Escort mk2 talvella

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

Yamppa
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marraskuu 20. 11:28:49 2002
Paikkakunta: Porvoo

Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja Yamppa » La Marraskuu 29. 16:52:17 2003

Eli mitenkäs tuollainen välikoppanen pelaa talvella. Tekniikkahan nyt on yksinkertaista ja toimivaksi todettua, mutta miten riittää lämpö? pysyykö lasit sulana? Onko takapyörissä mitään pitoa vai jääkö jokaiseen mäkeen kiinni?

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » La Marraskuu 29. 20:00:33 2003

Hyvä talviauto se on.
Jos lasit ei pysy sulana niin pistä sisätilan lämmitin puheltelemaan ennen lähtöä ja sit heti kun lähet niin lämppäri täysille niin kyllä se sillä(ainakin fiestassa toimii)
Pitoa löytyy kun satsaa hyviin talvirinkuloihin ja keventää kaasujalkaa eli kenkä pois... :wink: :D
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja TAp » La Marraskuu 29. 21:25:42 2003

Itse ajelin neljä talvea 2.0 välikopala, lämppärin kenno kannattaa uusia
nyt kun niitä vielä saa, lämmön lisäys oli huomattava.
Takalasi ei lyhyessä ajossa sula kun suojakelillä, jollei ole lämmitettävä.
Pikkukoneella voi olla syvässä lumessa eteneminen vaikeaa, renkaat
ei puhdistu kun ei tuu kerroksia.

[quote="fomoco3"]Hyvä talviauto se on.
Jos lasit ei pysy sulana niin pistä sisätilan lämmitin puheltelemaan ennen lähtöä

laakkius
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja laakkius » Ma Joulukuu 1. 2:06:24 2003

ite tykkäsin ainakin ihan kybällä! Johdonmukainen ajettava, huonoilla renkailla kylläkin ongelmia liikkeelle lähdön kanssa, kunnon renkailla ei ongelmia! Lämpöä piisaa kohtuudella, ehkä kovimmilla pakkasilla kaipais lisää lämpöä kabiiniin...
Parasta mielestäni erittäin helppo hallittavuus liukkailla... :D

tanari
Viestit: 2239
Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
Paikkakunta: vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tanari » Ma Joulukuu 1. 9:45:24 2003

Hyvä talvipeli on! kun vaan pitää tietyt asiat kunnossa :)
akku,laturi,öljyt,sytkäosat + kaasarin :wink:

ainakin 2litrasilla ei oo ollu talvella mitää ongelmia mäkien kanssa eikä sen kanssa et olis johonkin jäänny kinni, pitää vaa tulla sopivalla vauhdilla jokapaikaan.

lämmintä ilmaa alkaa tulee tossa nykyisessä välikopassa n.2km jälkeen edellinen välikoppa oli kylmempi. Talvella tarkenee kumminkin.

hyvä talviauto.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.

_Tepsu_
Viestit: 1253
Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 18:28:15 2001
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja _Tepsu_ » Pe Joulukuu 5. 7:48:19 2003

Hyvä talviautohan se on ei superlämmin mutta tarkenee. Meitin kopassa pysy lasit auki -20 asti auto on kyllä todella helmi talviliukkailla

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » La Joulukuu 6. 2:58:05 2003

Sellanen pikkuvinkki vielä, että jos sattuu oleen vielä yks ylimääräinen välitys tai taka-akseli ja leima ei oo ovella niin kemppilukko antaa aika saatanasti lisää sitä liikkuvuutta eikä ihan heti tuu sitä kiinnijäämisen pelkoa.
Itellä oli yhen talven vähän piristetty 2,0, kemppilukko ja aika huonot takarenkaat, mutta kyllä sillä kerkes.

RS2600
Viestit: 99
Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RS2600 » La Joulukuu 6. 8:46:13 2003

Kemppilukkoa en kyllä suosittelisi katu-autoon ,puskee aina kurvissa jos ei mennä sladissa.
Ennemmin jos on niin epätoivonen niin askartelee palalukon joka painaa vetarin päissä olevia tasauspyörästön rattaita.
Vaikka samaa peltoauto/jokkislaite sarjaa sekin on ,mut antaa vähän armoo kemppiin verrattuna.

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » La Joulukuu 6. 23:42:10 2003

Empä ite tota puskemista ongelmaks nähny, kun ei ajossa huomannu. En sitten tiedä, että mitä vaikutusta renkailla asiaan oli. Ajoin kuitenkin tolla lukolla tuokokuun puoliväliin ja ainut todellinen ongelma oli se ettei koria työnnellessä tahtonu oikein kääntyä :D :D
Mutta jokaisella on asiasta omat kokemuksensa 8)

Hankey
Viestit: 107
Liittynyt: Ti Helmikuu 12. 9:13:34 2002
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hankey » Su Joulukuu 7. 0:00:44 2003

Onko kukaan laittanut eri auton lämppäriä välikoppaan? itsellä olis sierrasta ylimääräinen, ja olis mahdollisuus laittaa se kiinni jos on tarvetta. Vai onko ongelma ennemminkin huono tiivistys koko autossa?

MikkoT
Viestit: 1314
Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003

Viesti Kirjoittaja MikkoT » Su Joulukuu 7. 20:15:00 2003

Voi olla toi sierran lämppärin laitto aikamoinen urakka. Kennon saattaa saada sierrastakin käymään, mutta puhalluskoneisto on jo sitten ihan eri maata. Jos tiivisteet on kunnossa niin ei siellä sisällä pitäs ainakaan kovin pahasti tuulla.
Semmonen vinkki niille, jotka eivät vielä asiaan ole tarkemmin perehtyny että noi ei sähköllä toimivat jäähdyttimen ropellit kannattaa irrottaa hyllyyn talven ajaksi.
Itellä oli 92`C termari, ropelli poistettu ja vielä muistaakse pahvi syylärin eessä ja kyllä sillä tarkeni eikä normaali käytössä toi lämpöjenkään nousu ollu ongelma. Syyläri oli taunuksesta.

SHR
Viestit: 1487
Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002

Viesti Kirjoittaja SHR » Su Joulukuu 7. 20:58:35 2003

Ajelin -89-95 noin 150tkm 2.0 -79 välikaapilla, vain mukavia muistoja, ennen kun sain kortin vaihdoin uuden lämppärinkennon+puhaltimen ja 2.0 moottori, vaihteisto, kardaani, RS taka-akseli 3.54. Auto ulospäin orkkis beige RS peltivanteilla. Silloin tuntui n. 120hv todella mukavalta 60hv kenttiin verrattuna jolla en viitsiny ajella. Talvella ei ongelmia muutakuin liikkeelle lähdöt, oli renkaat mitkä vaan. Etuveto paljon käytännöllisempi talvella, mutta mukava takavedolla ajella vinossa, tosin kilpa Escort 200hv + lukko + piikit = siittähän se takaveto elämä vasta alkaa :) Niin paljon jäi escort elämä kaivelee että joutui alkaa rakentelee alumiinikoneista historicia :shock:

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Joulukuu 7. 21:07:32 2003

eihän se maailman lämpimin auto ole, mutta pienellä uurastamisella siitä kyllä kelvollisen saa tehtyä.
ja tuo TAp:in mainostama uusi lämppärin kenno ja jäähdytysjärjestelmän huuhtelu/termarin tarkastus on kyllä prioriteetiltaan No.1, kun aloitetaan jatko kehitys.
seuraavaksi ovien ja etusivulasien tiivisteet vaihtoon.
sitten ne pölyn tukkimat vaahtomuovit pois C-pilareista, jotta ilma vaihtuu.
lämppärin kyljissä olevat paksut sivuventtiileille menevät raitisilmaputket kannattaa käyttää irti ja tukkia esim. ilmastointiteipillä, jottei kylmää ilmaa hohkaa jalkatilaan. ja tarkistaa tuulilasille menevien putkien vuodot ja ilmaläppien säädöt. tarkista myös ettei lämmityslaitteen kotelon ja korin välinen tiiviste vuoda.
etuovipahvien alla olevat tod.näk. revityt kosteus-sulkumuovit korjataan.
lattiamaton alle lämpöeristys, kuten myös rintapeltiin sisäpuolelle.
keulaa tukitaan kaihtimella tai pahvilla.
rakennetaan esim. muovi- ja kumilevyistä ja moottorin alle pohjapanssari (lue:ajoviimasuoja) joka yltää vaihteistoon asti. tällä estetään rintapellin ja moottorin jäähtyminen ajoviimasta. myös sisälokasuojat suojaavat ajoviimalta ohjaamon jäähtymistä. kannattaa tutustua uusien autojen rakenteisiin, niissä moottorit tuottavat enään hukkalämpöä ja alustaa on suojattu tässäkin mielessä.
istuinlämmittimet ja penkinpäälliset ovat mukava parannus....
sähköinen termostaattiohjattu tuuletin nopeuttaa hieman koneen lämpeämistä....
ja Webasto ois tosi cool :? eiku warm...

ja ainahan voi vaihtaa mk1:seen, niin ainakin lasit pysyy kirkkaampana... 8)

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja TAp » Su Joulukuu 7. 22:29:11 2003

joo, noi raitisilamputket oli hyvä huomio, en ite muistanu,
auttaa kummasti kun ei puhalla kylmää sisään.
Ja keväällä sitte teipit pois.

_pexi
Viestit: 474
Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
Paikkakunta: Ulvila

Viesti Kirjoittaja _pexi » Ma Joulukuu 8. 13:20:01 2003

"seuraavaksi ovien ja etusivulasien tiivisteet vaihtoon"...

myydäänkö noita välikopan tiivisteitä vielä uutena jossain ?? ite jouduin väsäämään etusivulasien tiivisteet taunuksen tiivisteistä ku omat oli aivan valmiit.. istuu joten kuten... jos noita uusia jostain saa niin olis kiva tietää mistä :roll:

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Ma Joulukuu 8. 16:07:21 2003

[PeXi] kirjoitti:"seuraavaksi ovien ja etusivulasien tiivisteet vaihtoon"...

myydäänkö noita välikopan tiivisteitä vielä uutena jossain ?? ite jouduin väsäämään etusivulasien tiivisteet taunuksen tiivisteistä ku omat oli aivan valmiit.. istuu joten kuten... jos noita uusia jostain saa niin olis kiva tietää mistä :roll:
Ja vanhakoppasen tiivisteet ois kans kiva löytää..
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Yamppa
Viestit: 113
Liittynyt: Ke Marraskuu 20. 11:28:49 2002
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja Yamppa » Ma Joulukuu 8. 16:47:52 2003

Olettekos kysyneet Miva carista noita tiivisteitä? sieltä saattaisi löytyä. www.miva-car.com 09-29065110 Ainakin omaan 17metriseen olen tuolta joitan tiivisteitä hommaillut.[/i]

_Tepsu_
Viestit: 1253
Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 18:28:15 2001
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja _Tepsu_ » Ti Joulukuu 16. 7:43:48 2003

Hankey kirjoitti:Onko kukaan laittanut eri auton lämppäriä välikoppaan? itsellä olis sierrasta ylimääräinen, ja olis mahdollisuus laittaa se kiinni jos on tarvetta. Vai onko ongelma ennemminkin huono tiivistys koko autossa?
joo oon nähny Saabin kennon välikoppassa modatulla koelaudalla jossa saabin suutinritilät ei hieno mutta lämmin
MERCEDES BENZ 250D

Ford still ûberautomobile

guru
Viestit: 67
Liittynyt: La Joulukuu 8. 17:14:56 2001

Viesti Kirjoittaja guru » Ti Joulukuu 16. 16:32:51 2003

Noita vanhemmankin kaluston tiivisteitä saa ainaskin Raumalta Oitracon nimisestä firmasta puh 028223782,nettiosoite www.oitracon.fi

Cleveland
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Cleveland » Ti Joulukuu 23. 16:47:53 2003

Onkos kukaan asioinut tuolla Oitraconissa? Itte tarvis saada mk2 farkkuun tiivisteet... Ei toi kyseinen pulju oo kun ehkä 3km:n päässä ja melkein joka päivä siitä ohi menee, että varmaan tarvis joskus poiketa..

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Ti Joulukuu 23. 17:31:49 2003

Rally race,kerava, muistaakseni tuo tiivisteitä englannista, eikä ollu paha hinta.

jjs
Viestit: 6490
Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
Paikkakunta: Nummela

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja jjs » Ti Joulukuu 23. 23:42:53 2003

Yamppa kirjoitti:Eli mitenkäs tuollainen välikoppanen pelaa talvella. Tekniikkahan nyt on yksinkertaista ja toimivaksi todettua, mutta miten riittää lämpö? pysyykö lasit sulana? Onko takapyörissä mitään pitoa vai jääkö jokaiseen mäkeen kiinni?
Ilman kitkalukkoperää /kunnon renkaita en ajaisi yhtään talvea. Olen ajanut takaveto escoilla n.12-13 talvea joista n. puolet ilman lukkoa; ei enää koskaan ilman...
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe

L@RE
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja L@RE » Ke Joulukuu 24. 11:40:35 2003

Ei ole kyllä paras mahdollinen talviauto!
Ainakaan 2litraisissa ei ole pitoa juurikaan,lämmöstä nyt
puhumattakaan. Tälläisia muistoja jäänyt kolmesta 2L esestä.
Kuten aiemin sanottiin niin lukko ja hyvät renkaat auttaa etenemistä.
Mutta kyllä sillä pärjää, ajettu on.

fomoco3
Viestit: 2101
Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja fomoco3 » Su Joulukuu 28. 1:07:07 2003

Cleveland kirjoitti:Onkos kukaan asioinut tuolla Oitraconissa? Itte tarvis saada mk2 farkkuun tiivisteet... Ei toi kyseinen pulju oo kun ehkä 3km:n päässä ja melkein joka päivä siitä ohi menee, että varmaan tarvis joskus poiketa..
Vähän esimakua hinnoittelusta:

-tuulilasi 95eur
-takalasi 105 eur
-ovitiivsteet/ 4 kpl 220 eur
-u-kourut ovien laseille4/kpl 120 eur
-sivulasien alareunatiiv. (sis.+ ulkop. = 8 kpl) 130eur
-tavaratila 52 eur
-"kromilista" muovinen, tuulil+ takal.tiiv. 8 eur/mtr
sekä:
-kattoverhoilu 245 eur
-mattosarja, etu+ taka 295 eur
-tavaratilan matto 90 eur
Toimitamme myös kulutus -sekä varaosia koriin, moottoriin sekä alustaan.
Toim aika noin 2 vkoa, toim. kulut 13 eur lähimpään Matkahuoltoon.
Pakettininta on vähän edullisempi kuin em. hintojen summa.

Yst. terv. oitracon oy
psta j.oiva
Projektit

"pitää olla melko vakio bemari että vetää eelle"

Mika Metsänen
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Mika Metsänen » Ti Tammikuu 27. 20:48:19 2004

Minkälaisia syyläreitä/flektejä ootte käyttäneet 2.0ohc koneissa? välikoppaan...

Sammy
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Sammy » Ti Tammikuu 27. 21:04:54 2004

mul on mk1 escossa 1.6 OHC konees vakio syyläri, tosin tulossa xr3 syyläri jos mahtuu. sähköflekti,termostaatilla ja katkasijalla,myös merkkivalo palaa kajuutassa kun flekti puhkuu, hyvä kesällä.

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ti Joulukuu 30. 1:33:06 2008

vanha aihe ylös.
mites on porukka elvyttäny escon lämppäriä?? tai kennoa? ja tarkoitan nyt että onko jostain muusta autosta löytynyt apuja, muistelisin että joskus oli puhetta siitä ettei puhaltimessa riitä potku ja olisi suurin syy ettei tule lämpöä, mutta pitääkö tämä paikkaansa?
löytyykö moottoria tai kennoa mistään enää uutena? moottorin saa motonetistä mutta vastaako "alkuperäistä"
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » Ti Joulukuu 30. 10:04:05 2008

Ei ole oikein tuloksia itelläkään mutta oon miettinyt jos laittaisi pienen noin 190mm:sen vapaatuulettimet (yleismallin sähköflektin) kennoon kiinni.
#6
Escort -75

Hoppamiäs
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 22:03:27 2002
Paikkakunta: Ruovesi/ Tampere

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja Hoppamiäs » Ti Joulukuu 30. 10:14:59 2008

Tolta Brittiosasta kannattaa kans kysellä noita lasien tiivisteitä. Ittelle tilasin vanhakoppaan kaikki sieltä.
# 684
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ti Joulukuu 30. 11:39:50 2008

Rahtinalle kirjoitti:vanha aihe ylös.
mites on porukka elvyttäny escon lämppäriä?? tai kennoa? ja tarkoitan nyt että onko jostain muusta autosta löytynyt apuja, muistelisin että joskus oli puhetta siitä ettei puhaltimessa riitä potku ja olisi suurin syy ettei tule lämpöä, mutta pitääkö tämä paikkaansa?
löytyykö moottoria tai kennoa mistään enää uutena? moottorin saa motonetistä mutta vastaako "alkuperäistä"
Mulla oli vanhakopassa ainakin kenno ihan tukossa, sen kun sai paineella huuhdeltua auki välillä suuntaa vaihtaen, niin sen jälkeen tuli lämmintä ja tuulilasi aukes hetkessä. Itseasiassa, lämmin on väärä sana, tuli polttavan kuumaa. Vanhakopassa kun ei oo kojelaudan sivussa niitä suuttimia, niin ei tahdo oikein sivuikkunat pysyä auki, mutta välikopassa kyllä pitäis jo paremmin pysyä. Kennosta se lämpimän tulo kiinni on ja termarista.
Pedal tu tö metal!

J
Viestit: 551
Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
Paikkakunta: Karjala
Viesti:

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja J » Ti Joulukuu 30. 12:49:13 2008

Olikohan Ladan kenno mitä välikoppiin joskus vaihdeltiin.
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.

Rahtinalle
Viestit: 1618
Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
Paikkakunta: harjavalta

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja Rahtinalle » Ti Joulukuu 30. 13:29:38 2008

J kirjoitti:Olikohan Ladan kenno mitä välikoppiin joskus vaihdeltiin.
tätä minäkin muistelin, mutten ollu varma, eli voimme olettaa että ladasta sais sopimaan :)
#712

"hei, onks sen verran yhdyssana"

TAp
Viestit: 1438
Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja TAp » Ke Joulukuu 31. 11:41:51 2008

Jokunen vuosi sitten Mk2 kennoja oli vielä Nissenin kataloogissa, kannattaa tarkastaa varaosakaupasta

Fomococars
Viestit: 1022
Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Escort mk2 talvella

Viesti Kirjoittaja Fomococars » Ke Helmikuu 4. 12:15:53 2009

Eskoissa on ollut kuparisia ja sitten sellaisia jotain muuta ainetta ei hyvä talvella.

itsellä mk1 esko lämppäri kaikin puolin vakio.
Ja vakio rupeli mut lämpöä riitti hyvin.

aikoinaan oli -80 esko ja siinä puhalsi kylmää raakaa ilmaa kajuuttaan. tein sellaisesta n.2 cm paksusta eristeesta tiukat pyöreät palat joissa pätkä sähköpiuhaa kiinni. helpotti pois ottoa kesäksi.

mk1 eskossa ei tarvitse moista viritystä tehdä.

sit joissain lämppäreissä on ollut tyroksi eriste levy/ t kennon päädyissä riippuen lämppäri mallissa.

itsellä on kolme erilaista mk1 lämppäriä.

paikoillaan on täysmetallikuorinen. muoviset eri versiot hyllyssä.

mitatkaa lämppärin piuhan päästä voltit paljonko tulee kun auto käynnissä jos 13,8 V ihan yhä. riippuen moniko asentoiset kytkimet teillä on. itsellä vain on-off malli.

hifisteillä on-on-off-tyyliset

tietysti jos jaksais laittaa webaston tai kuparikierukat joissa kiertää neste tosin olis laiton. niihin torviin jotka mk1 kojelaudasta tulee jam muoviritilän pc tuuletin 12v kumpaankin.

Hieman helpottaa huurtumisen kanssa jos pc flektit laittaa sinne hattuhyllyn tuntumaan alle tai päälle mistä imee ulos ilman. itse en ole näin tehnyt.

tosin olen pähkäillyt koko lämppärin vaihtoa japsi autosta mutta on viellä rojektiasteella.
4-portainen moottori ja kaikki hienoudet mitä -88 mallissa on. paitsi ilmastointi.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl

Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki

harley.davidsonfi miuku gmail piste com

Vastaa Viestiin