Kenttiläiseen perään kytkintä.

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Kenttiläiseen perään kytkintä.

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » Ke Syyskuu 23. 13:38:58 2009

Mistäs löytyis völikopan 1.6 kenttin 4v pikkulaatikon seuraksi parempaa kytkin+asetelma pakettia?
Ei näytä Sasch performance tuntevan. Kävisköhän tähän suoraan jonkun muun paketti?
#6
Escort -75

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Kenttiläiseen perään kytkintä.

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Syyskuu 23. 20:11:05 2009

Asian vierestä,
jossei kunnossaoleva vakiokytkin kestä, niin ei kestä laatikkokaan....

esse
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 15:06:17 2005
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti:

Re: Kenttiläiseen perään kytkintä.

Viesti Kirjoittaja esse » Ke Syyskuu 23. 20:37:23 2009

US parts/autoracing corttiinan AP kisa-asetelma. PO-Metal 190 mm kolmelapanen sintterilevy; toimii ja kyllä se type 2 kestää, 6v. historic rata kokemuksella, ainoa huolenaihe synkat saa vaihtaa aika usein.
Mondeo 1,6 -96
VW LT 35 -02
Transit 2,4 D YORK Possunokka
MK 1 ESCORT 1300 GT Historic G/D Ratakilpuri
#1484

el_reino
Viestit: 372
Liittynyt: Pe Helmikuu 1. 19:31:46 2008
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Kenttiläiseen perään kytkintä.

Viesti Kirjoittaja el_reino » Pe Lokakuu 2. 13:59:44 2009

Lautamäeltä kolmelapanen sintteri ja jäykempi asetelma, niin pääsee vähä huokeemmalla kuin US p/autoracing keikasta,,,

esse
Viestit: 34
Liittynyt: Ti Toukokuu 31. 15:06:17 2005
Paikkakunta: Hausjärvi
Viesti:

Re: Kenttiläiseen perään kytkintä.

Viesti Kirjoittaja esse » Pe Lokakuu 2. 19:41:16 2009

eiköhän se lautamäen sintteri ole Po-Metallilta lähtöisin!?
Mondeo 1,6 -96
VW LT 35 -02
Transit 2,4 D YORK Possunokka
MK 1 ESCORT 1300 GT Historic G/D Ratakilpuri
#1484

Vastaa Viestiin