just avattiin cossun pataa tuossa enemmän niin hilettä on pyörinyt osassa moottoria, osa taas ei ole kärsinyt lainkaan.
nostajissa ulkosyrjässä kaikissa tasaisesti naarmuja
öljypumpussa naarmuja, siellä on jotais pyörähtänyt, ei kuitenkaan kulunut mitoiltaan, ainoastaan naarmuja.
nokissa oli pientä jälkeä, menee kiillottamalla.
laakereita avattiin alaosasta, ei mitään jälkiä hileestä.
kampura tosi hyvä, ei naarmuja.
pytyt ok, ei naarmuja.
kone alkoi pitämään pientä kolinaa/naputusta jonkin ajan kuluttua kun se laitettiin viime remotin jälkeen käyntiin.
kun laskin ekat öljyt pois niin sieltä tuli jotain kupari?hileen näköistä, silloin ajattelin sen olevan vaan jostain normaalisti hioutunutta tavaraa.
oisko kuulalaakeriturbo vaan hioitunut laakereiltaan hiukka enemmän että tavaraa olis päässyt kiertoon?
kaikki ehdotukset ja mietelmät tervetulleita.
ideoita hileen alkuperästä
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 3557
- Liittynyt: Ke Joulukuu 25. 18:16:54 2002
- Paikkakunta: orimattila
- Viesti:
ideoita hileen alkuperästä
Viimeksi muokannut caltsu, Pe Maaliskuu 21. 17:37:27 2008. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa
Pari muutakin autoa
-
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Jos laakerit on ehjiä, niin sitten on vaikea sanoa, mutta itsekkin tänään purin kammen irti omasta alakerrastani ja siellä oli runkolaakereissa muutamissa kohdin pinnassa ns. reikiä, joista paistoi punametalli. Sitten huomasin öljysihdin päässä olevan muutaman sellaisen 1-2mm x 1-2mm metallilastun, jotka ovat peräisin todennäköisesti juuri noista runkolaakereista.
Jos sitä hilettä on enemmänkin niin kannattaa kokeilla mangeetilla, että tarttuuko, jolloin saa varmistettua sen materiaalin ehkä.
Edit. Tuli vielä mieleen, että jos sulla tuli koneeseen uudet m-renkaat niin se "rautahile", joka tuli eka öljynvaihdossa vois olla niistä hiotunut.
Jos sitä hilettä on enemmänkin niin kannattaa kokeilla mangeetilla, että tarttuuko, jolloin saa varmistettua sen materiaalin ehkä.
Edit. Tuli vielä mieleen, että jos sulla tuli koneeseen uudet m-renkaat niin se "rautahile", joka tuli eka öljynvaihdossa vois olla niistä hiotunut.