cossu (rikkaalla)

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

heka
Viestit: 925
Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
Paikkakunta: suomi

cossu (rikkaalla)

Viesti Kirjoittaja heka » Su Syyskuu 28. 20:35:42 2008

mitä tekstiä pitäisi löytyä cossun vakio lastusta otin omasta boksista kannen irti ja tälläistä luki sss 88741s m2764a-4f6 pgm12,5 ja sitten oli tarra jossa luki 1,5/c20 6y
lastu oli myös kiinni erillisessä jalassa

epäilykset lastusta tuli kun kävin lauantaina penkissä ja seos käyrä veti pahasti rikkaalle n.9,5 koko ahtoalueella lukuun ottamatta juuri ennen rajoitinta jossa afr nousi n.11,5
penkittäjä epäili mahdollisuutta paskaan softaan tai imu/veden lämpöanturi häikkään
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07

heka
Viestit: 925
Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
Paikkakunta: suomi

Re: cossu (rikkaalla)

Viesti Kirjoittaja heka » Ti Syyskuu 30. 21:26:57 2008

Tänään on tutkintaa jatkettu imulämpöanturi paskana, mietityttää vaan tuon vaikutus tyhjäkäyntiinkin, kun laitoin innovaten paikoilleen niin tyhjäkäynti afr n.12,4 ja kun hieman painaa kaasua paikalla nousee n.13.6. samoin moottorijarrutus niin afr n.12,4
Voiko imulämöanturi vaikuttaa noin rajusti tyhjäkäyntiinkin ja moottorijarruun? ilmeisesti lyö jonkun varaohjelman käyttöön?
Ajossa ennen ahtojen nousua pysyy n.14-15. Kaasu pohjaan 2000rpm 4vaihde ahdon alussa n.13.2 tiputtaa tasaisesti n.5000rpm 11.3 ja 6500 noussut jo laihalle n.13
eli käyrä toistaa liki saman muodon mitä penkissä mutta on hieman "laihemmalla" koko ajan. tuntuis penkissä on silä putkenpäähän tökätyn anturin calibrointi ollut pielessä :? innovaten kalibroin ennen kuin lykkäsin anturin putkeen. Toki ei vielä oo pois suljettu että oma laajakaista kusettais piru kun ei ollut penkissä paikoillaan että olis pääsyt vertaamaan.
Pitää ostaa uus anturi ja koittaa korjaantuuko.
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07

heka
Viestit: 925
Liittynyt: Ma Kesäkuu 14. 23:40:19 2004
Paikkakunta: suomi

Re: cossu (rikkaalla)

Viesti Kirjoittaja heka » Pe Lokakuu 3. 9:35:23 2008

imuilman läpöanturin vaihto autto tyhjäkäyntiseokset ok vedossa ok. moottorijarrussa vielä rikkaalla mutta korjaantunee kaasuläpänasentoanturin uudelleen säädöllä joku laittanut asennon päin vittua ei tunnista tyhjäkäyntiä
#914
Bmw 320 m-sport e46 -04 käyttövessa
Taunus coupe 2.0 -74 datsun power (vaiheessa)
Toyota Corolla dx -81 orginal
Honda cb600f hornet -07

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: cossu (rikkaalla)

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Pe Lokakuu 3. 16:38:21 2008

heka kirjoitti:imuilman läpöanturin vaihto autto tyhjäkäyntiseokset ok vedossa ok. moottorijarrussa vielä rikkaalla mutta korjaantunee kaasuläpänasentoanturin uudelleen säädöllä joku laittanut asennon päin vittua ei tunnista tyhjäkäyntiä

Viri lastut ei yleensä koskaan katkaise bensansyöttöä moottori jarrutuksella. Mulla ei ainakaan ole koskaan yksikään cosa katkaissut jossa ollut joku virilastu.

cosworth123
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Joulukuu 13. 19:17:57 2005

Re: cossu (rikkaalla)

Viesti Kirjoittaja cosworth123 » Pe Lokakuu 3. 16:39:58 2008

Ja vakio lastu ei anna ahtaa yli 0.9bar. Sillä on hyvä koittaa onko virilastu. Lisää painetta ;)

Vastaa Viestiin