MK1 Fiestaan RST:n Tekniikka?

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

ossi
Viestit: 55
Liittynyt: Su Toukokuu 28. 10:13:57 2006
Paikkakunta: Hauho

MK1 Fiestaan RST:n Tekniikka?

Viesti Kirjoittaja ossi » La Kesäkuu 30. 23:55:51 2007

Tässä ajatuksen tasolla vielä asiaa pyörittelen, mutta tuo fiesta kun joutilaana pihassa on ja mieli tekisi sitä piristää tulevaisuudessa... Niin aattelin viisaammilta kysyä että kuinka onnistuisi tollane 1:s Fiesta tehä rst tekniikalla? Noin niinku sopivuuden ja laillisuuden kannalta?
Escort Mk2 TIC (kentti) edis+ms
Ford cortina 1600 Deluxe `68
Ford Fiesta MK1 1.0 tykki!
Ford Escort 1.8 TD STW -98

Sultzi
Viestit: 4858
Liittynyt: Ti Syyskuu 14. 21:01:09 2004
Paikkakunta: Kalvola

Viesti Kirjoittaja Sultzi » Su Heinäkuu 1. 12:48:54 2007

Yhden ainakin tiedän, olikos se nyt nimimerkkillä PasiL?

Geronimo
Viestit: 61
Liittynyt: Ti Maaliskuu 5. 15:52:18 2002

Viesti Kirjoittaja Geronimo » Ke Heinäkuu 4. 13:50:27 2007

Tehojen puolesta tulee ongelma vastaan, tehokkain ykköskoppanen ollut xr2 84 hevosella, siihen 20% lisää niin tulee noin 100hv. Ja jos suoraan otat tekniikan RS Turbosta niin tuskin kelpaa selitykseksi omavalmistemoottori, vaikka kuinka kuristaisi tehoja?

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Ke Heinäkuu 4. 17:14:36 2007

Ahda semmonen 1.6 kentti. Ei liity aiheeseen, mutta niitä ei ole liikaa tehty.
Jäsen #606

ossi
Viestit: 55
Liittynyt: Su Toukokuu 28. 10:13:57 2006
Paikkakunta: Hauho

Viesti Kirjoittaja ossi » Pe Heinäkuu 6. 8:36:23 2007

Aivan... Tai sit kuinkahan zetekin saisi laitettua sinne puhaltimen kera, 1.6 tai 1.8? Ja kenttihän on takuu varma vaihtoehto. Kyllähän semmonen turbokenttiläinen mul jo välikopassa on :twisted:
Escort Mk2 TIC (kentti) edis+ms
Ford cortina 1600 Deluxe `68
Ford Fiesta MK1 1.0 tykki!
Ford Escort 1.8 TD STW -98

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » Pe Heinäkuu 6. 11:50:40 2007

ossi kirjoitti:Aivan... Tai sit kuinkahan zetekin saisi laitettua sinne puhaltimen kera, 1.6 tai 1.8? Ja kenttihän on takuu varma vaihtoehto. Kyllähän semmonen turbokenttiläinen mul jo välikopassa on :twisted:
Kas kas! :) Onkoos se se sama vehje mistä Pertun kanssa oli puhetta? Sarkkolalla säädetty?
Jäsen #606

ossi
Viestit: 55
Liittynyt: Su Toukokuu 28. 10:13:57 2006
Paikkakunta: Hauho

Viesti Kirjoittaja ossi » Pe Heinäkuu 6. 15:49:45 2007

Kyllä se pertulla viime kesänä säädetty on mut enhä mä tiä mistä teil on puhe ollu :roll: mutta voipi olla sama...?? Tälle kesälle ei ole vielä saatu liikkeelle...
Escort Mk2 TIC (kentti) edis+ms
Ford cortina 1600 Deluxe `68
Ford Fiesta MK1 1.0 tykki!
Ford Escort 1.8 TD STW -98

olafu
Viestit: 4825
Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
Paikkakunta: Urjala

Viesti Kirjoittaja olafu » To Heinäkuu 12. 17:08:14 2007

ossi kirjoitti:Kyllä se pertulla viime kesänä säädetty on mut enhä mä tiä mistä teil on puhe ollu :roll: mutta voipi olla sama...?? Tälle kesälle ei ole vielä saatu liikkeelle...
Kyllä se tais sanoo, että se oli ainut turbokentti mitä siellä on hiljan säädetty. Tuli puheeks, kun sanoin, että siellä tussahteli kylällä joku turbovälikoppakin, täsmäs kuulemma tuntomerkkeihin. En vaan muista enää yhtään minkä näkönen pirssi oli kyseessä. Olin muistaakseni kaverin kanssa sen Sierraa viemässä sinne penkkiin sillon.
Jäsen #606

ossi
Viestit: 55
Liittynyt: Su Toukokuu 28. 10:13:57 2006
Paikkakunta: Hauho

Viesti Kirjoittaja ossi » To Heinäkuu 12. 22:14:12 2007

Joo, no minähän se varmaan olin. Eipä taida näillä nurkil paljo muita samanlaisia olla... eikä taida kauheesti kai muutenka turbokenttiläisiä olla liikenteessä.. ainakin tuntuu siltä, muutaman aikanaan nähnyt. Kohtapuoliin olisi tarkoitus taas oma saada liikenteeseen ku rakennus projekteilta kerkii. edis+mega on kohta kiinni :lol:
Escort Mk2 TIC (kentti) edis+ms
Ford cortina 1600 Deluxe `68
Ford Fiesta MK1 1.0 tykki!
Ford Escort 1.8 TD STW -98

Vastaa Viestiin