Ittellä noi kolme raatoo:
-89 Orion, väljällä 1.6
-85 Zetec Fiesta Kaikinpuolin ihan ok menopeli... Kulutti hiton vähän

Sit tää Teknari Ekkeri

Modet poistakoot jos kokee huonoks topiciks.

Valvoja: CRSC Hallitus
Siisti toi iSKinsky kirjoitti:Fiesta MK1 (edelleen omistuksessa)
Sierra 1.6 -88
Sierra 2.0iS -92 <-- Vi**u että tää oli HIENO !!!
Mondeo 2.0i -01
Toyota Supra 3.0i Turbo -89
Sierra RS Cosworth 4x4 (Kai tää joskus valmistuu)
Honda Accord -03 (Myynnissä)
..ja vi**u tää mikää huono topicki oo, johan täällä tätä pa*kan jauhantaa on.
-Jussi-
Ei löytyny tähän hätään kuvia Suprasta.. Koitan kaivella tiedostoja...puliukk0 kirjoitti:Siisti toi iS![]()
Et kehdannu Suprasta laittaa kuvaa, ees mun mieliks
Se oli sellanen pötkö-farmari. Uudesta asti ollut perheessä, ensiksi wanhanäijän työsuhdeautona ja sittemmin omistusautona ja sitten minä sain sen tavallaan talviautoksi ja sitten annoin sen veljelle ja sitten se tuli takasin vuodeksi tohon kuusen alle kunnes myytiin jollekin Nesteen insinöörille Otalammelle. Mielenkiintonen auto... Täysin idiootinvarma ja luotettava tiettyyn pisteeseen, kunnes kaikki viat tuntuivat tulevan kerralla. Alustan osia siihen ei ikinä vaihdettu, muttei koskaan leimalla niistä motkotettu. Tolla autolla olen mm. pikkuskidinä matkannut Suomesta euroopan halki Espanjan Torremoliinokseen ja takaisin. Niin että on sitä autossa ennenkin istuttu.Sultzi kirjoitti:Moutine, mikäs sen rellun tarina on? Ei jotenkin sovi sulle
Kattonu muutamien kohdalla ihan samaa, että autoja ollut helvetinmoinen läjä. Minä en kyllä ole mikään sanomaan enkä ketään halua loukata, mutta väkisinkin tulee mieleen että mitäs jos puolet olis jättänyt ostamatta ja sen toisenpuoliskon olis sitten nostanut astetta korkeemmalle tasolle. Varsinkin kun näyttää noissa pidemmissä listoissa olevan järjestäen samanlaista autoa vähän väliä.puliukk0 kirjoitti:Hyvin on teillä noita autoja ollu matkanvarrella
Hehe tai vaihtanu merkkiäMouTine kirjoitti:Kattonu muutamien kohdalla ihan samaa, että autoja ollut helvetinmoinen läjä. Minä en kyllä ole mikään sanomaan enkä ketään halua loukata, mutta väkisinkin tulee mieleen että mitäs jos puolet olis jättänyt ostamatta ja sen toisenpuoliskon olis sitten nostanut astetta korkeemmalle tasolle. Varsinkin kun näyttää noissa pidemmissä listoissa olevan järjestäen samanlaista autoa vähän väliä.puliukk0 kirjoitti:Hyvin on teillä noita autoja ollu matkanvarrella
Ostaa ”halvalla” ja myy sitten heti kohta pari satkua kalliimmalla?MouTine kirjoitti:Kattonu muutamien kohdalla ihan samaa, että autoja ollut helvetinmoinen läjä. Minä en kyllä ole mikään sanomaan enkä ketään halua loukata, mutta väkisinkin tulee mieleen että mitäs jos puolet olis jättänyt ostamatta ja sen toisenpuoliskon olis sitten nostanut astetta korkeemmalle tasolle. Varsinkin kun näyttää noissa pidemmissä listoissa olevan järjestäen samanlaista autoa vähän väliä.
Tuo olis ostettavissa takasin kone rikkinäisenä.. Näin kauan se kesti!
No sehän sitkeä oli, kun projektiksi sen myinkin reilu vuosi takaperin.Ville K kirjoitti:Tuo olis ostettavissa takasin kone rikkinäisenä.. Näin kauan se kesti!jonno kirjoitti:-
-93 Farkku Sierra
Oliko minkä ikänen ?cosworthman kirjoitti: F-250 4x4 7.3 powerstroke