ERST venttiilivarren kumien vaihto

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Su Heinäkuu 5. 22:33:12 2009

Mimmones homma on vaihtaa kumit tohon? Pölläyttää käynnistyksessä nii paljon, että ympäristö mustana.. :lol:
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

koskar
Viestit: 2565
Liittynyt: Pe Marraskuu 7. 18:17:16 2003
Paikkakunta: Kurikka

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja koskar » Ma Heinäkuu 6. 6:51:09 2009

puliukk0 kirjoitti:Mimmones homma on vaihtaa kumit tohon? Pölläyttää käynnistyksessä nii paljon, että ympäristö mustana.. :lol:
Ei mikään amerikan temppu jos löytyy vaan tarvittava välineistö. Tai siis lähinnä työkalu millä saa ne lukkopalat pois.
Escort Mk4 "RS2300i"

Krisse
Viestit: 1340
Liittynyt: La Helmikuu 2. 15:48:38 2002
Viesti:

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja Krisse » Ma Heinäkuu 6. 8:42:35 2009

puliukk0 kirjoitti:Mimmones homma on vaihtaa kumit tohon? Pölläyttää käynnistyksessä nii paljon, että ympäristö mustana.. :lol:
Mä oon luullu että väsyneet vv kumit tekis sinistä savua käynnistettäessä.
Fiesta 76-03, 1.0-1.8, Focus '06, Niva, LJ70 ja paljon muuta @ wonk.sytes.net/76s/

henu
Viestit: 6809
Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
Paikkakunta: kuopio

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja henu » Ma Heinäkuu 6. 9:06:07 2009

Krisse kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:Mimmones homma on vaihtaa kumit tohon? Pölläyttää käynnistyksessä nii paljon, että ympäristö mustana.. :lol:
Mä oon luullu että väsyneet vv kumit tekis sinistä savua käynnistettäessä.
Mietin samaa, ettei se vaan käynnistäessä pyöri pirun rikkaalla jos kerran mustaa tulee ?

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Heinäkuu 6. 20:41:37 2009

henu kirjoitti:
Krisse kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:Mimmones homma on vaihtaa kumit tohon? Pölläyttää käynnistyksessä nii paljon, että ympäristö mustana.. :lol:
Mä oon luullu että väsyneet vv kumit tekis sinistä savua käynnistettäessä.
Mietin samaa, ettei se vaan käynnistäessä pyöri pirun rikkaalla jos kerran mustaa tulee ?
Tätä se on ku keskityn tähän kirjottamiseen :roll: Sinisenä tietenkin. :lol:

Mistäs muuten saa tota CVH työkalua? Ei saa enään Motonet eikä Biltema... :?

Sillähän se olis pala kakkua? O:)
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

escorvet
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 3164
Liittynyt: Pe Huhtikuu 28. 22:24:48 2006
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja escorvet » Ma Heinäkuu 6. 21:48:57 2009

puliukk0 kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:Mimmones homma on vaihtaa kumit tohon? Pölläyttää käynnistyksessä nii paljon, että ympäristö mustana.. :lol:
Tätä se on ku keskityn tähän kirjottamiseen :roll: Sinisenä tietenkin. :lol:

Mistäs muuten saa tota CVH työkalua? Ei saa enään Motonet eikä Biltema... :?

Sillähän se olis pala kakkua? O:)
Tätä katottiinkin Tuukan kanssa kun löit paippisissa escon tulille. Vähän jäi sininen pilvi leijailemaan.

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ma Heinäkuu 6. 21:52:11 2009

escorvet kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:
puliukk0 kirjoitti:Mimmones homma on vaihtaa kumit tohon? Pölläyttää käynnistyksessä nii paljon, että ympäristö mustana.. :lol:
Tätä se on ku keskityn tähän kirjottamiseen :roll: Sinisenä tietenkin. :lol:

Mistäs muuten saa tota CVH työkalua? Ei saa enään Motonet eikä Biltema... :?

Sillähän se olis pala kakkua? O:)
Tätä katottiinkin Tuukan kanssa kun löit paippisissa escon tulille. Vähän jäi sininen pilvi leijailemaan.
Ens kerralla köhitte kunnolla, että huomaan ittekkin. :lol: Mulla huohottaa ulkoilmaankin tällä hetkellä, jos huomenna kerkeis laittaa takasin normaaliks. Sit alkaa kuitenkin kusee joka tiivisteen välistä öljyä...

Ei, mutta joudunko tilaamaan ton työkalun Enkuista asti..?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

d-spec
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Heinäkuu 5. 8:50:14 2004
Paikkakunta: Lpr

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja d-spec » Ti Elokuu 18. 21:50:55 2009

Jos pölläyttää vaihdoissakin niin kumeilla on tullut tunnit täyteen :)

Jos satut lappeenrannan suunnassa liikkumaan niin voin ne kumit vaihtaa kohtuu hintaan :) tunti kaks siinä aikaa menee :)

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ti Elokuu 18. 22:22:49 2009

d-spec kirjoitti:Jos pölläyttää vaihdoissakin niin kumeilla on tullut tunnit täyteen :)

Jos satut lappeenrannan suunnassa liikkumaan niin voin ne kumit vaihtaa kohtuu hintaan :) tunti kaks siinä aikaa menee :)
Heh, meni kansipahvi niin tuli samalla laitettua. :D
Tai no viel ei varmaa pöllyttääkö enään. Kumit oli väljänä, pari poissa paikaltaankin. Eli siis joku laittanu OHC:n tiivisteet. :lol:

Kiitos kuitenkin O:) ja jännä ettei tota työkalua saa enään mistään? :shock:
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ti Elokuu 18. 23:31:45 2009

RST:n kumithan on sellaiset kaulukselliset venajousen alle tulevat jotka ei voi lähteä paikaltaan niin kuin vaparin kumit.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

puliukk0
Viestit: 3928
Liittynyt: Ti Toukokuu 16. 22:01:59 2006
Paikkakunta: Helsinki

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja puliukk0 » Ke Elokuu 19. 16:43:42 2009

JesseT kirjoitti:RST:n kumithan on sellaiset kaulukselliset venajousen alle tulevat jotka ei voi lähteä paikaltaan niin kuin vaparin kumit.
Semmoset mulla onki ny, alkuperäset. Eiks vapareissa oo ihan täsmälleen samat kumit?
-Talvilintta e30
-S13 200sx SR20DET

JesseT
Viestit: 3233
Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: ERST venttiilivarren kumien vaihto

Viesti Kirjoittaja JesseT » Ke Elokuu 19. 17:53:06 2009

puliukk0 kirjoitti:
JesseT kirjoitti:RST:n kumithan on sellaiset kaulukselliset venajousen alle tulevat jotka ei voi lähteä paikaltaan niin kuin vaparin kumit.
Semmoset mulla onki ny, alkuperäset. Eiks vapareissa oo ihan täsmälleen samat kumit?
Ei alunperin, mutta nykyään Ford myy vain yhtä mallia.
Escort mk3 + 2x Focus mk1

Vastaa Viestiin