rs2000 ajonestoko kettuilee ?

Mallikohtaiset keskustelun aiheet.

Valvoja: CRSC Hallitus

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

rs2000 ajonestoko kettuilee ?

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Ma Lokakuu 15. 10:03:59 2007

missä vika kun ajonaikana vilkahtelee se punanen valo siinä kellon vieressä. vissiin liittyy siihe laitteeseen, kun lukitset auton ni alkaa vilkkuun. päästi aikasemmin äänimerkkiä myös pellin alta, nykäsin torvelta johdon irti. onko mitään vinkkiä mistä lähtis katteleen vikaa ? muuten auton sähköt lähti pelittään hienosti ku vaihdoin sulakerasian.

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ma Lokakuu 15. 12:26:40 2007

Kosteutta/vettä jossakin.

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Ma Lokakuu 15. 13:31:55 2007

ei se hirveen kostee voi olla ku ollu hallissa monta viikkoo. vanha sulakeaski oli kyl sen näköne ku olis merestä nostettu.. tosta toiminnasta sen verran että, pitäskö sen lähtee niinku pois päältä ku oven avaa avaimella? vai onko siihe jotain muuta taikatemppua.. ja voiko se mennä ajon aikana sillai päälle et auto sammuu ?

Sine
CRSC hallitusjäsen
Viestit: 6041
Liittynyt: Ke Toukokuu 15. 1:12:37 2002
Paikkakunta: Joensuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sine » Ma Lokakuu 15. 22:16:34 2007

Minulla on Escort Mk5 Ghia, jossa on tuo tehtaanhälytin/ajonesto. Kuskin ovesta se toimii eli avaimella päälle ja pois. Lukkopesässä pitää siis avainta vääntää ja silloin pitäisi vilkunta loppua.

Kun väännät virtalukossa avainta II-asentoon, niin miten pitkään punainen led palaa kellon vieressä? Ajat olivat 5 tai 20 sekuntia. Pidempi meinaa, että hälytin/ajonesto on pois päältä ja lyhempi että systeemi on jostain syytä vielä päällä.

Auton ovia kun remppaa auki ja kiinni muistaakseni 8 kertaa tosi nopeasti, niin saa hälyttimen testitilaan. Se inahtaa muistaakseni pari kertaa ja punainen led syttyy kellon viereen. Sitten kun aukoo ovia, niin se konepellin alla oleva hälyttimen torvi inahtelee merkiksi oven lukossa olevan anturin toiminnasta. Jos ei inahda, niin anturi lukosta on rikki/toimimaton ja lukko pitää purkaa irti. Anturi on samannäköinen kuin Sierrassa ja Scorpiossa. Ei ole vaikea korjata, jos joutuu ottamaan sen auki.

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Ma Lokakuu 15. 22:23:42 2007

kiitokset. tossa on paljo selventävää juttua. tarvii noita huomenna tutkia.

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Ti Lokakuu 16. 22:20:11 2007

joo, ton pidemmän ajan valo palaa aluks, eli ei päällä enää. sit ajon aikana alkaa valo palaa ja se torvi siä ääntelee(ei kuulu ääntä enää ku nyppäsin piuhan..).auto toimii kuitenki normaalisti,vähä häirittee ku kojelautaan syttyy punasta.. sit sammuu taas ja hetken päästä sama peli uudestaan. mikähän nyssitte viallinen ja millä todetaan ?

SamiH
Viestit: 973
Liittynyt: Ke Maaliskuu 3. 12:10:30 2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja SamiH » Ke Lokakuu 17. 8:06:53 2007

Ettei vaan konepellin anturi olis sökönä, se vois ajon aikana tärinästä kuvitellä elävän.
Ford Fiesta ST 2013
#727

KELMUPAA
Viestit: 575
Liittynyt: La Joulukuu 11. 23:43:06 2004
Paikkakunta: yloejaervi

Viesti Kirjoittaja KELMUPAA » Ke Lokakuu 17. 19:42:12 2007

SamiH kirjoitti:Ettei vaan konepellin anturi olis sökönä, se vois ajon aikana tärinästä kuvitellä elävän.
tää osu ny oikeeseen, loppu oikkuilu ku elvytin kytkintä sähkönkorjausspraylla :D . ei vilkuttele eikä tööttäile, kiitokset

Vastaa Viestiin