ST220 tulpat
Valvoja: CRSC Hallitus
-
ST220 tulpat
Mitä tulppia olette noihin fordilta saaneet?
Tuolla alastaron ratapäivä topicissa jo hiukan purnasinkin kun antoi fordilta mulle rekisterinumeron perusteella tulpat jotka ainakin ohjekirjan mukaan kuuluu 2.5L koneeseen. Lämpöarvo on eri ja jotain kirjaimia on enemmän st:n tulpissa.
Soitin fordille ja kysyin, että mitä tehdään kun ei kiinnostaisi toista iltaa viettää tulppia vaihtaessa ihan näin pian.
Sanoi vaan, että tommosen se anto tohon malliin eli ilmeisesti on suositus vaihtunut, että nyt sopii sekä 2.5L, että 3.0L koneeseen sama tulppa.
Pitäneekö paikkaansa vai oliko hätävalhe.
Jostain syystä niitten ohjelma tosiaan näyttäisi tarjoavan myös 2.5L koneen palikkaa samalla rekkarilla.
Imusarjaan kun hain huohottimen putken mutkaa niin ensimmäiseksi tuli näytölle tuo 2.5L koneen imusarja. Myös oikea malli oli kyllä viereisessä kuvassa.
Ihan hyvin nuokin tulpat tosin ainakin viikonloppuna radalla pelasi, joten ei kai sillä väliä ole vaikka eri arvoilla onkin.
Vai mahtaako sitten olla vähän lyhyt ikäiset?
EDIT:
Eli AGSF32FSCM oli muistaakseni alunperin ja AGSF22FM sain fordilta.
Tuolla http://www.fordinstallersupport.com/fil ... /spark.pdf ainakin on selitykset kirjaimille niin näyttäisi olevan joku special resistor ja copper core electrode nuo lisäkirjaimet.
Tuolla alastaron ratapäivä topicissa jo hiukan purnasinkin kun antoi fordilta mulle rekisterinumeron perusteella tulpat jotka ainakin ohjekirjan mukaan kuuluu 2.5L koneeseen. Lämpöarvo on eri ja jotain kirjaimia on enemmän st:n tulpissa.
Soitin fordille ja kysyin, että mitä tehdään kun ei kiinnostaisi toista iltaa viettää tulppia vaihtaessa ihan näin pian.
Sanoi vaan, että tommosen se anto tohon malliin eli ilmeisesti on suositus vaihtunut, että nyt sopii sekä 2.5L, että 3.0L koneeseen sama tulppa.
Pitäneekö paikkaansa vai oliko hätävalhe.
Jostain syystä niitten ohjelma tosiaan näyttäisi tarjoavan myös 2.5L koneen palikkaa samalla rekkarilla.
Imusarjaan kun hain huohottimen putken mutkaa niin ensimmäiseksi tuli näytölle tuo 2.5L koneen imusarja. Myös oikea malli oli kyllä viereisessä kuvassa.
Ihan hyvin nuokin tulpat tosin ainakin viikonloppuna radalla pelasi, joten ei kai sillä väliä ole vaikka eri arvoilla onkin.
Vai mahtaako sitten olla vähän lyhyt ikäiset?
EDIT:
Eli AGSF32FSCM oli muistaakseni alunperin ja AGSF22FM sain fordilta.
Tuolla http://www.fordinstallersupport.com/fil ... /spark.pdf ainakin on selitykset kirjaimille niin näyttäisi olevan joku special resistor ja copper core electrode nuo lisäkirjaimet.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viesti:
Re: ST220 tulpat
Eikös se auton rungonnumero ole ”suurempi totuus” kuin rekisterinumero? Tämän perusteella itse olen osia Fordilta tilaillut.
-
Luulen, että kattovat rek. nro. avulla rungonnumeron.Sine kirjoitti:Eikös se auton rungonnumero ole ”suurempi totuus” kuin rekisterinumero? Tämän perusteella itse olen osia Fordilta tilaillut.
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET
-S13 200sx SR20DET
-
- Viesti:
Aika monta kertaa on tullu mulle ainakin ihan rekisteriote kourassa väärää palikkaa...
edit: eniten just mondeoon
edit: eniten just mondeoon
http://www.monkijavarikko.fi | Cortina mk1 ja Mondeo mk4.
-
Tjoo... Täytyy melkein loppuviikosta vielä ottaa asia puheeksi kun käyn muuta osaa hakemassa.
V*tuttaa vaan jos ei kestäkään tulppa tms.
V*tuttaa vaan jos ei kestäkään tulppa tms.
-
- CRSC jäsen 2018
Tuli mielee kun emännäl on harvinainen auto ja siihen ei löydy osia kuin vertaamalla vanhaan osaan. Mutta esim jotkut tulpat löytyy ohjekirjasta. Eli ei tarvii arpoa mitkä sinne kuuluu. Mutta ei Fordin opuksessa taida samanlaista viisautta olla? En jaksa omasta katsoa, mutta muistelen ettei siellä mainita tulpista mitään.
Viimeksi muokannut STsam, To Elokuu 13. 19:24:23 2009. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ford Mondeo ST200X2
Ford Focus ST170
Ford Focus ST170
-
Nii onhan siellä ohjekirjassa tyypit. Sieltä juuri katoinkin asiaa jälkeen päin kun selailin huvikseni ohjekirjaa.
Ei vaan ennen vaihamista tullut mieleenkään, että rekkarin perusteella olevaat tulpat voisi olla väärät vaan meinasin, että on tosiaan tyyppi suositusta vaihdettu.
Ei vaan ennen vaihamista tullut mieleenkään, että rekkarin perusteella olevaat tulpat voisi olla väärät vaan meinasin, että on tosiaan tyyppi suositusta vaihdettu.