Et jos joku kehtais jeesata...
Valvoja: CRSC Hallitus
Kiitti, näillä mennään. Ei taida vaan löytyä iteltä noin pieneen momenttiin iteltä avainta, täytyy pitää järki päässä:)fomoco3 kirjoitti:m6= 8-10nm
m8= 19-23nm
ja noihin m6:siin vähän kierreliimaa suositeltu workshop manualissa
joo itekkin vedin näppituntumalla kiinni.UU-PEE kirjoitti:Kiitti, näillä mennään. Ei taida vaan löytyä iteltä noin pieneen momenttiin iteltä avainta, täytyy pitää järki päässä:)fomoco3 kirjoitti:m6= 8-10nm
m8= 19-23nm
ja noihin m6:siin vähän kierreliimaa suositeltu workshop manualissa
Joo, siis eiköhän tuo 20Nm vielä momenttiavaimista löydy. Mut toi 8-10Nm alkaa olee jo sitä tasoo, et jos tosiaan haluaa tarkasti tohon, niin aika paljon rupee tulee virhemarginaalia, vaikka ois kuinka kierteet puhtaat yms. Kyllä mä nyt tossa kohalla sen verran omaan käteeni luotan, et maalihehtaarille osuu, ei tässä mitään F1:stä sentään kasata.THR kirjoitti:eikö kannattas ostaa momentti avain?
minä kun luulin et kaikki tekee näistä f1 autojaUU-PEE kirjoitti:Joo, siis eiköhän tuo 20Nm vielä momenttiavaimista löydy. Mut toi 8-10Nm alkaa olee jo sitä tasoo, et jos tosiaan haluaa tarkasti tohon, niin aika paljon rupee tulee virhemarginaalia, vaikka ois kuinka kierteet puhtaat yms. Kyllä mä nyt tossa kohalla sen verran omaan käteeni luotan, et maalihehtaarille osuu, ei tässä mitään F1:stä sentään kasata.THR kirjoitti:eikö kannattas ostaa momentti avain?
Eikös se jossain toisessa topicissa todettu, että näistä tehdään ainoastaan luotettavuudeltaan F1 autoja vastaavia..THR kirjoitti:
minä kun luulin et kaikki tekee näistä f1 autoja
Kylläsierra4x4tbo kirjoitti:Eikös se jossain toisessa topicissa todettu, että näistä tehdään ainoastaan luotettavuudeltaan F1 autoja vastaavia..THR kirjoitti:
minä kun luulin et kaikki tekee näistä f1 autoja![]()