Kansipahvi

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

dudek
Viestit: 215
Liittynyt: To Helmikuu 7. 17:00:26 2002
Paikkakunta: Vantaa

Kansipahvi

Viesti Kirjoittaja dudek » To Maaliskuu 20. 8:29:32 2008


Jäsen #245
Turbo-Escort -74
Focus ST

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » To Maaliskuu 20. 8:33:02 2008

Ei kyllä näytä cossun tiivisteeltä.
Olisiko OHC:n ?
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

Rasmus
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Rasmus » To Maaliskuu 20. 10:00:41 2008

Sanoisin, että OHC:n vakiopahvi, mutta näyttää nuo vesikanavien reijät suuremmile kuin mitä muistelen...

99% todennäköisyydellä OHC:n pahvi

SLEI
Viestit: 2740
Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
Paikkakunta: Otalampi

Viesti Kirjoittaja SLEI » To Maaliskuu 20. 12:21:09 2008

Veikkaan OHC:n Payen-merkkistä ihan hyvin pitänyt parissa turbo Stokkassa, jotka olen avannut. Toisessa oli männännakertajatoukka syönyt ison reiän mäntään ahtopaineiden noston vuoksi ja pahvi näytti ehjältä.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi

Pykälä
Viestit: 1858
Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja Pykälä » Pe Maaliskuu 21. 17:48:42 2008

Ohc:n vakio tarvikepahvi johon on avattu vesireikiä poraamalla.
Alkuperäisessä tarvikepahvissa suurin osa vesikanavista ummessa.
-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis

Fullspeed
Viestit: 787
Liittynyt: Ke Kesäkuu 2. 11:02:19 2004
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Fullspeed » Ma Maaliskuu 24. 23:03:08 2008

Ja jos niitä vesireikiä nuin suuriksi avaa, niin varmasti häiriintyy vesikierto. Pienet ilmareiäthän niissä kuuluu olla. Isot reiät vasta lohkon takapäässä, josta vesi pääsee nousemaan kanteen.
*Volvo 960
Sierra Cosworth 4x4 ´90

Pykälä
Viestit: 1858
Liittynyt: Ti Syyskuu 28. 22:34:44 2004
Paikkakunta: Nummela

Viesti Kirjoittaja Pykälä » Ti Maaliskuu 25. 14:11:40 2008

Muistaakseni alkuperäisessä tiivisteen päissä kahdet isot reijät ja keskellä yksi tai kaksi pientä reikää. Ite joskus kokeilin porata kaikki niin suuriksi kuin sai, enkä huomannut muuta kuin n.5-10asteen lämmönlasku norm. ajossa, eikä flekti lähtenyt enää tyhjäkäynnillä päälle. Mutta edes 92asteisella termarilla ei lämmöt noussu tuosta 92 yläpuolelle kuin asteen tai pari vaikka lutku pohjassa mentiin viri escolla. Virtaus pienenee, mutta määrä kasvaa...
Ainakin lämpömittarin anturin kohdalla neste oli viileämpää :lol:

Jos niitä vesikanavia meinaa avata, niin ite ainakin tekisin päihin suuret reijät sit pienemmät ja keskelle en koskisi ollenkaa. Ei ainakaan kävis liian kylmänä...
-Ja savun hälvettyä vaihdamme asentajaa-
KALUSTO:
Sierra Cosworth Replica -86
Lintta -87
Sisu SR 313
Joku käyttis

Vastaa Viestiin