Kattelin tossa englannista levyjä ja paloja tohon ST focukseen ja Meinasinkin et jos ottais noi black diamond palat ja levyt.
Onko porukalla käyttö kokemuksia noista tai muuten vaan tietoa?
Saako noissa rahalleen vastinetta?
Nämä levyt meinasin
ja palat
Muita paloja
Sekä levyjä
Vai kannattaisko valita mieluummin jotku muut noista.
Muitakin paikkoja voi ehdottaa mistä kannattais katella.
Black diamond jarru kamat
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- CRSC hallitusjäsen
-
- CRSC jäsen 2018
-
-
Mulla on omassa ST:ssä juurikin noi combilevyt edessä ja takana. Paloina noi Predatorit. Ollut alla kolmet ratapäivät joissa toimineet moitteetta. Arkiajossa toimivat myös hyvin mutta kuten edellä mainittiin EBC:n greenstuffeista niin nämäkin toimivat paremmin pienen lämmityksen jälkeen. Itsellä ei kokemusta EBC:stä.
Huomautuksena voisin sanoa että talvella alkoi auto nykimään jarruttaessa mutta tämä parani kun puhdistin jarrut ja jarruttelin hetken hieman kovemmin. Oli jotakin likaa kerääntynyt.
Itse ostin osat Suomesta, joka kävi silloisella Punnan kurssilla halvemmaksi kuin ostaa Briteistä.
Pelkkään arkiajoon voisivat sopia paremmin pelkästään uritetut levyt. Mutta tämäkin vain mielipide josta itsellä ei kokemusta. Ei ole tullut halkeamia tms. vaikka nyt itsellä onkin rei'itetyt levyt.
Ps. Ainakin viime keväänä oli maahantuojalla kiinnostusta ruveta yhteistyökumppaniksi jos sellaiseen olisi klubilla halukkuutta.
Huomautuksena voisin sanoa että talvella alkoi auto nykimään jarruttaessa mutta tämä parani kun puhdistin jarrut ja jarruttelin hetken hieman kovemmin. Oli jotakin likaa kerääntynyt.
Itse ostin osat Suomesta, joka kävi silloisella Punnan kurssilla halvemmaksi kuin ostaa Briteistä.
Pelkkään arkiajoon voisivat sopia paremmin pelkästään uritetut levyt. Mutta tämäkin vain mielipide josta itsellä ei kokemusta. Ei ole tullut halkeamia tms. vaikka nyt itsellä onkin rei'itetyt levyt.
Ps. Ainakin viime keväänä oli maahantuojalla kiinnostusta ruveta yhteistyökumppaniksi jos sellaiseen olisi klubilla halukkuutta.