Mitään kahden kilsan välein kajahtavaa tehohirmua en ole rakentamassa, tehotavoitteena on 150-200hp.
Solex ADDHE 40 + turbo?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Sivonen
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
- Viesti:
Solex ADDHE 40 + turbo?
Olisi tuommoiset Soleksin tuplakaasarit tarjolla. Tekeekö noilla mitään, ja kannattaako ylipainetta edes tarjota? Kaasareille kaveriksi on yllättäen 2.0 OHC.
Mitään kahden kilsan välein kajahtavaa tehohirmua en ole rakentamassa, tehotavoitteena on 150-200hp.
Mitään kahden kilsan välein kajahtavaa tehohirmua en ole rakentamassa, tehotavoitteena on 150-200hp.
MB 280E -80 ikuisuusprojekti (myynnissä)
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
Lavataunus turbo(ikuisuus?)projekti
MB 300TD -79 setämersu
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Jää-autossa tosissaan oli solexit ahtopuolella kiinni ja kyllähän ne pelas siellä missä muutkin. Mitään power-jettejä noihinhan ei saa, paitsi ehkä kovalla patentilla. Tiivisteet kannattaa tarkistaa koska ne on pahvia, ne kun kusee vähäkään on tiedossa ongelmia. Muutenpa ne ei tarvii kun kovaa ajoa. 0,7bar testasin ja toimi vielä, 0,4 oli muuten.
-
Sivonen
- Viestit: 84
- Liittynyt: La Syyskuu 22. 22:47:53 2007
- Paikkakunta: Jämsänkoski City
- Viesti:
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
ytte
- Viestit: 1555
- Liittynyt: Ke Tammikuu 9. 7:47:29 2002
- Paikkakunta: Pyhäjärvi
Enpä muista ulkoa, mutta yritän muistaa tarkastaa seuraavalla kertaa kun olen auton lähellä.Mikitic kirjoitti:minkämoiset suuttimet sulla ytte oli noissa? jos ei tuo sivonen niitä osta niin testataan itse niitä meidän sprintti kalussa tai tehdään velpojan kans läppärungot niistä jos täydet perseet.
-
TVR
- Viestit: 1498
- Liittynyt: Su Marraskuu 9. 10:32:38 2003
- Paikkakunta: Laukaa
- Viesti:
Sisäkurkut pitää olla samat jos meinaa suuttimia vertailla.
Kurkkujen koko muuttaa suuttimien kokoja radikaalisti.
Isommilla sisäkurkuilla mulla on lortoissa turbokäytössä tarvinnu paljon isommat suuttimet.
Mulla on muistaakseni 40mm lortoissa 33mm sisäkurkut ja 145 pääsuutin ja 145 ilma 52 tyhjäkäynti.
45mm lortoissa oli muistaakseni 38 sisäkurkut, 220 pääsuutin ja 175 ilma (+powerjetit) ja 62 tyhjäkäynti.
Tuon nyky tilanteen noista 40mm kaasareista pystyn kyllä tarkistaankin.
Koneetkin ollu kyllä aika eri viritys asteella.
Kurkkujen koko muuttaa suuttimien kokoja radikaalisti.
Isommilla sisäkurkuilla mulla on lortoissa turbokäytössä tarvinnu paljon isommat suuttimet.
Mulla on muistaakseni 40mm lortoissa 33mm sisäkurkut ja 145 pääsuutin ja 145 ilma 52 tyhjäkäynti.
45mm lortoissa oli muistaakseni 38 sisäkurkut, 220 pääsuutin ja 175 ilma (+powerjetit) ja 62 tyhjäkäynti.
Tuon nyky tilanteen noista 40mm kaasareista pystyn kyllä tarkistaankin.
Koneetkin ollu kyllä aika eri viritys asteella.
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti: