Escorttiin laatikko?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
MustaRiesa
- Viestit: 8544
- Liittynyt: Ma Joulukuu 13. 12:13:28 2004
- Paikkakunta: Mikkeli/Kokkola
Escorttiin laatikko?
En löytänyt haulla tai sitten en osannut. Mutta kysymys kuuluu että käykö mk4 ekkerin laatikko mk5:seen? konehan on se 1.6i efi cvh ja laatikko on viisivaihteinen. Tuumasin että vois olla ihan fiksu veto vaihtaa toi loota ennenku otan sen Mikkeliin. Voihan se kestää sen 50000 tkm tai sitte sen 5 km
Tokihan noita mk5:sia on varaosa autoina mutta romuttamon hinnat oli jotain 500€ luokkaa pelkälle lootalle, ja noita mk4:sia löytäs vissinä helpommin. Mk5:sen lootaa mettästän mutta enimmäkseen uteliaisuuttanu kyselen 
-13 Ford Fiesta ST MP215
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-
olafu
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
-
MustaRiesa
- Viestit: 8544
- Liittynyt: Ma Joulukuu 13. 12:13:28 2004
- Paikkakunta: Mikkeli/Kokkola
Tyhjäkäynnillä se rahisee. Vaihde silmään niin ei rahise enään, sitteku lähtee liikkeelle niin rahisee taas?? kytkin ja paineasetelma on vaihdettu pari kk sitten, ja autolla ajetaan noin kerran kuussa
Ykkösellä kiihdyttäessä se rahisee eniten, kakkosella joskus,muut vaihteet on ihan normaaleja.
E: Niin ja se joka vaihto ton kytkinpaketin sano että laatikko kannattas vaihtaa kans että se ei oo ihan täydessä iskussa enään. Paitsi että se toimii moitteettomasti, epämääräsiä ääniä lukuunottamatta
E: Niin ja se joka vaihto ton kytkinpaketin sano että laatikko kannattas vaihtaa kans että se ei oo ihan täydessä iskussa enään. Paitsi että se toimii moitteettomasti, epämääräsiä ääniä lukuunottamatta
-13 Ford Fiesta ST MP215
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-
CosworthPower
- Viestit: 1938
- Liittynyt: Ma Tammikuu 30. 8:04:01 2006
- Paikkakunta: Siinä se on turun ja salon välissä...
- Viesti:
Tulee eittämättä mieleen, että kaippa vaihto myös painelaakerin ?
Itellä joskus oli tuollaista ongelmaa ja tuolla ratkes...Kun nosti kytkimen ylös niin krahina alko ja kun pisti vaihteen päälle niin sit vasta meteliä olikin...
Itellä joskus oli tuollaista ongelmaa ja tuolla ratkes...Kun nosti kytkimen ylös niin krahina alko ja kun pisti vaihteen päälle niin sit vasta meteliä olikin...
Johan sen sanoi Henry Ford:"Se vaatii vain oikean asenteen." No multa puuttuu nyt asenne ja aika, eikä näin ollen ole Fordeja talossa...
#1349
#1349
-
MustaRiesa
- Viestit: 8544
- Liittynyt: Ma Joulukuu 13. 12:13:28 2004
- Paikkakunta: Mikkeli/Kokkola
Joo se rahina loppuu ku polkasee kytimen lattiaan. Tosta en muutes oo ihan varma että vaihtoko, itte olin sillon Mikkelissä ku se auto oli korjattavana
otanpas selevää asiasta.
-13 Ford Fiesta ST MP215
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-
jjs
- Viestit: 6490
- Liittynyt: To Maaliskuu 14. 19:56:45 2002
- Paikkakunta: Nummela
Vahvistus Olafun viestiin:
mk3 laatikko käy suoraan mk5:een. Vain pari pinnapulttia joutuu takakiinnikkeen (liki rintapeltiä) kohdalla vaihtamaan paikasta toiseen.
Iso savotta ei ole myöskään mk4:n päätykopan vaihto, mk3:sta tai 5:sta.
mk3 laatikko käy suoraan mk5:een. Vain pari pinnapulttia joutuu takakiinnikkeen (liki rintapeltiä) kohdalla vaihtamaan paikasta toiseen.
Iso savotta ei ole myöskään mk4:n päätykopan vaihto, mk3:sta tai 5:sta.
Sierra RS Cosworth mkI Gr.A & Escort Mexico -73
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
GT40 mkI Competition Coupe FIA-HTP & Road Coupe
-
Sierra XR
- Viestit: 7975
- Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
- Paikkakunta: Lempäälä
- Viesti:
justiinsa näin,tämän olen myös itse tehnyt joskus.jjs kirjoitti:Vahvistus Olafun viestiin:
mk3 laatikko käy suoraan mk5:een. Vain pari pinnapulttia joutuu takakiinnikkeen (liki rintapeltiä) kohdalla vaihtamaan paikasta toiseen.
Iso savotta ei ole myöskään mk4:n päätykopan vaihto, mk3:sta tai 5:sta.
ja kun kerran rahina loppuu kun painaa kytkimen pohjaan niin silloin se ääni ei ole painelaakeri,on se sitten vaihdettu tai ei.
-
MustaRiesa
- Viestit: 8544
- Liittynyt: Ma Joulukuu 13. 12:13:28 2004
- Paikkakunta: Mikkeli/Kokkola
Joo on se painelaakeriki vaihdettu. Nyt sitte vaan mettästää laatikkoa..tai varaosa autova. Kiitoskia tietäjille 
-13 Ford Fiesta ST MP215
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061
-99 Focus, -76 Taunus stw, -90 Sierra 2.0i DOHC, -87 RST/RS2K Esco, -90 Sierra 2.0iDohc, -91 Escort Cossulook, -88 Sierra 2.0, -91 Sierra 2.0i dohc, -89 Sierra 2.0, -83 Sierra 1.3, -85 Sierra 2.0
#1061