Atlaksen perän halkaisija?

Keskustelu liittyen vanhempaan Ford kalustoon.

Valvoja: CRSC Hallitus

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Atlaksen perän halkaisija?

Viesti Kirjoittaja wex4 » Su Maaliskuu 4. 19:21:05 2007

Ison atlaksen halkaisija ja miten mitataan. Sain toyotan levylukon mihin sopii atlaksen vakiovetari,ei tällä hetkellä irtonaista murikkaa/välitystä mihin verrata, kuoreen sopii tekemällä.

Piti laittaa classic osastoon
edit. Siirretty t. Ilkka_H

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Re: Atlaksen perän halkaisija?

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ti Maaliskuu 6. 19:01:57 2007

wex4 kirjoitti:Ison atlaksen halkaisija ja miten mitataan. Sain toyotan levylukon mihin sopii atlaksen vakiovetari,ei tällä hetkellä irtonaista murikkaa/välitystä mihin verrata, kuoreen sopii tekemällä.

Piti laittaa classic osastoon
edit. Siirretty t. Ilkka_H
Mulla on yks tossa irrallaan. Täytyypi mittailla ku käyn tallilla. Mistä tojosta se on?
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Viesti Kirjoittaja wex4 » Ke Maaliskuu 7. 7:07:32 2007

Ei mitään tietoa,paketissa vaan lukee trd/toyota. Ollut kaverilla hyllyssä~15v.

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Ke Maaliskuu 7. 10:19:11 2007

wex4 kirjoitti:Ei mitään tietoa,paketissa vaan lukee trd/toyota. Ollut kaverilla hyllyssä~15v.
Mielenkiintoista. Tässä saattaa siis olla ratkaisu atlaksen lukko ongelmaan,tai no ei se lukkoo oo ongelma mutta sen hinta on. Saatkos pari kuvaa esille siitä? Täytyypi mennä perjantaina tallille mittailemaan.
Ei oo paketissa mitään koodia/numerosarjaa?
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Viesti Kirjoittaja wex4 » Pe Maaliskuu 9. 7:04:15 2007

Nyt selvis, vanhan maasturin lukko , sopii atlaksen tilalle pienin muutoksin.
Ei saa ikävä kyllä ,uusia eikä osia.

Hesus
Viestit: 7350
Liittynyt: To Toukokuu 1. 22:02:10 2003
Paikkakunta: Siuntio

Viesti Kirjoittaja Hesus » Pe Maaliskuu 9. 9:07:46 2007

wex4 kirjoitti:Nyt selvis, vanhan maasturin lukko , sopii atlaksen tilalle pienin muutoksin.
Ei saa ikävä kyllä ,uusia eikä osia.
Mikä maasturi on kyseessä? Ja ootko tutkinu jo että mitä muutoksia tarvii tehdä?
EX-Jäsen #438
Puma 1.0 Mhev 125hv STline -21
Puma 1.0 Mhev 125hv Titanium -21
Triumph Bonneville SE -09 Street Scrambler

wex4
CRSC jäsen 2015
Viestit: 293
Liittynyt: La Kesäkuu 3. 14:24:52 2006
Paikkakunta: 09-area border guard

Viesti Kirjoittaja wex4 » La Maaliskuu 10. 7:15:25 2007

Toden näköisesti BJ40.
Laakeri kauloja ohentamalla ,lautaspyörän pultin reijät 2mm sivuun,muuten näyttäisi olevan mitat kohdallaan.

Brenda
Viestit: 3111
Liittynyt: Ke Maaliskuu 13. 23:22:06 2002
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Brenda » Su Maaliskuu 11. 12:58:27 2007

muistaakseni kaikki BJ4*:t mitä on vastaan tullut, ovat olleet mekaanisilla lukoilla...
olisko sittenkin esim. LJ70 ?

toisaalta, paketin teksti TRD (Toyota Racing Developement) viittaa aivan muuhun, kuin maastureihin....

Vastaa Viestiin