Mallikohtaiset keskustelun aiheet.
Valvoja: CRSC Hallitus
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » To Kesäkuu 28. 21:21:14 2007
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » To Kesäkuu 28. 22:18:26 2007
Eikö L1 kaaviolla pitäisi pärjätä.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
MikkoT
- Viestit: 1314
- Liittynyt: Pe Maaliskuu 21. 13:53:31 2003
Viesti
Kirjoittaja MikkoT » Pe Kesäkuu 29. 0:36:56 2007
L1:n johtosarjassa ei ole kuin yksi nelinapainen liitin auton johtosarjaan ja L6:n liittimessä on muistaakseni muutama johto enemmän, mutta jos en ole aikaisemmista topickeista väärin ymmärtänyt niin L6 boksi pitäisi toimia suoraan myös L1:n johtosarjalla, joten hyvin paljon niissä ei ole eroja.
Haulla pitäisi löytyä useampikin topicki, jossa näitä asioita on käsitelty vuosien mittaan, mutta en jaksa itse nyt ruveta selaamaan niitä läpi.
-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Pe Kesäkuu 29. 10:53:22 2007
MikkoT kirjoitti:L1:n johtosarjassa ei ole kuin yksi nelinapainen liitin auton johtosarjaan ja L6:n liittimessä on muistaakseni muutama johto enemmän, mutta jos en ole aikaisemmista topickeista väärin ymmärtänyt niin L6 boksi pitäisi toimia suoraan myös L1:n johtosarjalla, joten hyvin paljon niissä ei ole eroja.
Ei pitäisi olla enempää johtoja L6 liittimessä.
L6 toimii suoraan L1 tilalla.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Su Heinäkuu 1. 14:37:27 2007
tässä samalla värkäilen ecun kimpussa huomasin kun laitoin l6 ecun paikalle ja virrat päälle niin jonkun ajan päästä rupes 2 suutinta räpytteleen ja bensapumppu perässä ??? en voi muuta päätellä ettei l1 ja l6 passaa suoraan tai todella edellinen tai sitä jne jne on tehnyt omia viritelmiä hyvät vinkit olis poikaa ettei tuleva kesä loma mee auton alla

-
andeRS
- Viestit: 1413
- Liittynyt: Ti Maaliskuu 5. 9:23:38 2002
Viesti
Kirjoittaja andeRS » Su Heinäkuu 1. 15:50:26 2007
Ex siipeeni vaihdoin kyllä l6 boksin suoraan l1:sen tilalle ja toimi.
Boksin maadoitusongelmiahan noissa on tainnu olla, itselläki oli vedetty johtosarjasta johto suoraan boksin runkoon.
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Su Heinäkuu 1. 15:55:12 2007
pitää koleilla vakio lastua l6 kun myyjä sen lähettää mulle niin selviää onko lastussa vika

... pitää kokeilla maadotusta ,,,,

-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Su Heinäkuu 1. 16:48:14 2007
andeRS kirjoitti:Ex siipeeni vaihdoin kyllä l6 boksin suoraan l1:sen tilalle ja toimi.
Samoin, mulla ainakin 5 vuotta ollut L6 boxi kiinni.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Su Heinäkuu 1. 17:04:05 2007
juu en mä sitä epäilekkään mut mulla vaan ei rupee pelittään jospa vakio lastu antaa vinkii missä vika voisi olla

-
siipicossu
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
-
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja siipicossu » Su Heinäkuu 1. 17:24:27 2007
ecuturbo kirjoitti:tässä samalla värkäilen ecun kimpussa huomasin kun laitoin l6 ecun paikalle ja virrat päälle niin jonkun ajan päästä rupes 2 suutinta räpytteleen ja bensapumppu perässä ??? en voi muuta päätellä ettei l1 ja l6 passaa suoraan tai todella edellinen tai sitä jne jne on tehnyt omia viritelmiä hyvät vinkit olis poikaa ettei tuleva kesä loma mee auton alla

Onko sulla L6:ssa L6-lastu , L1 lastu ei toimi L6:ssa eikä päinvastoin.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Su Heinäkuu 1. 19:52:13 2007
-
ecuturbo
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ke Elokuu 10. 13:17:07 2005
Viesti
Kirjoittaja ecuturbo » Su Heinäkuu 1. 20:11:22 2007
-
RS.Kosonen
- Viestit: 116
- Liittynyt: Ma Elokuu 2. 21:52:32 2004
- Paikkakunta: Parikkala
Viesti
Kirjoittaja RS.Kosonen » Ma Heinäkuu 2. 7:22:34 2007
joo ei muutakun moottorin johto sarja uusiks vaan.minä tein viime talvena omaan cossuun johdot uusiks ja nyt toimii todella hyvin!
If your car looks fast make sure it is!
Sierra Cosworth 2WD -90
VW Golf 4 motion 1,9 150pwd -00 200hv 450nm