Tulpanjohdot 2wd
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006
Tulpanjohdot 2wd
Eli mistä olette ostaneet? Autoracingin johdot oli aika hintavia ,onko kokemusta noista Rallyracen 89e johtosarjoista??Sateella alkoi prötäämään ja nyt kuivalla kelilläkin leikkaa nelosella 5000rpm kohdalla .
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08
-
- Viestit: 291
- Liittynyt: Ti Lokakuu 10. 8:59:02 2006
Täytyypä tutkia ,ongema saattaa oll muallakin kuin johdossa,mutta jos nuo päät lyö läpi ei pelkät johdot auta.t5 kirjoitti:Kokeile purkaa ne niin teet uudet piuhat hattuihin saat halvemmalla siellä hatun sisällä on kierre holkit.Sit vaan esim. motonetistä silicone piuhat.
Escort -69 turbo projekti kaudelle 08
-
- Ylläpitäjä
- Viestit: 11528
- Liittynyt: Pe Joulukuu 7. 10:48:11 2001
- Paikkakunta: Kehä kolmosen ja napapiirin välissä.
- Viesti:
Ei ne hatut voi lyödä läpi mihinkään.ls454 kirjoitti:Täytyypä tutkia ,ongema saattaa oll muallakin kuin johdossa,mutta jos nuo päät lyö läpi ei pelkät johdot auta.t5 kirjoitti:Kokeile purkaa ne niin teet uudet piuhat hattuihin saat halvemmalla siellä hatun sisällä on kierre holkit.Sit vaan esim. motonetistä silicone piuhat.
Enemmän Irti Vanhoista Vehkeistä, #23.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
Sierra RS Cosworth siipicossu -87 (430hp/480Nm).
Mondeo ST200 -00 3.0.
S-MAX 2.5 -06 Kameleontti.
Focus RS500 2.5 -10 (437hp/595Nm) .
ex: S-MAX 2.5 -06 BSR-softalla, Mondeo ST200 -00, Mondeo 2.5 V6 STW GT -98, Escort 2.0 -79.
-
- Viestit: 1022
- Liittynyt: Ti Lokakuu 24. 22:42:12 2006
- Paikkakunta: Rovaniemi
silikooni johdot tympii
Itse olen tullut siihen tulokseen että jätän silikoonit isojen T-paitojen omistajille.
Vuosien mittaan kymmeniä erivärisiä ja merkkikisiä silikoonijohtoja joissa kuparin tilalla se hiilipiuha vai mikä se oli.
useimmiten meni poikki kun tulpan ympärillä oli hieman tiukassa.
Ostin sitten metritavara tulpanjohtopiuhaa mustaa ja punasta.
ykköspytylle komee punanen ihan muuten vaan.
irtopäät tietysti tinaten hyvin kiinni.
tulee sen verran jäykkä paketti et varmaan ehkä toimis cosan kannessakin.
päälle laitoin mustaa bensaletkua lähes koko matkan.
ja reunat suljin fordin sinisellä silikonilla.
tulikohan hintaa about 10 ekua
ei niillä näyttelyä voiteta mut kipinä pelaa.
tosin nyt kun muuttuu edis-4:seen tulee uusien piuhojen teko
mut tuolta voi tilata ainaski ja sit oli harinen tai joku semmonen penkkipaja. jos speciaalipäitä yms mittoja
http://www.sporttiauto.fi/tuotteet/magn ... /magnecor/
täältä tulee omaan cosaan sit kupari piuhat. entisistä vois tehdä hinausköyden vaik.
TINATTU KUPARIYDIN JOHTO
Klassikko- ja museoautoihin, missä halutaan säilyttää alkuperäinen ulkonäkö (johtimessa ei tekstiä). Sliikonikuminen ulompi eriste, EPDM-kuminen sisempi eriste. Häiriösuojaamaton.
Vuosien mittaan kymmeniä erivärisiä ja merkkikisiä silikoonijohtoja joissa kuparin tilalla se hiilipiuha vai mikä se oli.
useimmiten meni poikki kun tulpan ympärillä oli hieman tiukassa.
Ostin sitten metritavara tulpanjohtopiuhaa mustaa ja punasta.
ykköspytylle komee punanen ihan muuten vaan.
irtopäät tietysti tinaten hyvin kiinni.
tulee sen verran jäykkä paketti et varmaan ehkä toimis cosan kannessakin.
päälle laitoin mustaa bensaletkua lähes koko matkan.
ja reunat suljin fordin sinisellä silikonilla.
tulikohan hintaa about 10 ekua
ei niillä näyttelyä voiteta mut kipinä pelaa.
tosin nyt kun muuttuu edis-4:seen tulee uusien piuhojen teko
mut tuolta voi tilata ainaski ja sit oli harinen tai joku semmonen penkkipaja. jos speciaalipäitä yms mittoja
http://www.sporttiauto.fi/tuotteet/magn ... /magnecor/
täältä tulee omaan cosaan sit kupari piuhat. entisistä vois tehdä hinausköyden vaik.
TINATTU KUPARIYDIN JOHTO
Klassikko- ja museoautoihin, missä halutaan säilyttää alkuperäinen ulkonäkö (johtimessa ei tekstiä). Sliikonikuminen ulompi eriste, EPDM-kuminen sisempi eriste. Häiriösuojaamaton.
Escort Mk1 GT 2D 1969 1300 RS kilpapalikat cosworth rojekti 1986-2050
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com
Escort Mk2 2D 1980 1300 Automatic
Escort Mk1 2D 1300 1972 kahesti katon kautta ympäri
Escort Mk1 2D 1100 1968 eka Fordini inssiajo esko
Escort Mk1 2D RS2000 1973 orginal kori avattavat ikkunat 6 kpl
Tarpeettomana 4wd Cosworth/OHC ö-pumppu + 4wd ö-suihkuputki
harley.davidsonfi miuku gmail piste com