escort mk2 coiloverit
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 138
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 10. 15:21:09 2006
- Paikkakunta: Helsinki
escort mk2 coiloverit
Joo eli mistähän sais helpoiten väkerrettyä coiloverit eteen.
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/pr ... ts_id=4380
Tuota miettinyt mutta sopiiko tonne muu kuin bilsteinin panos sisään.
Autoracing myy samaa tolppaa ja soitin niin väitti ettei käy kun bilstein.
Sitten on tietenkin noi sarjat millä tekee isosta tolpasta ite hitsaamalla coiloverit mutta mistä sais helpolla isot tolpat?
Jos jollain muita ideoita niin ne on tervetulleita. Ja muutenkin kokemuksia noista eri iskareista ois kiva tietää.
http://www.rallydesign.co.uk/catalog/pr ... ts_id=4380
Tuota miettinyt mutta sopiiko tonne muu kuin bilsteinin panos sisään.
Autoracing myy samaa tolppaa ja soitin niin väitti ettei käy kun bilstein.
Sitten on tietenkin noi sarjat millä tekee isosta tolpasta ite hitsaamalla coiloverit mutta mistä sais helpolla isot tolpat?
Jos jollain muita ideoita niin ne on tervetulleita. Ja muutenkin kokemuksia noista eri iskareista ois kiva tietää.
-
- Viestit: 91
- Liittynyt: Ma Syyskuu 20. 10:40:26 2004
- Paikkakunta: Varkaus
Aika hieno vaihtoehto on nuo Gartracin tolpat...selaileppa tuota nettikauppaa. Bilstein patruunalle nämäkin...
www.gartrac.com
www.gartrac.com
-
- Viestit: 2767
- Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003
-
- Viestit: 1602
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:24:26 2001
- Paikkakunta: Raswajokilaakso
-
- Viestit: 1142
- Liittynyt: Ma Elokuu 16. 18:20:59 2004
- Paikkakunta: Hollola
Periaatteessa niinhän se on, mutta tärkein muuttuja tuossa kuitenkin taitaa olla itse jousi ja jousilangan paksuus lisääntyneen moottorin painon takia
Loput kestoon vaikuttavat seikat ovat muutaman millin paksummat iskariputket ja aavistuksen jämerämpi olka-akseli/laakerointi
Riippuu paljolti katsastajasta kelpaako vai ei
Toinen asia tietysti että jos ne pikkutolpat tekee kynäjousille niin kuinka moni katsastusmies muistaa ulkoa ison ja pienen tolpan iskariputken halkaisijan ja onko kääntövarsi irroitettava vai ei ja kun pieniäkin tolppia on irroitettavilla ja ilman ja ja ja
Loput kestoon vaikuttavat seikat ovat muutaman millin paksummat iskariputket ja aavistuksen jämerämpi olka-akseli/laakerointi
Riippuu paljolti katsastajasta kelpaako vai ei
Toinen asia tietysti että jos ne pikkutolpat tekee kynäjousille niin kuinka moni katsastusmies muistaa ulkoa ison ja pienen tolpan iskariputken halkaisijan ja onko kääntövarsi irroitettava vai ei ja kun pieniäkin tolppia on irroitettavilla ja ilman ja ja ja

-
- CRSC jäsen 2015
- Viestit: 1043
- Liittynyt: Ti Heinäkuu 5. 21:33:09 2005
- Paikkakunta: Laukaa