mk3 escoon mk4 hilpettä?
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 2335
- Liittynyt: Ke Elokuu 28. 10:13:20 2002
- Paikkakunta: Lohja
mk3 escoon mk4 hilpettä?
Onko kukana lubilainen sovitellut mk3 escoon mk4 escon penkkejä tai ovipahveja? Miten ovat sopineet? Penkit käsittääkseni menevät suoraan, mutta entä ovipahvit?
Jäsen #292
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
VW Golf GTI -18
MB SLK 320 -00
Ford Fiesta -19
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Ei ne penkitkään kyllä ihan suoraan sinne mene, tai etupenkit kyllä menee. Takapenkkejä varten saa sitten vaihtaa kaiken penkkien ympäriltä. Ovipahveja en ole tullut edes ajatelleeksi, mutta taitaa aika hankalaa olla jos on mk3 sähköikkunat. Itsellä siis S2 Recaron penkit Escossa.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: Ti Toukokuu 27. 15:20:02 2003
- Paikkakunta: Porvoo
Ovipahvit menee, mutta niissä on kova homma. Ovenavaus salpa on noin 4cm väärässä kohtaa ja sitä joutuu siirtämään. Osassa ovissa on jo valmiina oikea paikka ovenavaus salvalle, osaan taas saa itse jotain soveltaa. Ovipahvi tulee alhaalta kiinni semmoisilla raudoilla, joille pitää tehdä vastakappale sekä takareunasta parilla ruuvilla. Ja vielä ovipahvin parit ruuvinreiät pitää porata ja myös ovenkahvalle. Sähkölasien kanssa menee mk4 pahvit ongelmitta.
-
- Viestit: 3233
- Liittynyt: Ti Joulukuu 11. 13:00:56 2001
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Takapenkkien kanssa joutuu sitten laittamaan myös kaikki ne raudat ja niiden vastakappaleet joilla selkänojapalat on kiinni. Istuinosan sarana oli myös erilainen, mutta siihen oli joku helppo ratkaisu... Takapenkin selkänoja on mk4:ssa kapeampi ja mk3 sivupahveilla jää sivuille raot. Mk4 sivumuovit pitäisi mennä suoraan.
Escort mk3 + 2x Focus mk1
-
- Viestit: 4825
- Liittynyt: To Syyskuu 4. 10:50:07 2003
- Paikkakunta: Urjala
Mk4 kojelauta menee kolmoseen kohtuullisella sovittamisella. Tulee samalla käyttöä niille kojelaudan kohdalla oleville pahkoille niissä nelosen pahveissa
Ei kyllä paha ole kolmosen pahveilla & nelosen kojelaudallakaan.
Lämmityslaitteen "pömpeli" pitää ottaa nelosesta niin sopii säätimet suoraan.
Tuulilasin ilmaputket pitää kiertää ruuveilla kiinni suoraan kojelautaan, koska kolmosessa ei ole niille telineitä. Alunperin kiinnittyy tulipeltiin.
Mittariston takia joutuu tekemään tulipeltiin vaijerille uuden reijän, koska muuten vaijeri menee liian jyrkästi mutkalle. Mittaristolle tulevat sähköjohdot pitää nyppiä siitä liittimestä irti ja tökkiä sopivassa järjestyksessä neloskopan liitinrunkoon. Mahdollisesti joutuu nippua purkamaan että saa riittävästi pituutta johdoille.
Rattiputken teline pitää ottaa mittariston takia nelosesta (kolmosen oma ottaa mittaristoon kiinni), en muista käykö suoraan vai pitääkö porailla jotain reikiä lisää.
Kuskin puoleisen sivuikkunan ilmaräppänän putken kanssa oli jotakin ongelmia, menee pari senttiä ohi räppänästä jos ei tee jotain.

Lämmityslaitteen "pömpeli" pitää ottaa nelosesta niin sopii säätimet suoraan.
Tuulilasin ilmaputket pitää kiertää ruuveilla kiinni suoraan kojelautaan, koska kolmosessa ei ole niille telineitä. Alunperin kiinnittyy tulipeltiin.
Mittariston takia joutuu tekemään tulipeltiin vaijerille uuden reijän, koska muuten vaijeri menee liian jyrkästi mutkalle. Mittaristolle tulevat sähköjohdot pitää nyppiä siitä liittimestä irti ja tökkiä sopivassa järjestyksessä neloskopan liitinrunkoon. Mahdollisesti joutuu nippua purkamaan että saa riittävästi pituutta johdoille.
Rattiputken teline pitää ottaa mittariston takia nelosesta (kolmosen oma ottaa mittaristoon kiinni), en muista käykö suoraan vai pitääkö porailla jotain reikiä lisää.
Kuskin puoleisen sivuikkunan ilmaräppänän putken kanssa oli jotakin ongelmia, menee pari senttiä ohi räppänästä jos ei tee jotain.
Jäsen #606
-
- Viestit: 8043
- Liittynyt: Pe Huhtikuu 5. 13:18:04 2002
- Paikkakunta: Mutterimäki
- Viesti: