Cossun kaasuläppä OHC IS EFIin

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

eksu
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Huhtikuu 16. 19:08:12 2008
Paikkakunta: helsinki

Cossun kaasuläppä OHC IS EFIin

Viesti Kirjoittaja eksu » Ke Maaliskuu 4. 22:44:00 2009

Tuli hommattua tuossa cossun kaasuläppä, ohc turbossa olevaan IS:n EFIin tarkoitus laittaa. irrotin orkkiksen ja huomasin että siellä menee joku alipaine letku sinne määrämittarille, ja cossun läpässä taas ei ole (siinäon siis puolikas reikä avoimena kun laittaa cossun läpän päälle). Onko ihmiset miten rakennelleet näitä ja mitä vaaditaan että kyseisen combon saa toimimaan?

eksu
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Huhtikuu 16. 19:08:12 2008
Paikkakunta: helsinki

Re: Cossun kaasuläppä OHC IS EFIin

Viesti Kirjoittaja eksu » To Maaliskuu 12. 22:18:40 2009

Eikö kukaan ole oikeasti tehnyt tällaista konversiota? :o

no jos ei niin kysytään sitten niin, että jos haetaan ohc-koneesta noin 400hevosvoiman tehoja, riittääkö is:n vakioläppä tällaiseen (eihän se kaasuläppä muutenkaan sitä imusarjaa suurenna.. )

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Re: Cossun kaasuläppä OHC IS EFIin

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Pe Maaliskuu 13. 10:51:49 2009

Jos haluat tuon cossun läpän laittaa kiinni IS:n sarjaan niin kannattaa käyttää sitten cossun tyhjäkäyntivenaa ja tehdä peittolätkä siihen IS:n alkup. tyhjäkäyntivenan tilalle. Silloin ei haittaa vaikka reikä jää avoimeksi läppäkotelon reunan vierestä.

Toisaalta uskoisin tuon IS:n läpän riittävän sinne n. 400 heppaan.

eksu
Viestit: 117
Liittynyt: Ke Huhtikuu 16. 19:08:12 2008
Paikkakunta: helsinki

Re: Cossun kaasuläppä OHC IS EFIin

Viesti Kirjoittaja eksu » Pe Maaliskuu 13. 13:26:15 2009

Selvä, kiitoksia. tämä selvensi paljon.

Colognevsa
Viestit: 593
Liittynyt: Ma Syyskuu 22. 19:59:19 2003
Paikkakunta: VAASA

Re: Cossun kaasuläppä OHC IS EFIin

Viesti Kirjoittaja Colognevsa » To Maaliskuu 19. 2:11:26 2009

eksu kirjoitti:Selvä, kiitoksia. tämä selvensi paljon.
Mullon ollu noita IS-läppiä kera ja ilman sitä alapuolella olevaa letkunpaikkaa/reikää. Joissain Scorpioissa se on menny vähä sinne sun tänne, yleensä sisäilmankierron alipaineventtiilille.

Vastaa Viestiin