välikopan etulokarit
Valvoja: CRSC Hallitus
-
välikopan etulokarit
miten on helpoin ottaa pois???
tarkotan niin että uudet olisi helpoin laittaa tilalle eikä tulis yhtä kerrosta peltiä lisää, siihen konehuoneen puolelle tulevaan reunaan, ne pistehitsit jos poraa pois niin siitä tulee aika reikäjuusto. oon miettiny että jos leikkaa vaan raakasti pois ja tekee uuden pellin minkä päälle uusi lokari tulee(konehuoneessa se pokkaus).
tarkotan niin että uudet olisi helpoin laittaa tilalle eikä tulis yhtä kerrosta peltiä lisää, siihen konehuoneen puolelle tulevaan reunaan, ne pistehitsit jos poraa pois niin siitä tulee aika reikäjuusto. oon miettiny että jos leikkaa vaan raakasti pois ja tekee uuden pellin minkä päälle uusi lokari tulee(konehuoneessa se pokkaus).
"hei, onks sen verran yhdyssana"
"hei, onks sen verran yhdyssana"
-
Re: välikopan etulokarit
Toi homma on sitten pyllystä. Lähtevät pistehitsiporalla mutta on sitte pulaamista kun meinaa lävistää kummatkin pellit.Rahtinalle kirjoitti:miten on helpoin ottaa pois???
Poraa maltilla tällä kruunuporalla ja pakota vaikka vanhalla puukolla välistä niin napsuvat irti. Ensin tietenkin hiotaan päältä jotta pisteet näkyvät selvästi. Ärsyttävintä on sairas määrä, niitä on jotain 20 ja neljä peltiruuvia A pylväässä.
-
-
Itse otin tänään molemmat irti.. Aika helposti lähti loppujen lopuksi kun porasin pisteet irti, leikkasin viillot alas ja naamapeltiin. Takaisin laitossa ajattelin kantata uudet pellit ainakin koriin ja loksuihinki vois kantata niin sais sen "reikäjuuston" pois siitä.. Sit kiinni pulteilla tai jos kanttais sen koripellin vähä pitemmäksi niin vois pienillä hitsisaumoilla vetää loksun kiinni
?
~10 pistetäppiä oli per puoli..tao en enempää ainakaan huomannu
ja kolme peltiruuvia A-pylväässä.

~10 pistetäppiä oli per puoli..tao en enempää ainakaan huomannu

Viimeksi muokannut pablo, La Tammikuu 20. 18:28:28 2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bmw 330i E46
Opel Kadett ja seiskytluku..
Opel Kadett ja seiskytluku..
-
-
-