Lastu 4wd cossuun
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Ylläpitäjä
Lastu 4wd cossuun
Koitin haulla mut ei oikee tahtonu löytää. Eli tollasee vihreehattuseen vähäpäästöseen nelikkoon tarvis. ahdin on professional motorsportin tekemä, suuttimet 391cc, 3 bar mappi.. kiitti etukäteen.
-
- Viesti:
laita säädettävä moottorinohjaus, esim perfect power smt-6.
itellä tuollainen takavedossa, toimii ja voi säätää uudelleen jos kokoonpano muuttuu.
itellä tuollainen takavedossa, toimii ja voi säätää uudelleen jos kokoonpano muuttuu.
Saksa -08 (Ex)
Pari muutakin autoa
Pari muutakin autoa
-
-
- Viesti:
-
-
Briteistä pitäis saada ihan päteviä valmis lastuja. Itse melkein ostasin täältä -> Motorsport Developments. Noissa on vielä jopa toi closed loop korjauskin, eli taloudellisuuskin pitäis ton kanssa pysyä kohdallaan. Totta kai kone kohtainen lastu tai kokonaan ohjelmoitava ruisku on paras ratkaisu, mutta tollanen hyvin tehty valmis lastukin ajaa "budjetti" koneessa asiansa ja toimii varmasti riittävän hyvin.
-
No juurikin tuo GGR:n lastu oli minusta varsin toimiva minun katillisessa ex-nelikkocossussa. Päästötkin menivät mukisematta läpi ja jos hintaa on kopiodulla lastulla 50-60€, niin varmasti kelpaa ja riittää monen tarpeisiin eli hinta/laatu/helppoussuhde on aika kohdallaan. Toki jos ja KUN tekee mieli voimaa lisää, niin Karalan lastu tai ohjelmoitava ruisku on ihan paikallaan, mutta hintaluokkakin on toinen.
Mutta alkuun minä kyllä lähtisin kokeilemaan tuota GGR:n lastua.
/// BMW 320DA Sport Xdrive -15 ///
-
jouni kirjoitti:No juurikin tuo GGR:n lastu oli minusta varsin toimiva minun katillisessa ex-nelikkocossussa. Päästötkin menivät mukisematta läpi ja jos hintaa on kopiodulla lastulla 50-60€, niin varmasti kelpaa ja riittää monen tarpeisiin eli hinta/laatu/helppoussuhde on aika kohdallaan. Toki jos ja KUN tekee mieli voimaa lisää, niin Karalan lastu tai ohjelmoitava ruisku on ihan paikallaan, mutta hintaluokkakin on toinen.
Tarvis kanssa tohon L8-kat poksiin saada vähä rajumpi lastu. Mistäköhän vois tuollasen kopsatun lastun löytää? Pitäs olla jollekki 450-500cc suuttimille (tai harmaille esim).
2.2iS T16 4x4 'raceprojekti'
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
XR4Ti 'futureprojekt'
EVO8 'projekt talvimiina'
ST220 'käyttis projekt'
Sprinter 318
450EXC 6D
TE300i
Slowmotion Motorsport
-
- Viesti:
Ainakin itse kun tuota vastaavaa etsiskelin niin hieman hankalampaa oli +500cc malliselle etsiä. Valtosellakin myytiin silloin ei oota.AkiS kirjoitti:jouni kirjoitti:No juurikin tuo GGR:n lastu oli minusta varsin toimiva minun katillisessa ex-nelikkocossussa. Päästötkin menivät mukisematta läpi ja jos hintaa on kopiodulla lastulla 50-60€, niin varmasti kelpaa ja riittää monen tarpeisiin eli hinta/laatu/helppoussuhde on aika kohdallaan. Toki jos ja KUN tekee mieli voimaa lisää, niin Karalan lastu tai ohjelmoitava ruisku on ihan paikallaan, mutta hintaluokkakin on toinen.
Tarvis kanssa tohon L8-kat poksiin saada vähä rajumpi lastu. Mistäköhän vois tuollasen kopsatun lastun löytää? Pitäs olla jollekki 450-500cc suuttimille (tai harmaille esim).
Focus 3d- 99 homemade rämä
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
Mk3 mondeo stw dailydriver
Focus 4d raatoracer
-
Mulla on joku proggis L8 ecuun harmaille, mutta se on omituisen pieni vain 8k, taisi kuitenkin lastu käydä jossain koneessa kiinni, että kävi kuitenkin.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo