St200 kierrokset
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
St200 kierrokset
Oliks noissa durateceissä joku toisioilma systeemi mikä jumittaa???
Vai mikä on kun välillä raskaan kiihdytyksen jälkeen jää kierrokset päälle ja laskevat todella hitaasti.
Ei myöskään tunnu sillon lähtevän ihan niin kuin pitäis.
Vai mikä on kun välillä raskaan kiihdytyksen jälkeen jää kierrokset päälle ja laskevat todella hitaasti.
Ei myöskään tunnu sillon lähtevän ihan niin kuin pitäis.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Ei kai se vaikuta enää noin korkeilla kierroksilla... Nii tosiaan jäi mainitsematta, että kierrokset jää tosiaan sinne 4000rpm nurkilla ja laskee tosi hitaasti. Siitä kun laittaa isompaa silmään niin auto hyökkää ilkeesti.
Sama tossa tuntuu olevan kaupunkiajossa niin se tuntuu kokoajan kulkevan liian kovaa. Ei ikäänkuin moottorilla jarruta lainkaan.
Sama tossa tuntuu olevan kaupunkiajossa niin se tuntuu kokoajan kulkevan liian kovaa. Ei ikäänkuin moottorilla jarruta lainkaan.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
Voiko kaasuvaijeri tai kaasuläppä jumittaa?
Siltikin kannattaa kokeilla sen tyhmäkäyntiventtiilin puhdistusta. Aika inhottava se on puhdistaa. Itellä pitäs ottaa uusiksi. Jos vaikka jarrukliineriä kokeilis seuraavalla kertaa...ainakin sillä 6 vuotta kaikkiin saumoihin ym. kertynyt suola ym. muu eteläsuomen maantiepaska irtoaa...toisin kuin autofiksaamon liuottimilla.
TeRoK mistä päin Suomea se sun mondeos on peräsin?
Siltikin kannattaa kokeilla sen tyhmäkäyntiventtiilin puhdistusta. Aika inhottava se on puhdistaa. Itellä pitäs ottaa uusiksi. Jos vaikka jarrukliineriä kokeilis seuraavalla kertaa...ainakin sillä 6 vuotta kaikkiin saumoihin ym. kertynyt suola ym. muu eteläsuomen maantiepaska irtoaa...toisin kuin autofiksaamon liuottimilla.
TeRoK mistä päin Suomea se sun mondeos on peräsin?
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Joo kyllähän tosta täytyy jossain vaiheessa käydä kaikki anturit läpi ja vaihdella suodattimet yms.
Eipä kai se tyhjäkäyntivena st:ssä sen pahempi oo irrottaa kun korpparissakaan
Siitä oon parikin kertaa nyppiny irti.
Mondeo on vissiin vantaalaisella ollu ennen.
Eipä kai se tyhjäkäyntivena st:ssä sen pahempi oo irrottaa kun korpparissakaan

Siitä oon parikin kertaa nyppiny irti.
Mondeo on vissiin vantaalaisella ollu ennen.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
On mulla jäänyt suunnilleen samoihin lukemiin joskus.TeRoK kirjoitti:Ei kai se vaikuta enää noin korkeilla kierroksilla... Nii tosiaan jäi mainitsematta, että kierrokset jää tosiaan sinne 4000rpm nurkilla ja laskee tosi hitaasti. Siitä kun laittaa isompaa silmään niin auto hyökkää ilkeesti.
Sama tossa tuntuu olevan kaupunkiajossa niin se tuntuu kokoajan kulkevan liian kovaa. Ei ikäänkuin moottorilla jarruta lainkaan.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
siipicossu kirjoitti:On mulla jäänyt suunnilleen samoihin lukemiin joskus.TeRoK kirjoitti:Ei kai se vaikuta enää noin korkeilla kierroksilla... Nii tosiaan jäi mainitsematta, että kierrokset jää tosiaan sinne 4000rpm nurkilla ja laskee tosi hitaasti. Siitä kun laittaa isompaa silmään niin auto hyökkää ilkeesti.
Sama tossa tuntuu olevan kaupunkiajossa niin se tuntuu kokoajan kulkevan liian kovaa. Ei ikäänkuin moottorilla jarruta lainkaan.
Joo pitää sekin sitte otta työn alle.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- Viestit: 128
- Liittynyt: Ma Kesäkuu 25. 18:52:51 2007
- Paikkakunta: Jämsä
Mulla taitaa olla sama homma edessä,tosin kierrokset nousee,kun auton käynnistää ensimmäisen kerran,ne nousee n.2000 ja laskee siitä pikkuhiljaa ja seuraavan kerran kun käynnistää niin ne nousee 1500 ja laskee siitä pikkuhiljaa.Ja sama homma kun laskettelee mäkeä alas vapaalla,kierrokset nousee 1500,mutta paikallaan ollessa on aivan normi kierrokset.Ajaessa ne ei vielä ainakaan ole jääny jumittamaan,kuten edellä mainituissa viesteissä.
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: To Kesäkuu 2. 17:22:33 2005
- Paikkakunta: Jyväskylä
Minulta löytyy uusi ja iskemätön venttiili hyllystä. Uusi ei ole muistaakseni kuin 70,-, saat 40,-. On jäämässä pyörimään pöydän nurkalle.
On siis uusi ha orkkis Ford-osa.
On siis uusi ha orkkis Ford-osa.
#1103
Escort Mexico -73, projektina taas
Sierra XR4i -84 museorekisterissä
Escort 1,3 -88 museorekisterissä
Focus 1,5 Ecoboost 150, Rouvan auto
Focus 1,8TDCi WRC ed.
Muutamia sekalaisia Foordin raatoja
Escort Mexico -73, projektina taas
Sierra XR4i -84 museorekisterissä
Escort 1,3 -88 museorekisterissä
Focus 1,5 Ecoboost 150, Rouvan auto
Focus 1,8TDCi WRC ed.
Muutamia sekalaisia Foordin raatoja
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Otin muuten omasta imusarjan ja toisioläppä kotelon irti eilen.
Jessus mutta noi toisioläppä kanavat on paskaset. Ei nyt suoraan persiin alla tuntunut ero kun ne putsasin, mutta jotenkin varmemmaksi tuli kiihtyvyys ja käynti.
Samalla tuli huomattua, että itellä aiheutti ton kierrosten päälle jäämisen lähes poikki pärsääntynyt kaasu vaijeri. Irtosäikeet takertelivat kuoren väliin.
Vedin vaijerin poikki ja otin päästä sen 10-15cm pois kun siinä on hyvin varaa ja virittelin uuden plommin päähän puristettavasta duraseal liittimestä
Saa kelvata siihen asti kunnes saan viikolla hommattua uuden vaijerin.
EDIT:
Tossa kuvia ko. syteemistä
http://i37.photobucket.com/albums/e86/C ... 1191071862
http://i37.photobucket.com/albums/e86/C ... 1191072019
http://i37.photobucket.com/albums/e86/C ... 1191072033
Nii joo ja sen tyhjäkäynti venan kanssa putsilin vähän aikaa sitten.
Jessus mutta noi toisioläppä kanavat on paskaset. Ei nyt suoraan persiin alla tuntunut ero kun ne putsasin, mutta jotenkin varmemmaksi tuli kiihtyvyys ja käynti.
Samalla tuli huomattua, että itellä aiheutti ton kierrosten päälle jäämisen lähes poikki pärsääntynyt kaasu vaijeri. Irtosäikeet takertelivat kuoren väliin.
Vedin vaijerin poikki ja otin päästä sen 10-15cm pois kun siinä on hyvin varaa ja virittelin uuden plommin päähän puristettavasta duraseal liittimestä

Saa kelvata siihen asti kunnes saan viikolla hommattua uuden vaijerin.
EDIT:
Tossa kuvia ko. syteemistä
http://i37.photobucket.com/albums/e86/C ... 1191071862
http://i37.photobucket.com/albums/e86/C ... 1191072019
http://i37.photobucket.com/albums/e86/C ... 1191072033
Nii joo ja sen tyhjäkäynti venan kanssa putsilin vähän aikaa sitten.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96
-
- Viestit: 4928
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 11:15:12 2004
- Paikkakunta: K-maa
-
- Viestit: 1242
- Liittynyt: Pe Toukokuu 13. 17:08:31 2005
- Paikkakunta: Loimaa
Joo egr sen taitaa paskastaa ja tietysti huohotus vielä lisää ongelmaa.
Ei taida imusarjaan olla mitään tököttejä. Toi paska on varsinkin niin kovin kiinni, että ei lähde kuin raaputtamalla.
Mutta tosiaan niin ei ole paha homma irrottaa. Itellä meni pari tuntia hommassa. Imusarjan tiivisteetkin on niin hyvää materiaalia, että niitä ei todennäkösesti tarvii vaihtaa.
Ei taida imusarjaan olla mitään tököttejä. Toi paska on varsinkin niin kovin kiinni, että ei lähde kuin raaputtamalla.
Mutta tosiaan niin ei ole paha homma irrottaa. Itellä meni pari tuntia hommassa. Imusarjan tiivisteetkin on niin hyvää materiaalia, että niitä ei todennäkösesti tarvii vaihtaa.
Transit econetic -15, Mondeo trend stw -10, Mustang GT cabriolet -96