turbokäytössä ihan pelkällä painekotelon teolla? ei puhuta tuplista. olis tuossa taasen yksi hauska rojekti ehkä työn alla ja 12 tunnin turbotus tulee ehkä myös tänävuonna
alkup kaasutin turbokäyttöön?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
alkup kaasutin turbokäyttöön?
eli nyt kysytään kokeneilta. minkä ahtamattoman auton vakio kaasuttimen ootte saanut toimimaan
turbokäytössä ihan pelkällä painekotelon teolla? ei puhuta tuplista. olis tuossa taasen yksi hauska rojekti ehkä työn alla ja 12 tunnin turbotus tulee ehkä myös tänävuonna
ei tosin tuo ss/rc rojekti kuitenkaan
turbokäytössä ihan pelkällä painekotelon teolla? ei puhuta tuplista. olis tuossa taasen yksi hauska rojekti ehkä työn alla ja 12 tunnin turbotus tulee ehkä myös tänävuonna
-
voicecoil
- Viestit: 231
- Liittynyt: Ti Helmikuu 24. 14:34:26 2004
- Paikkakunta: naarajärvi
- Viesti:
2.0 taunus kaasari mekaanisella kakkoskurkulla toimii ainakin mallikkaasti, kun vain muistaa seuraavat jutut.kuminen neulaventtiilin pää,muoviset kohot,ehjä kohokammion tiiviste.nämä seikat kyllä pätevät kaikkiin kaasuttimiin,jotka ovat mekaanisilla läpillä.joku jostain oli jopa viritellyt alipainekaasuttimenkin turbolle toimivaksi jotenkin koteloimalla sen koko kaasuttimen .
irc galleria voicecoil
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
-
Mikke
- Viestit: 297
- Liittynyt: Ke Elokuu 3. 23:37:04 2005
- Paikkakunta: sipoo
- Viesti:
Mulla oli ainakin tollanen weberin mekaninen kaks kurkkunen.. tais olla muistaakseen DGV mallia.. Iso neulaventtiili ja uudet tiivisteet sinne ni pitäis vorkkii. ainoo huono asia oli että en oikein saanut ryyppyä siihen.. kun olisi taas pitänyt vetää se tanko siitä painekotelon läpi ja mites sitte sen taas tiivistät.voicecoil kirjoitti:2.0 taunus kaasari mekaanisella kakkoskurkulla toimii ainakin mallikkaasti, kun vain muistaa seuraavat jutut.kuminen neulaventtiilin pää,muoviset kohot,ehjä kohokammion tiiviste.nämä seikat kyllä pätevät kaikkiin kaasuttimiin,jotka ovat mekaanisilla läpillä.joku jostain oli jopa viritellyt alipainekaasuttimenkin turbolle toimivaksi jotenkin koteloimalla sen koko kaasuttimen .
Sierra Cosworth 2wd -89
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
Sierra Volworth 2wd -84 "powered by b254"
-
Mikitic
- Viestit: 2571
- Liittynyt: To Lokakuu 20. 21:56:17 2005
- Paikkakunta: Jämsänkoski
- Viesti:
tota ryyppi hommaa kans mietiskeln kun melkein jokakaasarissa se on semmoinen läpituleva tanko härpäke...<siipicossu> kirjoitti:Mulla oli ainakin tollanen weberin mekaninen kaks kurkkunen.. tais olla muistaakseen DGV mallia.. Iso neulaventtiili ja uudet tiivisteet sinne ni pitäis vorkkii. ainoo huono asia oli että en oikein saanut ryyppyä siihen.. kun olisi taas pitänyt vetää se tanko siitä painekotelon läpi ja mites sitte sen taas tiivistät.voicecoil kirjoitti:2.0 taunus kaasari mekaanisella kakkoskurkulla toimii ainakin mallikkaasti, kun vain muistaa seuraavat jutut.kuminen neulaventtiilin pää,muoviset kohot,ehjä kohokammion tiiviste.nämä seikat kyllä pätevät kaikkiin kaasuttimiin,jotka ovat mekaanisilla läpillä.joku jostain oli jopa viritellyt alipainekaasuttimenkin turbolle toimivaksi jotenkin koteloimalla sen koko kaasuttimen .