MK1 Escort -69 2D
Miten on saako sen ehjänä pois ja takaisin.
Onko jollain kuvia tai meneeko jotain kiinnikkeitä rikki yms.
Mites se on siel yleensä kiinni kun lasit on kaik irti ja tiivisteet.
kuinka moni on moisen tempauksen onnistuneesti tehnyt.
harley.davidsonfi@gmail.com
Escort kattoverhoilu
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
Escort kattoverhoilu
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
-
- Viestit: 295
- Liittynyt: Su Helmikuu 6. 17:16:04 2005
- Paikkakunta: Helsinki
Itelläkin olis sama projekti pikapuoliin edessä. Tietääkseni ne rimat jotka kulkee katon poikki täytyy irrottaa jollakin konstilla. Oisko niin että kun olet irrottanut verhoilun etureunan niin joudut ujuttamaan käden sinne verhoilun ja katon väliin. Sieltä nyppäät sen riman pään kiinnikkeestään tai jotenkin näin?!
Joku tais aikasemmin kertoa tästä projektista, mutta kuka?!

Living on a razors edge, balancing on the ledge
Elmeri-74
Elmeri-74
-
- Viestit: 1438
- Liittynyt: Ma Tammikuu 7. 21:44:15 2002
- Paikkakunta: Mäntsälä
eipä search löytänyt,
Vaikein paikka on takasivulasin yläpuoli, jossa verhous on tungetty sahalaitaiseen u-kouruun, sen irrotteluuun tarvii aikaa, kärsivällisyyttä ja jonkin muovilastan tms, joka ei revi materiaalia..
Muut kohdat on liimattu tiiivisteiden alle, hattuhyllyn päiden alla on myös joitain peltikulmia, joihin se on kiristetty.
Kaaret irtoaa vasta sitten kun kaikki reunat on irti, taivuttamalla. Niitä muovikuppeja kaarien päissä on syytä kohdella varovasti !
Vaikein paikka on takasivulasin yläpuoli, jossa verhous on tungetty sahalaitaiseen u-kouruun, sen irrotteluuun tarvii aikaa, kärsivällisyyttä ja jonkin muovilastan tms, joka ei revi materiaalia..
Muut kohdat on liimattu tiiivisteiden alle, hattuhyllyn päiden alla on myös joitain peltikulmia, joihin se on kiristetty.
Kaaret irtoaa vasta sitten kun kaikki reunat on irti, taivuttamalla. Niitä muovikuppeja kaarien päissä on syytä kohdella varovasti !