
eli jos nyt classikkoja paremmin tunteva voisi hieman auttaa tässä asiassa etten nyt hyväntekeväisyyteen tätä lahjoita meinaa ei varmaan enään joka nurkalta löydy

Valvoja: CRSC Hallitus
Viistokeulan (/RS1800/RS Mexico) mittaristo vuodelta -76 (/-75), johon upotettu pulamallin 7k vdo. Saa parhaimman hinnan jos restauroi sen orkkiskellolla, löytyy mm. mk2 sportista, taunus ghia/S -malleista jne. Mutta vm. pitää olla sitten -76 tai alle. -77 on jo eri jaolla-numeroilla, ja -78-80 lisäksi keltaneulainen.mikimikkola kirjoitti:Eli mulla on tämmöinen mittaristo mihin vissiin sovitettu joku vdo:n kiekkamittari mutta voisin myydä pois mutten vaan osaa keksiä tämmöisille hintaahttp://s44.photobucket.com/albums/f25/m ... C02391.jpg
eli jos nyt classikkoja paremmin tunteva voisi hieman auttaa tässä asiassa etten nyt hyväntekeväisyyteen tätä lahjoita meinaa ei varmaan enään joka nurkalta löydy
No eipä se nyt kyllä mittariston arvoa juuri nosta vaikka olis jossain bda:ssa kiinni ollutkin. Nopeusmittari on karvalakista jokatapauksessa.mikimikkola kirjoitti:Mites jos sanon et tämäpä onkin tehdas BDA ralliescortin alkup mittaristo![]()
![]()
Ps:mittaristo on varattu eli ei kaupan enään...
No eipä oikeastaan mutta se auto on ollu alkup BDA Tehdas ralliauto kuulemma ja vatanenkin sitä taitellut mutkissaohc kirjoitti:No eipä se nyt kyllä mittariston arvoa juuri nosta vaikka olis jossain bda:ssa kiinni ollutkin. Nopeusmittari on karvalakista jokatapauksessa.mikimikkola kirjoitti:Mites jos sanon et tämäpä onkin tehdas BDA ralliescortin alkup mittaristo![]()
![]()
Ps:mittaristo on varattu eli ei kaupan enään...
Se on siis mahdollisesti meiltä pöllitystä escosta peräisin, mistäs olet sen käsiisi saanut?mikimikkola kirjoitti:No eipä oikeastaan mutta se auto on ollu alkup BDA Tehdas ralliauto kuulemma ja vatanenkin sitä taitellut mutkissaohc kirjoitti:No eipä se nyt kyllä mittariston arvoa juuri nosta vaikka olis jossain bda:ssa kiinni ollutkin. Nopeusmittari on karvalakista jokatapauksessa.mikimikkola kirjoitti:Mites jos sanon et tämäpä onkin tehdas BDA ralliescortin alkup mittaristo![]()
![]()
Ps:mittaristo on varattu eli ei kaupan enään...
Aika makee varvikello autoon joka huutaa liki kympinmikimikkola kirjoitti:No eipä oikeastaan mutta se auto on ollu alkup BDA Tehdas ralliauto kuulemma ja vatanenkin sitä taitellut mutkissaohc kirjoitti:No eipä se nyt kyllä mittariston arvoa juuri nosta vaikka olis jossain bda:ssa kiinni ollutkin. Nopeusmittari on karvalakista jokatapauksessa.mikimikkola kirjoitti:Mites jos sanon et tämäpä onkin tehdas BDA ralliescortin alkup mittaristo![]()
![]()
Ps:mittaristo on varattu eli ei kaupan enään...
Joo tossa meidän ex-tehdasautossa oli kierros ja nopeusmittarit eri puolilla ja jenkakellossa 10 tuhanteen asti asteikkoa.mikimikkola kirjoitti:mikä lie... no ihan sama kun en oikein näiden klassikoiden päälle mitään ymmärräps: ei varmasti ole varastettu
Niin minullakinHoubii kirjoitti:Mulla on tommonen alempi 2koppasessa taunuksessa, (1,6 mittaristo?)
Olisi ankean näköistä jos kiertäisi vaan reiluun puoleen väliin jos olisi 10000r/min mittari.Nelilinkki kirjoitti:Hyvää legendaa Mikkola heittäävaikka voihan pohja periaatteessa olla vaikka mistä. Tehdasauton 0-10000 VDO varvikello vaan heitetty mäkeen ja perusmittari tilalle...Sain valokuvia Waldegårdin -77 Safari Escortista. Auto on restauroituna Pohjois-Irlannissa. Siinä varvi on oikealla...joissakin aikakauden autoissa on varvi vasemmalla.
Onko niissä aina myös noi mailit mukana?jjs kirjoitti:Helppo![]()
Mk2 Sport 1300/1600, vm. -75 tai -76 (12/74-7/76)
Joku pian ehdottaa että voi olla myös Ghian tai GIL:n, mutta ei voi... Saa arvata...
EDIT: Sportin mittaristosta ei pysty sanomaan onko MY -75 vai -76 autosta, mutta karvalakkiversiosta olisi.