Billet-nokat cossuun
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC jäsen 2016
Billet-nokat cossuun
Onko kenellä tiedossa firmaa, joka tekisi cossuun nokat omilla mitoilla aihiosta? En ole sen kummemmin esim. cat camisiltä kysellyt, josko sattuisi vaikka lähempääkin löytymään?
Voorteja ja jotain muitakin räpellyksiä
-
Re: Billet-nokat cossuun
Newman cams tekee ainakin omista aihioista, mutta ei ne suoria tankoja ole.
Aihiot on paksumpia kuin Cossun omat nenät eli ei pitäisi katkeilla kuten olen lukenut joskus käyvän.
Aihiot on paksumpia kuin Cossun omat nenät eli ei pitäisi katkeilla kuten olen lukenut joskus käyvän.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
Mut eikö ne oo katkennu sen takia kun pukkien pinnapultit nousee ?SLEI kirjoitti:Newman cams tekee ainakin omista aihioista, mutta ei ne suoria tankoja ole.
ex Jäsen #10
-
juu se pinnapulttien nousu/irtoaminen on se perus-syy, mutta kun on nokat vahvempaa kamaa ei ala niin herkästi joustamaan eikä resonoimaan mikä osaltaan nostaa niitä pinnapultteja.Jake kirjoitti:Mut eikö ne oo katkennu sen takia kun pukkien pinnapultit nousee ?SLEI kirjoitti:Newman cams tekee ainakin omista aihioista, mutta ei ne suoria tankoja ole.
itse olen kolmesta cossusta nähnyt nokan katkenneen ja kaikki oli vakio-nokkia, yhtään vahvempia virinokkia en ole kuullut enkä nähnyt katkenneen. esim mun nykyiset nokat on jo niin paksut et alkoi oleen ongelmia saada kannenpultit kiristettyä kun hylsy otti nokkaan kiinni.. catcams oli myös vakiota paksummat.
Ex: Cosworth 664hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
Ex: 14 x Cosworth 2wd&4wd
Ex: CLS AMG Widebody
Ex: E60 M5 Eisenmann Race
Ex: E55AMG Kleemann
Nyx: BMW M5 F10 700hv
-
- Viesti:
No mun kautta varmaankin onnistuu ne pilpetti kärsät. Ja luonnollisesti Cossuun niitä on tähän maahan tehty useita pareja onnistuneesti.
Toki myös täydellisen kisakannen kaikkine osineen saat myös multa.
En tiedä millaisia haluat, mutta kannattaa soitella päiväsaikaan 0400-510138 Kansiviritys J.Kosunen
Toki myös täydellisen kisakannen kaikkine osineen saat myös multa.
En tiedä millaisia haluat, mutta kannattaa soitella päiväsaikaan 0400-510138 Kansiviritys J.Kosunen