut huhuja että kannet olisivat kovia halkeilemaan??????
Ford Taunus 1,6ohc (project)
-
- Viestit: 4147
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 20:27:24 2001
- Paikkakunta: Turuus
- Viesti:
Re: 8v dohc kestävyydestä
Missäs sierrassa on 16v ollut jos cossut jätetään pois laskuista 

Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
- Viestit: 312
- Liittynyt: Ma Maaliskuu 7. 14:41:35 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Re: 8v dohc kestävyydestä
Kyllä, siis 8v halkee imu- ja pakokanavan välistä. Broidin sierrassa oli sen verran harmittoman olonen että rempattiin kone muilta osin ja lyötiin uudella pahvilla nippuun. Nyt ajettu n. 80tkm ilman ongelmia.
Muistathan-> Tekniikkakysymykset
Muistathan-> Tekniikkakysymykset
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: 8v dohc kestävyydestä
Ei se dokkisierran kansi ole yhtään huonompi kuin muutkaan. Kaikki ongelmat siinä johtuvat flektien anturin liian korkeasta kytkeytymislämpötilasta, jonka takia flektit ovat käytännössä virattomia. sitten sen yhden kerran kun niitä tarvis, ovat jumissa. Seurauksena haljennut kansi, tai ainakin palanut pahvi. Ja siinä illan ilmaiset maisitiaiset, nyt menee liian tekniseksi, lukkoon.
Pedal tu tö metal!