Escort mk2 talvella
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 113
- Liittynyt: Ke Marraskuu 20. 11:28:49 2002
- Paikkakunta: Porvoo
Escort mk2 talvella
Eli mitenkäs tuollainen välikoppanen pelaa talvella. Tekniikkahan nyt on yksinkertaista ja toimivaksi todettua, mutta miten riittää lämpö? pysyykö lasit sulana? Onko takapyörissä mitään pitoa vai jääkö jokaiseen mäkeen kiinni?
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Re: Escort mk2 talvella
Hyvä talviauto se on.
Jos lasit ei pysy sulana niin pistä sisätilan lämmitin puheltelemaan ennen lähtöä ja sit heti kun lähet niin lämppäri täysille niin kyllä se sillä(ainakin fiestassa toimii)
Pitoa löytyy kun satsaa hyviin talvirinkuloihin ja keventää kaasujalkaa eli kenkä pois...

Jos lasit ei pysy sulana niin pistä sisätilan lämmitin puheltelemaan ennen lähtöä ja sit heti kun lähet niin lämppäri täysille niin kyllä se sillä(ainakin fiestassa toimii)
Pitoa löytyy kun satsaa hyviin talvirinkuloihin ja keventää kaasujalkaa eli kenkä pois...


-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Escort mk2 talvella
Itse ajelin neljä talvea 2.0 välikopala, lämppärin kenno kannattaa uusia
nyt kun niitä vielä saa, lämmön lisäys oli huomattava.
Takalasi ei lyhyessä ajossa sula kun suojakelillä, jollei ole lämmitettävä.
Pikkukoneella voi olla syvässä lumessa eteneminen vaikeaa, renkaat
ei puhdistu kun ei tuu kerroksia.
[quote="fomoco3"]Hyvä talviauto se on.
Jos lasit ei pysy sulana niin pistä sisätilan lämmitin puheltelemaan ennen lähtöä
nyt kun niitä vielä saa, lämmön lisäys oli huomattava.
Takalasi ei lyhyessä ajossa sula kun suojakelillä, jollei ole lämmitettävä.
Pikkukoneella voi olla syvässä lumessa eteneminen vaikeaa, renkaat
ei puhdistu kun ei tuu kerroksia.
[quote="fomoco3"]Hyvä talviauto se on.
Jos lasit ei pysy sulana niin pistä sisätilan lämmitin puheltelemaan ennen lähtöä
-
- Ylläpitäjä
ite tykkäsin ainakin ihan kybällä! Johdonmukainen ajettava, huonoilla renkailla kylläkin ongelmia liikkeelle lähdön kanssa, kunnon renkailla ei ongelmia! Lämpöä piisaa kohtuudella, ehkä kovimmilla pakkasilla kaipais lisää lämpöä kabiiniin...
Parasta mielestäni erittäin helppo hallittavuus liukkailla...
Parasta mielestäni erittäin helppo hallittavuus liukkailla...

-
- Viestit: 2239
- Liittynyt: Su Marraskuu 24. 20:22:02 2002
- Paikkakunta: vantaa
- Viesti:
Hyvä talvipeli on! kun vaan pitää tietyt asiat kunnossa
akku,laturi,öljyt,sytkäosat + kaasarin
ainakin 2litrasilla ei oo ollu talvella mitää ongelmia mäkien kanssa eikä sen kanssa et olis johonkin jäänny kinni, pitää vaa tulla sopivalla vauhdilla jokapaikaan.
lämmintä ilmaa alkaa tulee tossa nykyisessä välikopassa n.2km jälkeen edellinen välikoppa oli kylmempi. Talvella tarkenee kumminkin.
hyvä talviauto.

akku,laturi,öljyt,sytkäosat + kaasarin

ainakin 2litrasilla ei oo ollu talvella mitää ongelmia mäkien kanssa eikä sen kanssa et olis johonkin jäänny kinni, pitää vaa tulla sopivalla vauhdilla jokapaikaan.
lämmintä ilmaa alkaa tulee tossa nykyisessä välikopassa n.2km jälkeen edellinen välikoppa oli kylmempi. Talvella tarkenee kumminkin.
hyvä talviauto.
ei vauhtia, mutta vaarallisia tilanteita.
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Sellanen pikkuvinkki vielä, että jos sattuu oleen vielä yks ylimääräinen välitys tai taka-akseli ja leima ei oo ovella niin kemppilukko antaa aika saatanasti lisää sitä liikkuvuutta eikä ihan heti tuu sitä kiinnijäämisen pelkoa.
Itellä oli yhen talven vähän piristetty 2,0, kemppilukko ja aika huonot takarenkaat, mutta kyllä sillä kerkes.
Itellä oli yhen talven vähän piristetty 2,0, kemppilukko ja aika huonot takarenkaat, mutta kyllä sillä kerkes.
-
- Viestit: 99
- Liittynyt: Pe Elokuu 30. 18:48:59 2002
- Viesti:
Kemppilukkoa en kyllä suosittelisi katu-autoon ,puskee aina kurvissa jos ei mennä sladissa.
Ennemmin jos on niin epätoivonen niin askartelee palalukon joka painaa vetarin päissä olevia tasauspyörästön rattaita.
Vaikka samaa peltoauto/jokkislaite sarjaa sekin on ,mut antaa vähän armoo kemppiin verrattuna.
Ennemmin jos on niin epätoivonen niin askartelee palalukon joka painaa vetarin päissä olevia tasauspyörästön rattaita.
Vaikka samaa peltoauto/jokkislaite sarjaa sekin on ,mut antaa vähän armoo kemppiin verrattuna.
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Empä ite tota puskemista ongelmaks nähny, kun ei ajossa huomannu. En sitten tiedä, että mitä vaikutusta renkailla asiaan oli. Ajoin kuitenkin tolla lukolla tuokokuun puoliväliin ja ainut todellinen ongelma oli se ettei koria työnnellessä tahtonu oikein kääntyä
Mutta jokaisella on asiasta omat kokemuksensa


Mutta jokaisella on asiasta omat kokemuksensa

-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Voi olla toi sierran lämppärin laitto aikamoinen urakka. Kennon saattaa saada sierrastakin käymään, mutta puhalluskoneisto on jo sitten ihan eri maata. Jos tiivisteet on kunnossa niin ei siellä sisällä pitäs ainakaan kovin pahasti tuulla.
Semmonen vinkki niille, jotka eivät vielä asiaan ole tarkemmin perehtyny että noi ei sähköllä toimivat jäähdyttimen ropellit kannattaa irrottaa hyllyyn talven ajaksi.
Itellä oli 92`C termari, ropelli poistettu ja vielä muistaakse pahvi syylärin eessä ja kyllä sillä tarkeni eikä normaali käytössä toi lämpöjenkään nousu ollu ongelma. Syyläri oli taunuksesta.
Semmonen vinkki niille, jotka eivät vielä asiaan ole tarkemmin perehtyny että noi ei sähköllä toimivat jäähdyttimen ropellit kannattaa irrottaa hyllyyn talven ajaksi.
Itellä oli 92`C termari, ropelli poistettu ja vielä muistaakse pahvi syylärin eessä ja kyllä sillä tarkeni eikä normaali käytössä toi lämpöjenkään nousu ollu ongelma. Syyläri oli taunuksesta.
-
- Viestit: 1487
- Liittynyt: Ke Joulukuu 18. 16:38:59 2002
Ajelin -89-95 noin 150tkm 2.0 -79 välikaapilla, vain mukavia muistoja, ennen kun sain kortin vaihdoin uuden lämppärinkennon+puhaltimen ja 2.0 moottori, vaihteisto, kardaani, RS taka-akseli 3.54. Auto ulospäin orkkis beige RS peltivanteilla. Silloin tuntui n. 120hv todella mukavalta 60hv kenttiin verrattuna jolla en viitsiny ajella. Talvella ei ongelmia muutakuin liikkeelle lähdöt, oli renkaat mitkä vaan. Etuveto paljon käytännöllisempi talvella, mutta mukava takavedolla ajella vinossa, tosin kilpa Escort 200hv + lukko + piikit = siittähän se takaveto elämä vasta alkaa
Niin paljon jäi escort elämä kaivelee että joutui alkaa rakentelee alumiinikoneista historicia 


-
- Viestit: 3111
- Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
- Viesti:
eihän se maailman lämpimin auto ole, mutta pienellä uurastamisella siitä kyllä kelvollisen saa tehtyä.
ja tuo TAp:in mainostama uusi lämppärin kenno ja jäähdytysjärjestelmän huuhtelu/termarin tarkastus on kyllä prioriteetiltaan No.1, kun aloitetaan jatko kehitys.
seuraavaksi ovien ja etusivulasien tiivisteet vaihtoon.
sitten ne pölyn tukkimat vaahtomuovit pois C-pilareista, jotta ilma vaihtuu.
lämppärin kyljissä olevat paksut sivuventtiileille menevät raitisilmaputket kannattaa käyttää irti ja tukkia esim. ilmastointiteipillä, jottei kylmää ilmaa hohkaa jalkatilaan. ja tarkistaa tuulilasille menevien putkien vuodot ja ilmaläppien säädöt. tarkista myös ettei lämmityslaitteen kotelon ja korin välinen tiiviste vuoda.
etuovipahvien alla olevat tod.näk. revityt kosteus-sulkumuovit korjataan.
lattiamaton alle lämpöeristys, kuten myös rintapeltiin sisäpuolelle.
keulaa tukitaan kaihtimella tai pahvilla.
rakennetaan esim. muovi- ja kumilevyistä ja moottorin alle pohjapanssari (lue:ajoviimasuoja) joka yltää vaihteistoon asti. tällä estetään rintapellin ja moottorin jäähtyminen ajoviimasta. myös sisälokasuojat suojaavat ajoviimalta ohjaamon jäähtymistä. kannattaa tutustua uusien autojen rakenteisiin, niissä moottorit tuottavat enään hukkalämpöä ja alustaa on suojattu tässäkin mielessä.
istuinlämmittimet ja penkinpäälliset ovat mukava parannus....
sähköinen termostaattiohjattu tuuletin nopeuttaa hieman koneen lämpeämistä....
ja Webasto ois tosi cool
eiku warm...
ja ainahan voi vaihtaa mk1:seen, niin ainakin lasit pysyy kirkkaampana...
ja tuo TAp:in mainostama uusi lämppärin kenno ja jäähdytysjärjestelmän huuhtelu/termarin tarkastus on kyllä prioriteetiltaan No.1, kun aloitetaan jatko kehitys.
seuraavaksi ovien ja etusivulasien tiivisteet vaihtoon.
sitten ne pölyn tukkimat vaahtomuovit pois C-pilareista, jotta ilma vaihtuu.
lämppärin kyljissä olevat paksut sivuventtiileille menevät raitisilmaputket kannattaa käyttää irti ja tukkia esim. ilmastointiteipillä, jottei kylmää ilmaa hohkaa jalkatilaan. ja tarkistaa tuulilasille menevien putkien vuodot ja ilmaläppien säädöt. tarkista myös ettei lämmityslaitteen kotelon ja korin välinen tiiviste vuoda.
etuovipahvien alla olevat tod.näk. revityt kosteus-sulkumuovit korjataan.
lattiamaton alle lämpöeristys, kuten myös rintapeltiin sisäpuolelle.
keulaa tukitaan kaihtimella tai pahvilla.
rakennetaan esim. muovi- ja kumilevyistä ja moottorin alle pohjapanssari (lue:ajoviimasuoja) joka yltää vaihteistoon asti. tällä estetään rintapellin ja moottorin jäähtyminen ajoviimasta. myös sisälokasuojat suojaavat ajoviimalta ohjaamon jäähtymistä. kannattaa tutustua uusien autojen rakenteisiin, niissä moottorit tuottavat enään hukkalämpöä ja alustaa on suojattu tässäkin mielessä.
istuinlämmittimet ja penkinpäälliset ovat mukava parannus....
sähköinen termostaattiohjattu tuuletin nopeuttaa hieman koneen lämpeämistä....
ja Webasto ois tosi cool

ja ainahan voi vaihtaa mk1:seen, niin ainakin lasit pysyy kirkkaampana...

-
- Viestit: 474
- Liittynyt: Ke Toukokuu 28. 0:30:33 2003
- Paikkakunta: Ulvila
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Ja vanhakoppasen tiivisteet ois kans kiva löytää..[PeXi] kirjoitti:"seuraavaksi ovien ja etusivulasien tiivisteet vaihtoon"...
myydäänkö noita välikopan tiivisteitä vielä uutena jossain ?? ite jouduin väsäämään etusivulasien tiivisteet taunuksen tiivisteistä ku omat oli aivan valmiit.. istuu joten kuten... jos noita uusia jostain saa niin olis kiva tietää mistä
-
- Viestit: 113
- Liittynyt: Ke Marraskuu 20. 11:28:49 2002
- Paikkakunta: Porvoo
Olettekos kysyneet Miva carista noita tiivisteitä? sieltä saattaisi löytyä. www.miva-car.com 09-29065110 Ainakin omaan 17metriseen olen tuolta joitan tiivisteitä hommaillut.[/i]
-
- Viestit: 1253
- Liittynyt: Ma Joulukuu 17. 18:28:15 2001
- Paikkakunta: Tampere
joo oon nähny Saabin kennon välikoppassa modatulla koelaudalla jossa saabin suutinritilät ei hieno mutta lämminHankey kirjoitti:Onko kukaan laittanut eri auton lämppäriä välikoppaan? itsellä olis sierrasta ylimääräinen, ja olis mahdollisuus laittaa se kiinni jos on tarvetta. Vai onko ongelma ennemminkin huono tiivistys koko autossa?
MERCEDES BENZ 250D
Ford still ûberautomobile
Ford still ûberautomobile
-
- Viestit: 67
- Liittynyt: La Joulukuu 8. 17:14:56 2001
Noita vanhemmankin kaluston tiivisteitä saa ainaskin Raumalta Oitracon nimisestä firmasta puh 028223782,nettiosoite www.oitracon.fi
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Re: Escort mk2 talvella
Ilman kitkalukkoperää /kunnon renkaita en ajaisi yhtään talvea. Olen ajanut takaveto escoilla n.12-13 talvea joista n. puolet ilman lukkoa; ei enää koskaan ilman...Yamppa kirjoitti:Eli mitenkäs tuollainen välikoppanen pelaa talvella. Tekniikkahan nyt on yksinkertaista ja toimivaksi todettua, mutta miten riittää lämpö? pysyykö lasit sulana? Onko takapyörissä mitään pitoa vai jääkö jokaiseen mäkeen kiinni?
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 2101
- Liittynyt: La Toukokuu 24. 10:55:43 2003
- Paikkakunta: Oulu
Vähän esimakua hinnoittelusta:Cleveland kirjoitti:Onkos kukaan asioinut tuolla Oitraconissa? Itte tarvis saada mk2 farkkuun tiivisteet... Ei toi kyseinen pulju oo kun ehkä 3km:n päässä ja melkein joka päivä siitä ohi menee, että varmaan tarvis joskus poiketa..
-tuulilasi 95eur
-takalasi 105 eur
-ovitiivsteet/ 4 kpl 220 eur
-u-kourut ovien laseille4/kpl 120 eur
-sivulasien alareunatiiv. (sis.+ ulkop. = 8 kpl) 130eur
-tavaratila 52 eur
-"kromilista" muovinen, tuulil+ takal.tiiv. 8 eur/mtr
sekä:
-kattoverhoilu 245 eur
-mattosarja, etu+ taka 295 eur
-tavaratilan matto 90 eur
Toimitamme myös kulutus -sekä varaosia koriin, moottoriin sekä alustaan.
Toim aika noin 2 vkoa, toim. kulut 13 eur lähimpään Matkahuoltoon.
Pakettininta on vähän edullisempi kuin em. hintojen summa.
Yst. terv. oitracon oy
psta j.oiva
-
- Ylläpitäjä
-
- Ylläpitäjä
-
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Re: Escort mk2 talvella
vanha aihe ylös.
mites on porukka elvyttäny escon lämppäriä?? tai kennoa? ja tarkoitan nyt että onko jostain muusta autosta löytynyt apuja, muistelisin että joskus oli puhetta siitä ettei puhaltimessa riitä potku ja olisi suurin syy ettei tule lämpöä, mutta pitääkö tämä paikkaansa?
löytyykö moottoria tai kennoa mistään enää uutena? moottorin saa motonetistä mutta vastaako "alkuperäistä"
mites on porukka elvyttäny escon lämppäriä?? tai kennoa? ja tarkoitan nyt että onko jostain muusta autosta löytynyt apuja, muistelisin että joskus oli puhetta siitä ettei puhaltimessa riitä potku ja olisi suurin syy ettei tule lämpöä, mutta pitääkö tämä paikkaansa?
löytyykö moottoria tai kennoa mistään enää uutena? moottorin saa motonetistä mutta vastaako "alkuperäistä"
#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
- Viestit: 3621
- Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
Re: Escort mk2 talvella
Ei ole oikein tuloksia itelläkään mutta oon miettinyt jos laittaisi pienen noin 190mm:sen vapaatuulettimet (yleismallin sähköflektin) kennoon kiinni.
#6
Escort -75
Escort -75
-
- Viestit: 318
- Liittynyt: Ma Joulukuu 30. 22:03:27 2002
- Paikkakunta: Ruovesi/ Tampere
Re: Escort mk2 talvella
Tolta Brittiosasta kannattaa kans kysellä noita lasien tiivisteitä. Ittelle tilasin vanhakoppaan kaikki sieltä.
# 684
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro
Cortina Mk2 -68 1600 de luxe
Escort Mk1 -73 2,0
Escort Mk1 -74 1300 sport projekti
Audi A4 -03 1,9TDI Quattro
-
- Viestit: 9082
- Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
- Paikkakunta: Ylöjärvi
Re: Escort mk2 talvella
Mulla oli vanhakopassa ainakin kenno ihan tukossa, sen kun sai paineella huuhdeltua auki välillä suuntaa vaihtaen, niin sen jälkeen tuli lämmintä ja tuulilasi aukes hetkessä. Itseasiassa, lämmin on väärä sana, tuli polttavan kuumaa. Vanhakopassa kun ei oo kojelaudan sivussa niitä suuttimia, niin ei tahdo oikein sivuikkunat pysyä auki, mutta välikopassa kyllä pitäis jo paremmin pysyä. Kennosta se lämpimän tulo kiinni on ja termarista.Rahtinalle kirjoitti:vanha aihe ylös.
mites on porukka elvyttäny escon lämppäriä?? tai kennoa? ja tarkoitan nyt että onko jostain muusta autosta löytynyt apuja, muistelisin että joskus oli puhetta siitä ettei puhaltimessa riitä potku ja olisi suurin syy ettei tule lämpöä, mutta pitääkö tämä paikkaansa?
löytyykö moottoria tai kennoa mistään enää uutena? moottorin saa motonetistä mutta vastaako "alkuperäistä"
Pedal tu tö metal!
-
- Viestit: 551
- Liittynyt: Ke Toukokuu 8. 9:28:35 2002
- Paikkakunta: Karjala
- Viesti:
Re: Escort mk2 talvella
Olikohan Ladan kenno mitä välikoppiin joskus vaihdeltiin.
Kaikki ryssät maasta pois ja alas punakaarti.
-
- Viestit: 1618
- Liittynyt: Pe Kesäkuu 13. 19:15:42 2003
- Paikkakunta: harjavalta
Re: Escort mk2 talvella
tätä minäkin muistelin, mutten ollu varma, eli voimme olettaa että ladasta sais sopimaanJ kirjoitti:Olikohan Ladan kenno mitä välikoppiin joskus vaihdeltiin.

#712
"hei, onks sen verran yhdyssana"
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
Re: Escort mk2 talvella
Jokunen vuosi sitten Mk2 kennoja oli vielä Nissenin kataloogissa, kannattaa tarkastaa varaosakaupasta
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
Re: Escort mk2 talvella
Eskoissa on ollut kuparisia ja sitten sellaisia jotain muuta ainetta ei hyvä talvella.
itsellä mk1 esko lämppäri kaikin puolin vakio.
Ja vakio rupeli mut lämpöä riitti hyvin.
aikoinaan oli -80 esko ja siinä puhalsi kylmää raakaa ilmaa kajuuttaan. tein sellaisesta n.2 cm paksusta eristeesta tiukat pyöreät palat joissa pätkä sähköpiuhaa kiinni. helpotti pois ottoa kesäksi.
mk1 eskossa ei tarvitse moista viritystä tehdä.
sit joissain lämppäreissä on ollut tyroksi eriste levy/ t kennon päädyissä riippuen lämppäri mallissa.
itsellä on kolme erilaista mk1 lämppäriä.
paikoillaan on täysmetallikuorinen. muoviset eri versiot hyllyssä.
mitatkaa lämppärin piuhan päästä voltit paljonko tulee kun auto käynnissä jos 13,8 V ihan yhä. riippuen moniko asentoiset kytkimet teillä on. itsellä vain on-off malli.
hifisteillä on-on-off-tyyliset
tietysti jos jaksais laittaa webaston tai kuparikierukat joissa kiertää neste tosin olis laiton. niihin torviin jotka mk1 kojelaudasta tulee jam muoviritilän pc tuuletin 12v kumpaankin.
Hieman helpottaa huurtumisen kanssa jos pc flektit laittaa sinne hattuhyllyn tuntumaan alle tai päälle mistä imee ulos ilman. itse en ole näin tehnyt.
tosin olen pähkäillyt koko lämppärin vaihtoa japsi autosta mutta on viellä rojektiasteella.
4-portainen moottori ja kaikki hienoudet mitä -88 mallissa on. paitsi ilmastointi.
itsellä mk1 esko lämppäri kaikin puolin vakio.
Ja vakio rupeli mut lämpöä riitti hyvin.
aikoinaan oli -80 esko ja siinä puhalsi kylmää raakaa ilmaa kajuuttaan. tein sellaisesta n.2 cm paksusta eristeesta tiukat pyöreät palat joissa pätkä sähköpiuhaa kiinni. helpotti pois ottoa kesäksi.
mk1 eskossa ei tarvitse moista viritystä tehdä.
sit joissain lämppäreissä on ollut tyroksi eriste levy/ t kennon päädyissä riippuen lämppäri mallissa.
itsellä on kolme erilaista mk1 lämppäriä.
paikoillaan on täysmetallikuorinen. muoviset eri versiot hyllyssä.
mitatkaa lämppärin piuhan päästä voltit paljonko tulee kun auto käynnissä jos 13,8 V ihan yhä. riippuen moniko asentoiset kytkimet teillä on. itsellä vain on-off malli.
hifisteillä on-on-off-tyyliset
tietysti jos jaksais laittaa webaston tai kuparikierukat joissa kiertää neste tosin olis laiton. niihin torviin jotka mk1 kojelaudasta tulee jam muoviritilän pc tuuletin 12v kumpaankin.
Hieman helpottaa huurtumisen kanssa jos pc flektit laittaa sinne hattuhyllyn tuntumaan alle tai päälle mistä imee ulos ilman. itse en ole näin tehnyt.
tosin olen pähkäillyt koko lämppärin vaihtoa japsi autosta mutta on viellä rojektiasteella.
4-portainen moottori ja kaikki hienoudet mitä -88 mallissa on. paitsi ilmastointi.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com