Tapahtuma oli hieno kokemus. Fordeja oli joka lähtöön Ankasta aina uusimpaan Focus Rs:ään.
Suosittelen reissua kaikkille Ford harrastajille. t. tme
Valvoja: CRSC Hallitus
Hitto, nyt harmittaa jälkeenpäin ku tuli kuupoiltua enkä lähteny tuonne. Tänä vuonna olis pitäny käydä ku -05 ja -07 viimeiks käyny.. No jos sitä vaikka ens vuonna..tme kirjoitti:Tuli sitten käytyä Englannissa Ford Fair 2009 tapahtumassa ja otettua yli 700 valokuvaa jotka annan tietty kaikkien Clubilaisten katseltavaksi. Koska en tiedä miten se täällä helpoiten tapahtuisi niin toimitan kuvat muistitikulla vaikka Eetulle joka varmaankin järjestää kuvat johonkin palveluun kaikkien katsottavaksi.
Tapahtuma oli hieno kokemus. Fordeja oli joka lähtöön Ankasta aina uusimpaan Focus Rs:ään.
Suosittelen reissua kaikkille Ford harrastajille. t. tme
Hyvä homma Timppa.tme kirjoitti:Koska eetu ei ole mielestäni kerinnyt laittaa ottaminia kuvia Ford Fair 2009 tapahtumasta niin laitan niitä nyt itse näytille kun sain vielä tolkkua tuosta photobucketin toiminnasta joten kysynkin että minkä otsikon alle kuvien linkki virallisesti pitää laittaa??? ettei tule napinaa...
t.tme
esko kirjoitti:Hyvä homma Timppa.tme kirjoitti:Koska eetu ei ole mielestäni kerinnyt laittaa ottaminia kuvia Ford Fair 2009 tapahtumasta niin laitan niitä nyt itse näytille kun sain vielä tolkkua tuosta photobucketin toiminnasta joten kysynkin että minkä otsikon alle kuvien linkki virallisesti pitää laittaa??? ettei tule napinaa...
t.tme
Toimitin kuvat Ilkalle, joka hoitaa ne clubin kuvagalleriaan.
-e
Onko jossain bitti poikittain vai miks ei näy kaikki kuvat ?siipicossu kirjoitti:Klubin galleriaan lisätty kuvat.
Terve.tme kirjoitti:Mukava nähdä että kuvat ovat kaikkien käytössä kuten oli tarkoitettu. Toivottavasti saatte ratkottua bitti ongelmat...
t.tme
Ilman mitään herjoja ne sinne meni , pitää tänään illemmalla katsoa kun pääsee töistä kotiin ja omalle koneelle mikä siellä on vikana.tme kirjoitti:Mukava nähdä että kuvat ovat kaikkien käytössä kuten oli tarkoitettu. Toivottavasti saatte ratkottua bitti ongelmat...
t.tme
Siipicossu varmaan on se jolle kiitos kuuluu, mä en tehnyt muuta kun viivettätme kirjoitti:Ja kuva ongelmat näyttävät olevan ohi, ainakin äsken näytti kaikki kuvat aukeavatn kuva galleriassa.
Kiitos Eetu !!! ja muut tämän eteen töitä tehneet !!
t.tme