pari kysymystä st focuksesta

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

Vastaa Viestiin
siebro
Viestit: 1006
Liittynyt: Su Helmikuu 29. 15:03:49 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja siebro » Ti Elokuu 25. 8:14:47 2009

RS2000_mk5 kirjoitti:
Joks Siebro oot käyttäny autoo penkissä? Vai meinaakko käyttää, oliko se sun auto myynnissä nettiautossa?

Itellä taas vähä remppaa ku keskiviikkona vaihdetetaan vetarien suojakumit, samalla ihmetellään mikä tuossa koslassa kolisee keulassa ja missä kunnossa vetarit onkaan.
juu minun auto joka on nettiautossa. en ole käyttänyt penkissä vielä.
eilen perkele tippu toinen pakoputkenpää maahan, nyt tarviskin uuden takapöntön autoon, jos joku on vaihtanu parempaan putkistoon ja on vanha putkisto tallissa tai takaänkkäri niin saa tarjota minulle !
#1088
Tesla Model Y Performance -23
Tesla Model 3 Performance -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78 aut.

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Ti Elokuu 25. 8:52:28 2009

siebro kirjoitti:
RS2000_mk5 kirjoitti:
Joks Siebro oot käyttäny autoo penkissä? Vai meinaakko käyttää, oliko se sun auto myynnissä nettiautossa?

Itellä taas vähä remppaa ku keskiviikkona vaihdetetaan vetarien suojakumit, samalla ihmetellään mikä tuossa koslassa kolisee keulassa ja missä kunnossa vetarit onkaan.
juu minun auto joka on nettiautossa. en ole käyttänyt penkissä vielä.
eilen perkele tippu toinen pakoputkenpää maahan, nyt tarviskin uuden takapöntön autoon, jos joku on vaihtanu parempaan putkistoon ja on vanha putkisto tallissa tai takaänkkäri niin saa tarjota minulle !
Jep, mullaki on putkisto vaihdettu mutta vanha jäi pajalle ja tais mennä metallinkierrätykseen.
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RStuning » Ti Elokuu 25. 19:09:49 2009

RS2000_mk5 kirjoitti:
siebro kirjoitti:
RS2000_mk5 kirjoitti:
Joks Siebro oot käyttäny autoo penkissä? Vai meinaakko käyttää, oliko se sun auto myynnissä nettiautossa?

Itellä taas vähä remppaa ku keskiviikkona vaihdetetaan vetarien suojakumit, samalla ihmetellään mikä tuossa koslassa kolisee keulassa ja missä kunnossa vetarit onkaan.
juu minun auto joka on nettiautossa. en ole käyttänyt penkissä vielä.
eilen perkele tippu toinen pakoputkenpää maahan, nyt tarviskin uuden takapöntön autoon, jos joku on vaihtanu parempaan putkistoon ja on vanha putkisto tallissa tai takaänkkäri niin saa tarjota minulle !
Jep, mullaki on putkisto vaihdettu mutta vanha jäi pajalle ja tais mennä metallinkierrätykseen.
Tippuko koko putki? vai se look a like putkenpää? eli sehä rosteri osa on kiinnitetty putken päälle vain. Tai ainakin mulla on sellainen juttu. (Vakioputkessa)

Haha :D roskis tavaraahan noi vakioromut on :P
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

siebro
Viestit: 1006
Liittynyt: Su Helmikuu 29. 15:03:49 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja siebro » Ti Elokuu 25. 19:35:35 2009

RsTuning kirjoitti:
Tippuko koko putki? vai se look a like putkenpää? eli sehä rosteri osa on kiinnitetty putken päälle vain. Tai ainakin mulla on sellainen juttu. (Vakioputkessa)

Haha :D roskis tavaraahan noi vakioromut on :P
toinen putkenpää n20 cm pätkä putos ! perjantaina meen kattoo jos v50 volvon putkisto käy ni sit laitan sen
#1088
Tesla Model Y Performance -23
Tesla Model 3 Performance -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78 aut.

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Su Elokuu 30. 20:24:18 2009

No niin. Lueskelen tässä kaverilta saatua fast fordia jossa on iso nippu penkitettyjä st focuksia.


Annan näistä mielestäni parhaan esimerkin keskustelulle mitä turbo asian tiimoilta olemme käyneet.


Car Focus ST
Modifications: Magnex exhaust with de-cat, bluefin level 3, Code:Red induktion kit, Auto specialists Gen 3 intercooler

Toivottu teho 310hp
ja vääntö 332 lb/ft

Todellinen teho 321hp
ja vääntö lb/ft

Ja kaikki tämä VAKIO AHTIMELLA!!!

Onko englannissa penkit sit erillaisia?????????

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja Ville K » Su Elokuu 30. 20:26:21 2009

Englannissa on vaan bullshit-kertoimet erilaisia..
Pedal tu tö metal!

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Elokuu 30. 20:45:24 2009

Mä taas oon vähän tutkiskellut että pre-lift ja facelift turboissa on eroja. Eli jälkimmäisessä ois vähän paremmin virtaava.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Su Elokuu 30. 20:58:52 2009

Ville K kirjoitti:Englannissa on vaan bullshit-kertoimet erilaisia..

Kuin niin!!!!!?????

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Su Elokuu 30. 20:59:14 2009

RsTuning kirjoitti:Mä taas oon vähän tutkiskellut että pre-lift ja facelift turboissa on eroja. Eli jälkimmäisessä ois vähän paremmin virtaava.

Sama vinka siä on.

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja Ville K » Su Elokuu 30. 21:01:31 2009

cosworth123 kirjoitti:
Ville K kirjoitti:Englannissa on vaan bullshit-kertoimet erilaisia..

Kuin niin!!!!!?????
Tarkotin vaan sitä, että täytyyhän niiden teholukemien olla totta, kun ne on oikein lehteen painettu.. Niillä on varmaan erilaiset penkit, kun dokkisierroistakin ne penkittelee 170 heppaa yms.. Itte en ainakaan usko puoliinkaan noissa fast fordeissa yms lehdissä ilmoitettuihin tehoihin.
Pedal tu tö metal!

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Su Elokuu 30. 21:14:35 2009

cosworth123 kirjoitti:No niin. Lueskelen tässä kaverilta saatua fast fordia jossa on iso nippu penkitettyjä st focuksia.


Annan näistä mielestäni parhaan esimerkin keskustelulle mitä turbo asian tiimoilta olemme käyneet.


Car Focus ST
Modifications: Magnex exhaust with de-cat, bluefin level 3, Code:Red induktion kit, Auto specialists Gen 3 intercooler

Toivottu teho 310hp
ja vääntö 332 lb/ft

Todellinen teho 321hp
ja vääntö lb/ft

Ja kaikki tämä VAKIO AHTIMELLA!!!

Onko englannissa penkit sit erillaisia?????????


On, Pyhäjärven penkittäjä ampu heti alas noi engelsmannien penkit kun näytin juttua, sano että -30hp kun laitetaan niin ehkä sitten jotain todenperää voi olla.
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Elokuu 30. 21:16:54 2009

Englannissakin mistä sen tietää,voihan ne sanoa että vakioturbo,mutta sitten kuitenkin on modifoitu vakioturbo joka hengittää sen +30hv enempi kuin vakio. ei noista tiedä.

Kun ne myy esim pakettina noita,että on modifoitu turbo,DP&putkisto ja joku bluefin tms. cooleri,vapaavirtasuodatin (cais) luvataan +300hv +500nm. maksaa n.5000e

Pumaspeedin sivulla ainakin luki ,että ne ei ollut sillä k&n 57i kitillä päässy yli 320hv . sen takia ne oli sitten kehitelly GGR:n CAis:ista paremman. sillä olivat päässeet +350hv ,Ahtimista ja noista ei ollut infoa mutta veikkaan gt30 ahdinta.ku sitä pakettia ne myy siel.

tuossa esimerkiksi Code:red sarja. Joka on muuten entinen WOLF mutta brändätty uudestaan,entiedä miksi mutta näin kertoi englannin maahantuoja mulle ku tilailin siltä osia aikoinaan.

Code:Red Stage 3 Kit Focus ST

What is Code:Red? Code:Red is an advanced German high-tech tuning device that is used to upgrade your engine management software via the OBD2 diagnostics port. The specially developped handeld unit allows you upgrade your ECU by yourself within minutes. No technical skill or sending away your ECU is required! Further software updates can easily be downloaded by the Internet or received by Memory Card. It is possible to set the car back to standard at any time! Code:Red has been developped by raidhp (rdi Deutschland), one of Germany´s leading automotive brands.

The Code:Red stage 3 kit consists of:

- Code:Red chiptuning software and OBD handheld

- Code:Red larger turbocharger (on exchange basis) -eli modattu turbo,kun lähetät oman vakioturbon myyjälle ni se lähettää modatun sulle-

- Code:Red intercooler

- Code:Red stage 3 induction kit

The Code:Red stage 3 kit has now been TÜV approved to meet strict German and European emission (Euro 4) and quality standards for automotive products. It comes with TÜV homologation papers (in preparation) and is therefore 100% streetlegal in many countries.

Code:Red stage 3 kit*: 233kW/ 315 hp with 520 Nm (*manufacturer information)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
tässä esimerkiksi pumabuildin paketti: 7200 GBP

If 360bhp is not enough then why not try this BIG TURBO it is a GT 30 and will bolt directly replaces the turbo that is fitted on the PB360 turning your car into 400bhp+.

This is our PB400 Big turbo kit producing 400bhp!

This is aimed at customers that have no other modifications and to take a 225bhp power standard car up to 400bhp if you have mods on your car already please take a look at the Stage 7a that we have.

The car is still very drivable with power starting to come in at around 2,250rpm, by 3,500rpm the power is very strong as there is 450lbft of torque being produced by the engine, Power is strong all the way to the 7,000rpm limit making this conversion very powerful.
Power is put down in a controlled manner and the chassis copes with the extra power very well.
We have a demo car called PB400 for customers who would like to try before they buy please ring on 0121 356 2638 and book if you require a test drive.
The PB400 Big Turbo kit comprises of:-

*GT30 Turbo*(£1400)
*5 Branch Tubular Manifold (hand made)*(£1250)
*Turbo Down Pipe*(£400)
*CNC Cylinder Head ported to special spec*(£1500)
*Custom Map hand Held*(£600)
*Braided Hoses*(£295)
*Gaskets*
*Silicon Hose Kit*(£200)
*Modified Tubing*(£300)
*Cold Air Induction kit*(£210)
*RadTec Intercooler*(£500)
*Fitting Charge* £550.00
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pumaspeed myy tälläistä sarjaa:3529GBP

Focus ST Power Upgrade ST 350RS

Fitting Charge: £ 517.5Absolute POWER Absolute RELIABILITY

# ST350RS High Flow Hybrid turbo charger and Forge Actuator
# FULL TURBO BACK EXHAUST SYSTEM by MILLTEK SPORT
# GGR Induction Kit
# Intercooler by Pro alloy
# Pumaspeed ST350RS Custom Pro DIY Remap
# - or 'IN HOUSE PUMASPEED REMAP'


Pushing the Focus ST to the next level
We are constantly being asked 'how can I make my ST go faster'
Our answer is to rework the existing turbocharger and supply a new Remap for the Dreamscience unit.
This lifts power to over 335 bhp and in one case close to the 350PS the theoretical limit of the Turbocharger.
That is plain and simply the most reliable and powerful KKK turbo'd ST Focus on the road today.
Many other tuners stop at around the 305-310bhp mark but with very special reworking of your Turbo and new never before released mapping Pumaspeed have pushed the car into super-car levels of performance.
Over 400lbs ft (550 Nm) of torque !!
Very importantly 300bhp is available from as low as 4000 revs!!!

Please call or email to book a test drive in our daily used demo car !!
This is a huge leap in power , the progressive factory spec calibration and 2 STAGE BOOST system is faultless in operation.

For all MAIL ORDER we supply
1 ST350RS Hybrid Turbo unit (exchange) 1 Milltek Sport Cat Back Exhaust system.(non resonated)
1 Milltek Sport 3 inch down pipe
1 Milltek Sport Hi-Flow Cat (200 cell roadsport version)
1 Intercooler by Pro Alloy
Pumaspeed ST350RS Custom Pro DIY Remap
1 GGR CAIS air filter
Power and torque are on the up 335+ bhp / 550+nm !!!
Fully reliable and tested.
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Su Elokuu 30. 22:02:01 2009

On ne ihme hemmoja kun ottaa tollasen hinnan 360:stä hevosvoimasta. :) Mä sain ihan lähelle saman jo 980€ heh ;)

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Su Elokuu 30. 22:05:32 2009

Noista britti hevosista kannattaa tosiaan muistaa että ne on BHP

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RStuning » Su Elokuu 30. 22:10:04 2009

cosworth123 kirjoitti:On ne ihme hemmoja kun ottaa tollasen hinnan 360:stä hevosvoimasta. :) Mä sain ihan lähelle saman jo 980€ heh ;)
Niin mutta edellinen omistaja ostanut autoon 3000-4000e Marteliuksen putkiston & Isomman coolerin&Dumpin... sä taisit ostaa vaan pakosarjan ja turbon?sillä 980e ??

Onko nyt autos iskussa? Sylinteriputket vaihdettu ja mäntää&veiviä ja kytkintä?
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Ma Elokuu 31. 6:33:45 2009

RsTuning kirjoitti:
cosworth123 kirjoitti:On ne ihme hemmoja kun ottaa tollasen hinnan 360:stä hevosvoimasta. :) Mä sain ihan lähelle saman jo 980€ heh ;)
Niin mutta edellinen omistaja ostanut autoon 3000-4000e Marteliuksen putkiston & Isomman coolerin&Dumpin... sä taisit ostaa vaan pakosarjan ja turbon?sillä 980e ??

Onko nyt autos iskussa? Sylinteriputket vaihdettu ja mäntää&veiviä ja kytkintä?

On se iskussa ei vaan ole purettu vielä. Kyllä se siitä kun malttas sen laittaa talliin vaan hetkeksi.

Ja joo onha siihen rahaa laitettu. Ihme että toi bhp tarkoittaa sit eri kun meidän hevosvoimat kun kumminkin ilmoittaa vakio tehot esim st:seen 225bhp. Eikös silloin pitäis ilmoittaa vakio tehot ainakin 255bhp. :) Ja mitä se bhp sit on? Mielestäni brake(d) horse power???

hoopee
Viestit: 4928
Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
Paikkakunta: K-maa

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja hoopee » Ma Elokuu 31. 7:47:48 2009

cosworth123 kirjoitti:Ihme että toi bhp tarkoittaa sit eri kun meidän hevosvoimat kun kumminkin ilmoittaa vakio tehot esim st:seen 225bhp. Eikös silloin pitäis ilmoittaa vakio tehot ainakin 255bhp. :) Ja mitä se bhp sit on? Mielestäni brake(d) horse power???
Samaa ihmettelen kans ;) Mitä Tekniikan maailma penkitti pian ST:n markkinoille tulon jälkeen?

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Elokuu 31. 16:54:27 2009

hoopee kirjoitti:
cosworth123 kirjoitti:Ihme että toi bhp tarkoittaa sit eri kun meidän hevosvoimat kun kumminkin ilmoittaa vakio tehot esim st:seen 225bhp. Eikös silloin pitäis ilmoittaa vakio tehot ainakin 255bhp. :) Ja mitä se bhp sit on? Mielestäni brake(d) horse power???
Samaa ihmettelen kans ;) Mitä Tekniikan maailma penkitti pian ST:n markkinoille tulon jälkeen?
BHP ja meijän HP on täsmälleen samat. Ilmeisesti saksan PS on hieman eri (tosi pieniä desimaalei?), sekin melkein 1:1.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Elokuu 31. 17:04:19 2009

puliukk0 kirjoitti:
hoopee kirjoitti:
cosworth123 kirjoitti:Ihme että toi bhp tarkoittaa sit eri kun meidän hevosvoimat kun kumminkin ilmoittaa vakio tehot esim st:seen 225bhp. Eikös silloin pitäis ilmoittaa vakio tehot ainakin 255bhp. :) Ja mitä se bhp sit on? Mielestäni brake(d) horse power???
Samaa ihmettelen kans ;) Mitä Tekniikan maailma penkitti pian ST:n markkinoille tulon jälkeen?
BHP ja meijän HP on täsmälleen samat. Ilmeisesti saksan PS on hieman eri (tosi pieniä desimaalei?), sekin melkein 1:1.
Äkkisiltään guuglettamalla löyty että 1kw olis 1.47bhp ja 1.36hp

Ja eivät todellakaan ole. Muuten saisivat aika helpolla briteissä enemmän hevosia aikaseksi.

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Ma Elokuu 31. 17:12:07 2009

Niillä on sit st: vakio teho 247bhp.
Sitä siel kyllä myydään 225bhp. :) Heh ( niillä on varmaan vähemmän ahtoja ku suomessa) :lol:

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Elokuu 31. 17:14:22 2009

EDIT: Ehkä mä etin kunnon faktaa jostain, en ookkaan varma enään.
Viimeksi muokannut puliukk0, Ma Elokuu 31. 17:18:29 2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Elokuu 31. 17:18:26 2009

cosworth123 kirjoitti:Niillä on sit st: vakio teho 247bhp.
Sitä siel kyllä myydään 225bhp. :) Heh ( niillä on varmaan vähemmän ahtoja ku suomessa) :lol:
Mitä lie...

Keksikääs joku tähän vastaus.

Vakioistakin kun penkittävät yleensä enemmän kuin tehdas lupaa.

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Ma Elokuu 31. 20:13:28 2009

Niin siihen en osaa kyllä äkkiseltään antaa vastausta... Mut siitä tää juttu juonti juurensa kun täällä on keskusteltu, että st:n vakio turbo ei riitä kun 250hv:seen asti. Vaikka sit siitä parhaasta tuloksesta otetaan se ed. mainittu 30hv pois. Niin ollaan silti 300hv: tasolla. Jopa yli...

Jossain vitussa on nyt matoja. Ja mielestäni vaikka sillä liene maailman mullistavaa vaikutusta olevan niin briteis ei myydä kun 97okt bensaa (muistaakseni en varma). Meillä kuiteski lähes 100okt.

Jos joku katsoi joskus yhtä brittien auto-ohjelmaa niin oktaani luvulla oli huima vaikutus ahdetussa autossa.
Viimeksi muokannut cosworth123, Ma Elokuu 31. 20:15:17 2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Ma Elokuu 31. 20:14:17 2009

escorvet kirjoitti:
cosworth123 kirjoitti:Niillä on sit st: vakio teho 247bhp.
Sitä siel kyllä myydään 225bhp. :) Heh ( niillä on varmaan vähemmän ahtoja ku suomessa) :lol:
Mitä lie...

Keksikääs joku tähän vastaus.

Vakioistakin kun penkittävät yleensä enemmän kuin tehdas lupaa.

Jospa se 225hp on sille 95 bensalle ja 255 isommalle okt. luvulle. ;) ei vais ei kai? :P

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Elokuu 31. 20:31:42 2009

escorvet kirjoitti:
cosworth123 kirjoitti:Niillä on sit st: vakio teho 247bhp.
Sitä siel kyllä myydään 225bhp. :) Heh ( niillä on varmaan vähemmän ahtoja ku suomessa) :lol:
Mitä lie...

Keksikääs joku tähän vastaus.

Vakioistakin kun penkittävät yleensä enemmän kuin tehdas lupaa.
Jos mä nyt ymmärsin mitä haette takaa.

Enkku st: 225hp ja meidän st: 225hp

Erona se että siellä on himpun verran eri mittajärjestelmä. Ja pieni ero myös BHP ja HP:ssa.

Eli rautalangasta: se ei vaikuta auton kulkuun mitenkään jos siellä on joko METRISIÄ tai TUUMASIA pultteja. :wink:

EDIT: Ei jumalauta, en kirjota enään mitään. Nukkunu 2h viime yönä. :oops:

Veikkaus: Ehkä nykyään BHP ja HP suolletaan samaan, siks ei sitä 247 vs 225 eroa?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Ma Elokuu 31. 20:38:50 2009

cosworth123 kirjoitti:Niin siihen en osaa kyllä äkkiseltään antaa vastausta... Mut siitä tää juttu juonti juurensa kun täällä on keskusteltu, että st:n vakio turbo ei riitä kun 250hv:seen asti. Vaikka sit siitä parhaasta tuloksesta otetaan se ed. mainittu 30hv pois. Niin ollaan silti 300hv: tasolla. Jopa yli...

Jossain vitussa on nyt matoja. Ja mielestäni vaikka sillä liene maailman mullistavaa vaikutusta olevan niin briteis ei myydä kun 97okt bensaa (muistaakseni en varma). Meillä kuiteski lähes 100okt.

Jos joku katsoi joskus yhtä brittien auto-ohjelmaa niin oktaani luvulla oli huima vaikutus ahdetussa autossa.

No jokainen voi miettiä mitä Karala tietää näistä vehkeistä, sitä se aina sanoo että vakio turbo ei jaksa tuottaa paljoa yli 250hp:ta. Itsellä nyt on kaikki tehty oikeastaan mitä voi ilman että turboa on vaihdettu ja tehoksi tuli 269hp. Empä juuri enempää autolta hae, kyllä tuo saa riittää, alkaa käydä niin paljo lompakon päälle lisäkaakit.
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Elokuu 31. 20:44:01 2009

RS2000_mk5 kirjoitti:
cosworth123 kirjoitti:Niin siihen en osaa kyllä äkkiseltään antaa vastausta... Mut siitä tää juttu juonti juurensa kun täällä on keskusteltu, että st:n vakio turbo ei riitä kun 250hv:seen asti. Vaikka sit siitä parhaasta tuloksesta otetaan se ed. mainittu 30hv pois. Niin ollaan silti 300hv: tasolla. Jopa yli...

Jossain vitussa on nyt matoja. Ja mielestäni vaikka sillä liene maailman mullistavaa vaikutusta olevan niin briteis ei myydä kun 97okt bensaa (muistaakseni en varma). Meillä kuiteski lähes 100okt.

Jos joku katsoi joskus yhtä brittien auto-ohjelmaa niin oktaani luvulla oli huima vaikutus ahdetussa autossa.

No jokainen voi miettiä mitä Karala tietää näistä vehkeistä, sitä se aina sanoo että vakio turbo ei jaksa tuottaa paljoa yli 250hp:ta. Itsellä nyt on kaikki tehty oikeastaan mitä voi ilman että turboa on vaihdettu ja tehoksi tuli 269hp. Empä juuri enempää autolta hae, kyllä tuo saa riittää, alkaa käydä niin paljo lompakon päälle lisäkaakit.
Onhan niillä myös shellin 99okt tavaraa.
Jännä vaan että muka saisivat oikeasti noin paljon enemmän vakio turbolla siellä hevosia taiottua.

siebro
Viestit: 1006
Liittynyt: Su Helmikuu 29. 15:03:49 2004
Paikkakunta: Valkeakoski

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja siebro » Ma Elokuu 31. 20:46:27 2009

RS2000_mk5 kirjoitti: No jokainen voi miettiä mitä Karala tietää näistä vehkeistä, sitä se aina sanoo että vakio turbo ei jaksa tuottaa paljoa yli 250hp:ta. Itsellä nyt on kaikki tehty oikeastaan mitä voi ilman että turboa on vaihdettu ja tehoksi tuli 269hp. Empä juuri enempää autolta hae, kyllä tuo saa riittää, alkaa käydä niin paljo lompakon päälle lisäkaakit.
karala varmaan tietää vehkeistä paljon, mutta koneet on aina yksilöitä ja eri tehoisia,
esimerkkinä se kaverini auto josta penkitettiin 257 hp pelkällä softalla
Viimeksi muokannut siebro, Pe Syyskuu 11. 10:34:14 2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#1088
Tesla Model Y Performance -23
Tesla Model 3 Performance -22
Ford Sierra Cosworth 4x4 -92
Tunturi Pappa -78 aut.

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ma Elokuu 31. 20:47:53 2009

escorvet kirjoitti: Jännä vaan että muka saisivat oikeasti noin paljon enemmän vakio turbolla siellä hevosia taiottua.
Ei ne saakkaan, niillä on vaan se bullshit-kerroin kovempi. Eli niillä on paremmat esson baarit siellä... Ja olishan se ihan kiva näistä tehokkaammista suomiästeistäkin kattella penkkilappuja?
Pedal tu tö metal!

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Elokuu 31. 20:51:19 2009

Ville K kirjoitti:
escorvet kirjoitti: Jännä vaan että muka saisivat oikeasti noin paljon enemmän vakio turbolla siellä hevosia taiottua.
Ei ne saakkaan, niillä on vaan se bullshit-kerroin kovempi. Eli niillä on paremmat esson baarit siellä... Ja olishan se ihan kiva näistä tehokkaammista suomiästeistäkin kattella penkkilappuja?
Ja kun vähän guuglettaa niin yhtälailla ihmetellään muissakin maissa noita britti hevosia...

Ja vielä katsoin englannin kielisestä wikipediasta niin bhp on teho ilman mitään apulaitteita (laturi,vesipumppu ym.)
Meidän hevoset taas sisältää ne. Voimansiirtoa kummassakaan ei tietysti ole.

Helpointa olis jos aina puhuttais pyöriltä löytyvästä tehosta niin ei tarttis ihmetellä.

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Elokuu 31. 21:00:25 2009

Siinäpä vielä wikistä kopioituna


"Brake horsepower

Brake horsepower (abbreviated bhp) is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, generator, differential, water pump, and other auxiliary components such as alternator, power steering pump, muffled exhaust system, etc. "Brake" refers to a device which was used to load an engine and hold it at a desired RPM. During testing, the output torque and rotational speed were measured to determine the "brake horsepower". Horsepower was originally measured and calculated by use of the indicator (a James Watt invention of the late 18th century), and later by means of a De Prony brake connected to the engine's output shaft. More recently, an engine dynamometer is used instead of a De Prony brake. The output delivered to the driving wheels is less than that obtainable at the engine's crankshaft."

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Ma Elokuu 31. 21:32:52 2009

Ville K kirjoitti:
escorvet kirjoitti: Jännä vaan että muka saisivat oikeasti noin paljon enemmän vakio turbolla siellä hevosia taiottua.
Ei ne saakkaan, niillä on vaan se bullshit-kerroin kovempi. Eli niillä on paremmat esson baarit siellä... Ja olishan se ihan kiva näistä tehokkaammista suomiästeistäkin kattella penkkilappuja?


Jep ittellä on aina tarkotuksena se että paskaa ei kannata jauhaa, kun puhutaan tehoista niin laput tiskiin. Jossain autofoorumeissa on paljon sakkia jotka puhuvat ihan käsittämättömistä tehoista mutta kun lappuja kyselee niin tulee tulee yllättävän hiljaista eikä niitä lappuja näy eikä kuulu.
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Elokuu 31. 21:39:26 2009

escorvet kirjoitti:
Ville K kirjoitti:
escorvet kirjoitti: Jännä vaan että muka saisivat oikeasti noin paljon enemmän vakio turbolla siellä hevosia taiottua.
Ei ne saakkaan, niillä on vaan se bullshit-kerroin kovempi. Eli niillä on paremmat esson baarit siellä... Ja olishan se ihan kiva näistä tehokkaammista suomiästeistäkin kattella penkkilappuja?
Ja kun vähän guuglettaa niin yhtälailla ihmetellään muissakin maissa noita britti hevosia...

Ja vielä katsoin englannin kielisestä wikipediasta niin bhp on teho ilman mitään apulaitteita (laturi,vesipumppu ym.)
Meidän hevoset taas sisältää ne. Voimansiirtoa kummassakaan ei tietysti ole.

Helpointa olis jos aina puhuttais pyöriltä löytyvästä tehosta niin ei tarttis ihmetellä.
Aika kovin nappaa noi apulaitteet tehoja... 225hp vs 247hp

Tuntuu oudolta, taitaa olla näköjään olla ideaakin noissa pienemmissä hihnapyörissä... O:)
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Elokuu 31. 21:41:51 2009

puliukk0 kirjoitti:
Aika kovin nappaa noi apulaitteet tehoja... 225hp vs 247hp
Tais olla ihan heitto Veliltä toi 247hp

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Elokuu 31. 21:42:38 2009

escorvet kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:
Aika kovin nappaa noi apulaitteet tehoja... 225hp vs 247hp
Tais olla ihan heitto Veliltä toi 247hp
Jaa, en tarkistanu laskiko kaavan mukaan... Oispa pitäny tarkistaa. :oops:
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Elokuu 31. 21:54:32 2009

Toisaalla taas oli että yks kW olis 1.341bhp

Ota noista nyt selvää. :x

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Ma Elokuu 31. 22:03:29 2009

escorvet kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:
Aika kovin nappaa noi apulaitteet tehoja... 225hp vs 247hp
Tais olla ihan heitto Veliltä toi 247hp

Laskin ilmoitetut kw:t mitä vakios pitäis olla sillä sun ilmoittamalla kertoimella niin sain tuon tehomäärän.

hexi
Viestit: 312
Liittynyt: Ma Maaliskuu 7. 14:41:35 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja hexi » Ma Elokuu 31. 22:05:06 2009

Niin, ei kai tohon mitään tarkkaa kaavaa voi edes olla kun apulaitteiden tehohäviöt eriävät varmasti eri merkkien--> käytettyjen ratkaisujen kesken.

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Ma Elokuu 31. 22:08:21 2009

escorvet kirjoitti:
Ville K kirjoitti:
escorvet kirjoitti: Jännä vaan että muka saisivat oikeasti noin paljon enemmän vakio turbolla siellä hevosia taiottua.
Ei ne saakkaan, niillä on vaan se bullshit-kerroin kovempi. Eli niillä on paremmat esson baarit siellä... Ja olishan se ihan kiva näistä tehokkaammista suomiästeistäkin kattella penkkilappuja?
Ja kun vähän guuglettaa niin yhtälailla ihmetellään muissakin maissa noita britti hevosia...

Ja vielä katsoin englannin kielisestä wikipediasta niin bhp on teho ilman mitään apulaitteita (laturi,vesipumppu ym.)
Meidän hevoset taas sisältää ne. Voimansiirtoa kummassakaan ei tietysti ole.

Helpointa olis jos aina puhuttais pyöriltä löytyvästä tehosta niin ei tarttis ihmetellä.
Toi onkin aika ihme. No niillä on varmaan tohonkin joku oma laskukaava. Ja kummia pelejä jos penkittää ilman vesipumppua. :lol:

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Elokuu 31. 22:22:12 2009

Vähän sama asia ku miksei kaikilla vois olla samat mittajärjestelmät, ei ois mitään hiton tuumasia pultteja, tai maileja... :roll:

Ja kuten hexi sano, tuntuis että ois auto kohtaista... Ilmeisesti saksan PS on eri kun vielä nämä kaksi?

Oho, karannu vähä offiks :oops:
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Elokuu 31. 22:29:37 2009

cosworth123 kirjoitti:
escorvet kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:
Aika kovin nappaa noi apulaitteet tehoja... 225hp vs 247hp
Tais olla ihan heitto Veliltä toi 247hp

Laskin ilmoitetut kw:t mitä vakios pitäis olla sillä sun ilmoittamalla kertoimella niin sain tuon tehomäärän.
166x1.47=244 :wink:

cosworth123 kirjoitti: Toi onkin aika ihme. No niillä on varmaan tohonkin joku oma laskukaava. Ja kummia pelejä jos penkittää ilman vesipumppua. :lol:
Eiköhän se ole kumminkin laskennallinen teho ilman noita hilppeitä.
Kuten on meidän kotoiset hevosetkin laskennallisia tehoja ilman voimansiirron hävikkiä.
puliukk0 kirjoitti:Ilmeisesti saksan PS on eri kun vielä nämä kaksi?
Ei pitäis olla. Saksassa käytetään kanssa DIN systeemiä ja englannissa ja jenkeissä SAE

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ti Syyskuu 1. 15:51:48 2009

RS2000_mk5 kirjoitti:
Ville K kirjoitti:
escorvet kirjoitti: Jännä vaan että muka saisivat oikeasti noin paljon enemmän vakio turbolla siellä hevosia taiottua.
Ei ne saakkaan, niillä on vaan se bullshit-kerroin kovempi. Eli niillä on paremmat esson baarit siellä... Ja olishan se ihan kiva näistä tehokkaammista suomiästeistäkin kattella penkkilappuja?


Jep ittellä on aina tarkotuksena se että paskaa ei kannata jauhaa, kun puhutaan tehoista niin laput tiskiin. Jossain autofoorumeissa on paljon sakkia jotka puhuvat ihan käsittämättömistä tehoista mutta kun lappuja kyselee niin tulee tulee yllättävän hiljaista eikä niitä lappuja näy eikä kuulu.
Oikein! Ja sun auton laputhan on jo nähtykin, mites muitten?
Pedal tu tö metal!

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Ti Syyskuu 1. 16:47:06 2009

166x1.47=244

eli ymmärsinkö oikein että tarkka teho on

1kw on 1,34102hp Niin pitäis olla?????

ja st: tarkka teho mielestäni 226hp


226hv on 168,5282kw

168,5282x1,47

on 247,73645bhp.

TARPEEKSI TARKASTI ILMOITETTU!!!!!!!?????

ja 225hp:llä

167,7825kw

167,7825x1,47

on 246,64028bhp


:lol:

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ti Syyskuu 1. 17:23:06 2009

Eikös ST:n otteessa ilmoiteta 166kW?
Ja yks kW on 1.36hv

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Ti Syyskuu 1. 17:54:57 2009

escorvet kirjoitti:Eikös ST:n otteessa ilmoiteta 166kW?
Ja yks kW on 1.36hv

Juu niin munkin mielestäni on 1,36hp

Mut muunnoskaavio katselin fys kirjasta niin siinä taas oli toi 1,34

RStuning
CRSC jäsen 2016
Viestit: 3820
Liittynyt: Su Joulukuu 14. 16:10:41 2003
Paikkakunta: Kaukasus

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RStuning » Ti Syyskuu 1. 19:01:54 2009

Myös jossain kerrotaan Ästeen tehon olevan 224hv 344nm
* Tuut lappiin niin saan sun levikset repeemään *

* Takaveto? Onko se joku ruotsalainen piirileikki? *

* Rstuning@suomi24.fi *

Ford Focus Mk2 ST 20v Turbo Not for sale through PayPal!

Euro Truck Simulator 2 Kukapa meistä ei olisi lapsena halunnut olla rekkakuski?

Pikkis84
Viestit: 80
Liittynyt: Pe Maaliskuu 17. 22:47:44 2006
Paikkakunta: Kurikka
Viesti:

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja Pikkis84 » Ti Syyskuu 1. 23:33:31 2009

Tää on kyllä hauskaa luettavaa :D
Ford Sierra Cosworth 2wd -89
Mercedes-Benz C 270 cdi -01

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Syyskuu 2. 7:47:42 2009

cosworth123 kirjoitti:
escorvet kirjoitti:Eikös ST:n otteessa ilmoiteta 166kW?
Ja yks kW on 1.36hv

Juu niin munkin mielestäni on 1,36hp

Mut muunnoskaavio katselin fys kirjasta niin siinä taas oli toi 1,34
Ei paljon tule eroa kummalla laskee.
1,34 minäkin olen kuullut.
Pikkis84 kirjoitti:Tää on kyllä hauskaa luettavaa :D
Joo niin on.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

RS2000_mk5
CRSC jäsen 2014
Viestit: 450
Liittynyt: La Maaliskuu 2. 11:06:08 2002
Paikkakunta: Pattijoki

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja RS2000_mk5 » Ke Syyskuu 2. 16:21:40 2009

Nonnii tuolla on nyt kuva viimeisimmästä dynolapusta.

http://www.minunauto.com/auto/19858
- Ford Taunus 1980 -ex
- Ford Escort RS2000 1992 -ex
- Ford Focus ST 2005 (12/05) -ex
- Ford Mustang HT 289 1966

AleSrs
Viestit: 845
Liittynyt: Ti Marraskuu 14. 18:28:43 2006
Paikkakunta: Pirkkala

Re: pari kysymystä st focuksesta

Viesti Kirjoittaja AleSrs » To Syyskuu 3. 14:33:59 2009

Ihan vaan näin heittona, kun täällä kovasti kättä väännellään.. ja penkkilappuja vaaditaan
Näimpä tässä erään pirkanmaalta kotoisin olevan oranssin ST:n penkkilapun jossa ilmoitettiin tehoksi 223kw ;)
Sierra Cosworth -89
Ford Mondeo STW -01

Ex -Ford Fiesta XR2i -91
Ex -Ford Sierra 2.0 -90
Ex -Ford Mondeo GT -97
Ex -Ford Focus 2.0 -99
Ex -Ford Escort 1.8i -92
Ex -Ford Escort xr3i -86
Ex -Ford Scorpio Ghia -85

Vastaa Viestiin