jakohihnan kiristimen metsästys
Valvoja: CRSC Hallitus
-
jakohihnan kiristimen metsästys
Terve ,
Mulla on pieni murhe mun evosetekki porjektin kanssa. Pitäis löytää sopiva kiinteä epäkesko kiristin jakohihnalle.
Muistaako kukaan tai pääseekkö mittaamaan YB moottorista kiristimen halkaisijaa ja pultin rei'än kokoa.
Edit: Muokkasin otsikkoa vähän paremmin sisältöä kuvaavaksi
Mulla on pieni murhe mun evosetekki porjektin kanssa. Pitäis löytää sopiva kiinteä epäkesko kiristin jakohihnalle.
Muistaako kukaan tai pääseekkö mittaamaan YB moottorista kiristimen halkaisijaa ja pultin rei'än kokoa.
Edit: Muokkasin otsikkoa vähän paremmin sisältöä kuvaavaksi
Viimeksi muokannut Markus, Su Lokakuu 25. 21:58:16 2009. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
Re: YB Jakohinan kiristimien mittoja
voin mitata kohta kunhan käyn tallissa..
-
digimauseri antoi halkaisijan 72,00mm ja pultinreikä 10,30mm
-
Prkl ei oikein istu sekään. Hakaisuja sais olla noin 50mm ja reikä joko 8 tai 13mm.
-
Nissa 200sx S13 1.8T vois olla tuota luokkaa kiristin, ainakii se oli pienempi ku focuksen ku tossa viikolla pyörittelin kädessä semmosta.Markus kirjoitti:Prkl ei oikein istu sekään. Hakaisuja sais olla noin 50mm ja reikä joko 8 tai 13mm.
-
Suosittelen marssimaan varaosaliikkeeseen, siellähän on vaikka minkä kokoisiaMarkus kirjoitti:Prkl ei oikein istu sekään. Hakaisuja sais olla noin 50mm ja reikä joko 8 tai 13mm.

-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-S13 200sx SR20DET
-
Näin varmasti tulaa tapahtumaan. Olen autoliikkeessä hommissa ja nyt on Ford ja Peugeot kiristäjät käyty läpi.puliukk0 kirjoitti:Suosittelen marssimaan varaosaliikkeeseen, siellähän on vaikka minkä kokoisiaMarkus kirjoitti:Prkl ei oikein istu sekään. Hakaisuja sais olla noin 50mm ja reikä joko 8 tai 13mm.
Täytynee vielä jatkaa hakua.
-
Jos muistan nii kattelen maanantaina yhden passatin kiristäjän halkasijan...Markus kirjoitti:Näin varmasti tulaa tapahtumaan. Olen autoliikkeessä hommissa ja nyt on Ford ja Peugeot kiristäjät käyty läpi.puliukk0 kirjoitti:Suosittelen marssimaan varaosaliikkeeseen, siellähän on vaikka minkä kokoisiaMarkus kirjoitti:Prkl ei oikein istu sekään. Hakaisuja sais olla noin 50mm ja reikä joko 8 tai 13mm.
Täytynee vielä jatkaa hakua.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-S13 200sx SR20DET
-
henu kirjoitti:Nissa 200sx S13 1.8T vois olla tuota luokkaa kiristin, ainakii se oli pienempi ku focuksen ku tossa viikolla pyörittelin kädessä semmosta.Markus kirjoitti:Prkl ei oikein istu sekään. Hakaisuja sais olla noin 50mm ja reikä joko 8 tai 13mm.
Focuksesta toi mun eveozetekki onkin. Focusen oma automaattinen jousi kuormitettu kiristin ei tule tuossa koneessa toimimaan. Se hyppii ja vatkaa liikaa ja melkoinen riski että jako hyppää.
Mulla nyt on siinä Peugeot XU moottoristra kiristin mutta kiristimen runko on "putkimainen" ja kiristyy vain reunoiltaan. Tuohon Zetecin vesipumpun runkoon tiukattuna vain noin vartti kierroksen matkalta reutoiltaan. Joten hyllyttää pitänee tuokin kiristin.
Tap:n kanssa mietimme josko ajais koneistamossa laajemman tasasen pinnan johon kiristin tiukataan. Sit jos vielä jostain löytyy kiristin mikä on tasavahvalla samaa tavaraa olevalla pohjalla.
-
VAG konsernin suuntaan mua on muutkin opastaneet. Voi olla että sieltä löytyy sopiva kiristin.
-
volkkarin mk4 golfin 1.6 16v (bcb) moottorin nokkien välisen hihnan kiristin on suht pieni epäkesko mallinen, pultin reikä on 8mm ja halkaisija noin 50-60mm. T4 transportteiden syöttöpumpun hihnan kiristin on kanssa aika pienikokoinen epäkesko
Viimeksi muokannut JP, Su Lokakuu 25. 22:13:19 2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
JP kirjoitti:volkkarin mk4 golfin 1.6 16v (bcb) moottorin nokkien välisen hihnankiristin on suht pieni epäkesko mallinen, pultin reikä on 8mm ja halkaisija noin 50-60mm. T4 transportteiden syöttöpumpun hihnankiristin on kanssa aika pienikokoinen epäkesko
Kiitos! Tilautanpa tollasen töihin. Tuo voisi juurikin olla mitä nyt haetaan.
EDIT:
edit2 sainkin vastauksen jo.
-
Re: jakohihnan kiristimen metsästys
Oli se automaattikiristin tuo volkkarin kiristin.
Se ei tähän kisa hommaan oikeen ole otollinen.
Mutta laakosen hyllystä jäi v koneisen audin kiristin käteen jonka voisi saada väli holkilla toimimaan.
Se ei tähän kisa hommaan oikeen ole otollinen.
Mutta laakosen hyllystä jäi v koneisen audin kiristin käteen jonka voisi saada väli holkilla toimimaan.