2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

sierra friikki
CRSC jäsen 2015
Viestit: 4537
Liittynyt: Ti Syyskuu 9. 13:19:13 2003
Paikkakunta: nurmijärvi

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja sierra friikki » Ti Joulukuu 9. 8:02:10 2008

Alustan osista kyeessä ollessa niin
takakardani on pitempi scorpissa.

iskareissa on pitempi jousto ja jouset on pitemmät.(jousi tieto Mutu)
navat 5 reikäset (BOA mallissa)
Muuten on melkeimpä bolt on.
Ihan tavallisia käyttis foordeja,ja vielä ruosteisia

jnd
Viestit: 205
Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja jnd » Ti Joulukuu 9. 20:47:03 2008

Käykö siis scorpion jarrut ja vetarit jos käyttää scorpion vanteita?.. Ainiin tossa lontoon kielisellä sivulla luki et jos manuaalilootalla ajaa niin vetolevy kai 2,8 tai 2,9 koneesta mut siinä sit luki jtn tasapainotuksesta (vähä heikko toi lontoo:D)? Ja ilmeisesti oma öljypohja ei mee.. käykö siihen jostain toisesta(ilmeisesti 2,9 tai 2,8?) ja kuinka kiven alla ne on?.. Että tietäs kuinka paljon joutuu modaamaan ja kui paljon selviää boltonina:D

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Joulukuu 9. 20:56:01 2008

Öljypohja käy ihan sellaisenaan, jos et ole tekemässä nelivetoa tai tunkemassa konetta jokkis-eskorttiin. BOA:ssa ja BOB:ssä on ulkopuoliset öljynpaluut kansista ja siksi esim. neliveto käytössä tms. joudutaan öljypohjaan tekemään taakse ylös molemmin puolin liittimille paikat.

Vaihteisto-kytkin-vauhtipyörä combot on käsitelty moneen kertaan ja juur tässä hiljalleenkin muistaakseni. Toisaalta... Sama aika ja vaiva se uudelleen lyhyesti kirjoittaen tässäkin menee. Type-9:n kanssa käytetään sentin ohuempaa ja jonkin verran kevyempää (2.8i) vp:tä. MT-75:n kanssa paksumpaa (2.9i) limppua, joka vaatii myös matalamman painelaakerin. Tota ohuempaa limppua on mahdolista käyttää MT-75:senkin kanssa, jos modifioi kytkin käpälän.

Tasapainuotuksista en mene sanomaa mitään. Mielestäni ne on Fordin toimesta tasapainotettu jokainen komponentti erikseen ja näin ollen on pultattavissa toisiinsa sikin sokin, jos vaan ovat stanu koossa. Asiasta enemmän tietävät voi varmistaa.
Viimeksi muokannut MouTine, Ti Joulukuu 9. 21:03:29 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

jnd
Viestit: 205
Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja jnd » Ti Joulukuu 9. 21:01:04 2008

Käykö dochin laatokko suoraan kun vaihtaa lentopyörän ja kytkimen? Mitä tossa lontooks puhuttiin 4x4 pohjasta jos omakin käy?

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Joulukuu 9. 21:07:20 2008

jnd kirjoitti:Käykö dochin laatokko suoraan kun vaihtaa lentopyörän ja kytkimen? Mitä tossa lontooks puhuttiin 4x4 pohjasta jos omakin käy?
Ei käy. Pulttijako ja kytkin akselin mitta erimoinen. Tämä on esim. hyvä esimerkki miksi aina nään punaista kun joku huutelee myynti-osiossa pelkkää MT-75:sta. Kerran tarjosinkin piruuttani yhdestä laatikosta jotain 3-4-sataa ja lopuks mainitsin että eihän ole kyseessä 2.0 DOHC:n laatikko.

Ööh... Siis Foordeissa etu-vetari kulkee öljypohjan läpi 4wd malleissa. Siksi myös ö-pohjan pitää olla erimoinen.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

jnd
Viestit: 205
Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja jnd » Ti Joulukuu 9. 21:27:17 2008

Mitä joutuu köyhtymään kutoskoneen manuaalista?

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Ville K » Ti Joulukuu 9. 21:32:07 2008

MT-75 on aika vaikea löytää kuutoseen sopivana, ehjästä 4-500€. type9:jä sitten hieman halvemmalla. Ihan hyvä ja kestävä sekin laatikko on, kaiken saa rikki väärällä käytöllä..
Pedal tu tö metal!

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja MouTine » Ti Joulukuu 9. 21:47:52 2008

Mä en ymmärrä minkä takia mä joka autostani vaihteiston rikki ennemmin tai myöhimmin. Vaikka kuinka kuvittelen vaihtavani säällisesti. Perin oudoksuttavaa.

Jotkut ovat jopa käyttäneet OHC:n Type-9:ä kutosen perässä siten että ovat jatkaneet kytkinakselia holkilla joka yltää tukemaan silmälaakerille. Tällön kytkinlevy ja painelaakeri tosin ui boorien aika reunalla. Luonnollisesti kytkinkoppa pitää vaihtaa V6 Type-9:stä. Sanoisin ettei ole kovin pitkäikäinen viritys.

Seuraava on käyttää Dieselin Type-9:ä. Laatikko on muuten ihan sama kuin V6 mallin, mutta välitykset erimoiset ja tietty taas kytkinkoppa.

MT-75 on helpoin ja paras vaihtoehto keston ja sovituksen kannalta. Ongelman muodostaa koo'oo laatikon harvinaisuus. Ei se nyt niin harvinainen ole, mutta kuitenkin. Niitä ainakin pari vuotta sitten sai vielä Fordilta ihan uusiakin.

Type-9 ei ole laatikkona niin huono mitä annan ymmärtää, mutta ongelma onkin että ne on jo kaikki vanhoja paskoja väljiä louskuja jotka vuotaa ja laakerit vainaat. Sitten kun sinne laitetaan väki'vahva BOA ja ajetaan silllä kuten semmosella moottorilla kuuluu, niin laatikko antaa myöden jossakin vaiheessa.

Periaatteessa takavetoiseen autoon on helppo sovittaa mikä tahansa vaihteisto minkä parhaaksi näkee. Käytännössä homma onkin sitten eri.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

jnd
Viestit: 205
Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja jnd » Ti Joulukuu 9. 22:13:02 2008

Kävikö scorpion tankki sierraan?

henu
Viestit: 6809
Liittynyt: Pe Kesäkuu 18. 9:45:26 2004
Paikkakunta: kuopio

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja henu » Ti Joulukuu 9. 22:14:43 2008

jnd kirjoitti:Kävikö scorpion tankki sierraan?
Ainakii se on paljon leveempi et en usko.

jnd
Viestit: 205
Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja jnd » Ti Joulukuu 9. 22:32:00 2008

Eli uus tankki ruiskulle pitää kun vanha oli kaasarilla?

CosworthPower
Viestit: 1938
Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja CosworthPower » Ke Joulukuu 10. 8:02:32 2008

henu kirjoitti:
jnd kirjoitti:Kävikö scorpion tankki sierraan?
Ainakii se on paljon leveempi et en usko.
Ja ainakin -91 cosas on tankki kiinni 2:lla sellaisella remmillä mitä sierrassa on vaan yks.
Itellä oli toi sama mieles et scorpion tankki sierraan, mut jäipähän laittamatta...Bensapunmpun laitoin sit vaan sierran tankkiin... :cha
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...:cry:
#1349

jnd
Viestit: 205
Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja jnd » Ke Joulukuu 17. 6:13:03 2008

Voiko scorpioon laittaa dohc sierran 4-pulttiset navat ja jarrut(tarkotus laittaa dohcin tekniikka scorpioon joskus ja scorpion taas dohc sierraan) vai pitääkö olla järeemmät auton painon puolesta? Kun tarkotus olisi molemmista saada kummiskin ajokuntoset

jnd
Viestit: 205
Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja jnd » To Joulukuu 18. 22:29:05 2008

Vaihtoprojekti olisi tarkotus alottaa kuukauden-parin päästä ja auto tulisi todennäkösesti olemaan 89vm kaasaridohc(ei vähäpäästönen).. Saakohan leiman kuinka helposti 24v koneella ja miten päästöt jos ahtamista joskus meinaa?

Jari H
Viestit: 935
Liittynyt: Ti Maaliskuu 18. 16:46:48 2003
Paikkakunta: Kausala

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Jari H » To Joulukuu 18. 22:44:40 2008

Saa leimattua ahdettuna.
Ken Duttweiler:
'Turbos are great devices for screwing things up because a little is good and little bit more is better and pretty soon you're in trouble.'

Good enough is not good enough, it has to be done right.

jnd
Viestit: 205
Liittynyt: Su Kesäkuu 1. 20:49:45 2008

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja jnd » To Joulukuu 18. 22:45:57 2008

Tarttee katin kummiski?

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Joulukuu 18. 22:49:58 2008

jnd kirjoitti:Tarttee katin kummiski?
Juu tarvii katin, mutta naurettavinta on että päästörajat on ihan samat kuin '89 kaasari-DOHC:ssä. Eli katit voi olla tyhjiä. Tästä päästäänkin oivasti siihen että kuka ja mitenkä päätetään mikä purkki on katalysaattori.

Tämä siis jos meinaat ahtaa BOA:n.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » To Joulukuu 18. 22:54:24 2008

MouTine kirjoitti:
jnd kirjoitti:Tarttee katin kummiski?
Juu tarvii katin, mutta naurettavinta on että päästörajat on ihan samat kuin '89 kaasari-DOHC:ssä. Eli katit voi olla tyhjiä. Tästä päästäänkin oivasti siihen että kuka ja mitenkä päätetään mikä purkki on katalysaattori.

Tämä siis jos meinaat ahtaa BOA:n.
eli JOS laitan BOAn -84:seen ja ahdan sen niin päästörajat on vieläkin löysemmät...?

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Ville K » To Joulukuu 18. 22:58:43 2008

Katin tarvii vasta heinäkuu 87 jälkeen ensirekisteröityyn!
Pedal tu tö metal!

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja MouTine » To Joulukuu 18. 22:58:52 2008

Sierra XR kirjoitti:
MouTine kirjoitti:
jnd kirjoitti:Tarttee katin kummiski?
Juu tarvii katin, mutta naurettavinta on että päästörajat on ihan samat kuin '89 kaasari-DOHC:ssä. Eli katit voi olla tyhjiä. Tästä päästäänkin oivasti siihen että kuka ja mitenkä päätetään mikä purkki on katalysaattori.

Tämä siis jos meinaat ahtaa BOA:n.
eli JOS laitan BOAn -84:seen ja ahdan sen niin päästörajat on vieläkin löysemmät...?
Joo näin olen ymmärtänyt. Raja on jossain '87 tms. Sami tai joku muu virittelijä vois muistaa. Mutta toi sun '84:nen menis ihan niinä hyvinensä.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » To Joulukuu 18. 23:01:35 2008

MouTine kirjoitti:
Sierra XR kirjoitti:
MouTine kirjoitti: Juu tarvii katin, mutta naurettavinta on että päästörajat on ihan samat kuin '89 kaasari-DOHC:ssä. Eli katit voi olla tyhjiä. Tästä päästäänkin oivasti siihen että kuka ja mitenkä päätetään mikä purkki on katalysaattori.

Tämä siis jos meinaat ahtaa BOA:n.
eli JOS laitan BOAn -84:seen ja ahdan sen niin päästörajat on vieläkin löysemmät...?
Joo näin olen ymmärtänyt. Raja on jossain '87 tms. Sami tai joku muu virittelijä vois muistaa. Mutta toi sun '84:nen menis ihan niinä hyvinensä.
jaahas,pitäisköhän alkaa taas harrastamaan lasikuitulevikkeistä wanhaa sierraa... :-s

MouTine
Viestit: 9717
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 13:07:45 2001
Paikkakunta: Länsirannikon aikuisviihdekeskus
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja MouTine » Pe Joulukuu 19. 10:30:25 2008

Sierra XR kirjoitti:
MouTine kirjoitti:
Sierra XR kirjoitti:
eli JOS laitan BOAn -84:seen ja ahdan sen niin päästörajat on vieläkin löysemmät...?
Joo näin olen ymmärtänyt. Raja on jossain '87 tms. Sami tai joku muu virittelijä vois muistaa. Mutta toi sun '84:nen menis ihan niinä hyvinensä.
jaahas,pitäisköhän alkaa taas harrastamaan lasikuitulevikkeistä wanhaa sierraa... :-s
Eihän se sun Sierras ole edes mikään maching numbers museo vehje. Vaihda BOA vaan koneeksi.
Nykyiset:
'14 E500 Coupe

Ollut joskus:
'07 CL63 AMG V8
'04 Mondeo V6
'04 SLK55 AMG V8
'01 Maxima V6
'00 Passat V6
'99 S80 I6
'00 300M V6
'97 Lumina V6
'02 Omega V6
'97 Mondeo V6
'05 CLK55 AMG V8
'94 A8 V8
'00 CLK55 AMG V8
'92 850i V12
'96 Mustang SVT Cobra V8
'92 TownCar V8
'78 Capri V6 BOA Cosworth
'77 Capri V6

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Ville K » Pe Joulukuu 19. 11:47:21 2008

Sitten saattais Pasinkin punainen paholainen voittaa päänahkansa takasin mun sierralta :lol:
Pedal tu tö metal!

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Pe Joulukuu 19. 18:28:45 2008

MouTine kirjoitti:
Sierra XR kirjoitti: jaahas,pitäisköhän alkaa taas harrastamaan lasikuitulevikkeistä wanhaa sierraa... :-s
Eihän se sun Sierras ole edes mikään maching numbers museo vehje. Vaihda BOA vaan koneeksi.
no ei todellakaan ole :lol:

kyllähän toi BOA-touhu on mielessä pyörinyt mutta se vaatisi kyllä ahdinta kylkeen :twisted:

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Pe Joulukuu 19. 18:30:45 2008

Ville K kirjoitti:Sitten saattais Pasinkin punainen paholainen voittaa päänahkansa takasin mun sierralta :lol:
:cha me joudutaan varmaan vielä uusintaan noillakin eväillä nyt kun ei ole enää aavikkoperävälitys :wink:

tai oikeestaan mistä päänahasta puhutaan? :-s

puhuttaisko vaikka siitä kun tultiin motarilla ja mää en edes ehtiny laittaan vitosta pesään kun sun 16v:stä loppui laukka... :green:

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Ville K » Pe Joulukuu 19. 19:14:57 2008

Sierra XR kirjoitti:
Ville K kirjoitti:Sitten saattais Pasinkin punainen paholainen voittaa päänahkansa takasin mun sierralta :lol:
:cha me joudutaan varmaan vielä uusintaan noillakin eväillä nyt kun ei ole enää aavikkoperävälitys :wink:

tai oikeestaan mistä päänahasta puhutaan? :-s

puhuttaisko vaikka siitä kun tultiin motarilla ja mää en edes ehtiny laittaan vitosta pesään kun sun 16v:stä loppui laukka... :green:
Nyt sulla taitaa muisti tehdä jo vähän tepposet, silloin kun ahvenistolta lähdettiin, sulla oli jo sama 3.92 välitys kun mulla, kiihtyvyydessähän mun sierra meni sun autosta vielä ohi, mutta huipuissa tuli rajotin mulla aiemmin vastaan :lol:
Pedal tu tö metal!

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Pe Joulukuu 19. 19:39:28 2008

Ville K kirjoitti: Nyt sulla taitaa muisti tehdä jo vähän tepposet, silloin kun ahvenistolta lähdettiin, sulla oli jo sama 3.92 välitys kun mulla, kiihtyvyydessähän mun sierra meni sun autosta vielä ohi, mutta huipuissa tuli rajotin mulla aiemmin vastaan :lol:
joo ei tuu vanhuus yksin:muisti(kin) jo renkkaa...

laitetaan toi mun koko (mopo)paska paaliin :twisted:

Ville K
Viestit: 9082
Liittynyt: Su Lokakuu 27. 14:10:36 2002
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja Ville K » Pe Joulukuu 19. 19:57:04 2008

Nyt menee aika rajusti jo OT:ksi, mutta mun mielestä olis ihan hieno homma, jos vielä jalostaisit tosta BOA-koneisen. Paaliinhan sitä ei laiteta, on se sen verran komea laite :wink:
Pedal tu tö metal!

tikkuri
Viestit: 308
Liittynyt: Ti Huhtikuu 17. 11:26:35 2007
Paikkakunta: pieksämäki

Re: 2,9 24 Valve Cosworth sierraan

Viesti Kirjoittaja tikkuri » Su Joulukuu 21. 14:18:26 2008

jos loppuu välitys kesken.. mulla on 3.38välityksellä oleva automaatin perä tuolla tallissa..
Radalle ja PAM
kaasari ohc
edistyy

Vastaa Viestiin