Mexicoon tuli sitten MR status

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

esko
Viestit: 4653
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Mexicoon tuli sitten MR status

Viesti Kirjoittaja esko » Ti Elokuu 14. 21:27:24 2007

Pitkä projekti vihdoin kalkkiviivoilla. Tänään tuli MR hyväksyntä. Vielä normaali katsastus ja orkkis kilvet paikalleen niin homma on pulkassa.

Nyt on MR asiat, ja varsinkin mk1 eskort asiat aika tuoreessa muistissa, joten jos jollakin on aiheesta kysymyksiä, niin saapi esittää kysymyksiä.

Muistutus vielä, että vielä vuoden loppuun saakka 82:sia voi MR katsastaa. 2008 vuoden alusta vaadittu ikä nousee sinne 30v tasolle.
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » Ti Elokuu 14. 21:39:00 2007

onnittelut hienosta suorituksesta!
mutta eikös mr-säännöissä sanota niin että kun valmistusvuoden päättymisestä on kulunut 25vuotta jne. eli tarkkaan ottaen tänä vuonna saa 31.12.1981 ja sitä ennen käyttöönotetun mr-autoksi?näin muistaisin :roll:

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » Ti Elokuu 14. 23:05:42 2007

kasikakkosia on valmistettu 81 puolella, jos auton valmistus pystytään selvittämään 81 puolelle niin saa vielä museoon.

ja Eskolle onnea asian johdosta! :P

HarriS
Viestit: 2917
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 8:13:19 2001
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HarriS » Ke Elokuu 15. 7:40:40 2007

Onnea Escoille!
Pari Capria ja Transit...
https://www.facebook.com/CapriRS2600/

esko
Viestit: 4653
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko » Ke Elokuu 15. 9:27:02 2007

Kiitokset

Ei oo riemulla rajaa mun museoautolla ajaa :D
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

siipicossu
Ylläpitäjä
Viestit: 11528
Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja siipicossu » Ke Elokuu 15. 14:52:49 2007

Onnittelut täältäkin MR-hyväksynnästä.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .

ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.

kortinamk3
Viestit: 37
Liittynyt: To Marraskuu 9. 14:24:49 2006

Viesti Kirjoittaja kortinamk3 » Ke Elokuu 15. 15:25:33 2007

Onnea!
Escort mk4 -90
Cortina -71 (etenee?)

Turbiini
Viestit: 625
Liittynyt: Ke Maaliskuu 17. 20:03:18 2004
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Turbiini » Ke Elokuu 15. 16:30:41 2007

Onnea vaan,harmi että ajoaika lyhenee.
Jäsen: #160
Köyhät hehkuttaa!

Ilkka_H
Viestit: 3621
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 15:04:55 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ilkka_H » Ke Elokuu 15. 17:10:23 2007

Hieno homma että yritystä ja jaksamista riittää kaikkien "tuunareiden" keskellä :)
#6
Escort -75

arska82
Viestit: 295
Liittynyt: Su Helmikuu 6. 17:16:04 2005
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja arska82 » Ke Elokuu 15. 18:05:51 2007

Onnittelut täältäki! Kyllä noin komia ja huolella tehty auto ansaitseekin tuon mr-leiman! 8)
Living on a razors edge, balancing on the ledge
Elmeri-74

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » Ke Elokuu 15. 19:14:44 2007

Hienoa että edes muutama säilyy alkuperäisenä.

esko
Viestit: 4653
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko » Ke Elokuu 15. 21:57:50 2007

Kiitti kaikille kommenteista ja samalla tsemppiä teille kaikille jotka painiskelette omien rojektienne kanssa.

Koitan jossain vaiheessa laittaa jotain tarinantynkää ja kuvia lisää. Mulla on muutamia kuvia siitä alusta kun se oli oikein huonona. Niistä ajoista tähän nykykuntoon on piiiitkä ja pomppuinen tie ollut. Välillä oli vaikeeta ja sitten taas vielä vaikeempaa saada se inspiraatio. Classic ford lehtiä lukemalla saa aika hyvää nostetta se täytyy myöntää. Myös täältä clubin sivuilta saapi hyvää fiilistä kun näkee kun kaverit saa valmiiksi hienoja pelejään.
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » To Elokuu 16. 8:42:23 2007

esko kirjoitti:Kiitti kaikille kommenteista ja samalla tsemppiä teille kaikille jotka painiskelette omien rojektienne kanssa.

Koitan jossain vaiheessa laittaa jotain tarinantynkää ja kuvia lisää. Mulla on muutamia kuvia siitä alusta kun se oli oikein huonona. Niistä ajoista tähän nykykuntoon on piiiitkä ja pomppuinen tie ollut. Välillä oli vaikeeta ja sitten taas vielä vaikeempaa saada se inspiraatio. Classic ford lehtiä lukemalla saa aika hyvää nostetta se täytyy myöntää. Myös täältä clubin sivuilta saapi hyvää fiilistä kun näkee kun kaverit saa valmiiksi hienoja pelejään.
kauankos Esko tuota mehikoa rakensit?

esko
Viestit: 4653
Liittynyt: Ma Joulukuu 10. 10:11:10 2001
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko » To Elokuu 16. 14:20:49 2007

Vaikee sanoa tarkalleen, mutta 12v sitten ostin auton. Meni monia vuosia kun en saanut yhtään mutteria kiinni. Oltiin 2v evakossa eikä päässyt tekemään mitään. Kyllä siinä useampi vuosi meni.
#5
Transit 280 ajoautona
Cortina 1500 -65
Yamaha 1200 FJ -94

samiharju
Viestit: 8043
Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
Paikkakunta: Mutterimäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja samiharju » To Elokuu 16. 16:55:28 2007

esko kirjoitti:Vaikee sanoa tarkalleen, mutta 12v sitten ostin auton. Meni monia vuosia kun en saanut yhtään mutteria kiinni. Oltiin 2v evakossa eikä päässyt tekemään mitään. Kyllä siinä useampi vuosi meni.
palkitsee pitkällisen harrasteen saaminen tuohon kuntoon kyllä varmasti, ja kyyti maistuu :-)

Bootsi
Viestit: 2767
Liittynyt: To Joulukuu 25. 23:41:05 2003

Viesti Kirjoittaja Bootsi » To Elokuu 16. 20:32:01 2007

samiharju kirjoitti:
esko kirjoitti:Vaikee sanoa tarkalleen, mutta 12v sitten ostin auton. Meni monia vuosia kun en saanut yhtään mutteria kiinni. Oltiin 2v evakossa eikä päässyt tekemään mitään. Kyllä siinä useampi vuosi meni.
palkitsee pitkällisen harrasteen saaminen tuohon kuntoon kyllä varmasti, ja kyyti maistuu :-)
Niin... Harva edes omistaa samaa autoa kahtatoistavuotta. :wink:

Sierra XR
Viestit: 7975
Liittynyt: To Tammikuu 22. 21:07:18 2004
Paikkakunta: Lempäälä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sierra XR » To Elokuu 16. 20:37:29 2007

Bootsi kirjoitti:
samiharju kirjoitti:
esko kirjoitti:Vaikee sanoa tarkalleen, mutta 12v sitten ostin auton. Meni monia vuosia kun en saanut yhtään mutteria kiinni. Oltiin 2v evakossa eikä päässyt tekemään mitään. Kyllä siinä useampi vuosi meni.
palkitsee pitkällisen harrasteen saaminen tuohon kuntoon kyllä varmasti, ja kyyti maistuu :-)
Niin... Harva edes omistaa samaa autoa kahtatoistavuotta. :wink:
niin,toisilla 12 kuukauttakin on aikas tiukassa... :lol: :lol:

bda12
Viestit: 228
Liittynyt: Ma Joulukuu 27. 19:09:02 2004
Paikkakunta: Tampere

Museointi

Viesti Kirjoittaja bda12 » Su Elokuu 26. 7:55:25 2007

Onnittelut Eskolle !!!!!!!!!!!!!

Minä myös laitoin RS1600 auton museorekisteriin............

Terv

Elias Kivitila
Escort Twincam 1969 Gr2 ralliauto
Escort RS1600 1972 (VEV 612L)
Escort Mexico GT 1973 (Twincam tekniikka)
Escort BDA ralli projekti
Escort RS2000 1974 Gr2 ralliauto

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Su Elokuu 26. 17:43:50 2007

Hienoa,onnittelut!
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

Vastaa Viestiin