Pidemmät kanget kossuun
Valvoja: CRSC Hallitus
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku
Pidemmät kanget kossuun
Onko klubilaisilla käyttössä pidempiä kankia kossun YB koneissa? Mietin vaan kun talven aikana olis tarkotus purkaa oma kone ja vois samalla vaihtaa kanget. Lähinnä niitä hyviä ja huonoja puolia mietin.
-
- Viestit: 2740
- Liittynyt: Su Tammikuu 27. 19:47:06 2002
- Paikkakunta: Otalampi
Huonoja puolia ei kai ole kuin rahan kuluminen.
Pidemmällä kangella vipusuhde paranee ja lyhyempi mäntä lienee kevyempi. Oikein lyhyellä männällä öljyrengas tulee tapin uraan ja huonontaa toimintaa?
Jos haluaa pysyä YB osissa niin 33mm korkeita WRC tms. mäntiä on olemassa ja sille sitten kaveriksi 136 tai 136,5mm kiertokanki.
Pidemmällä kangella vipusuhde paranee ja lyhyempi mäntä lienee kevyempi. Oikein lyhyellä männällä öljyrengas tulee tapin uraan ja huonontaa toimintaa?
Jos haluaa pysyä YB osissa niin 33mm korkeita WRC tms. mäntiä on olemassa ja sille sitten kaveriksi 136 tai 136,5mm kiertokanki.
4x4 -91 Cossu ikuisuus? projekti
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
Sierra STW 2.0 16-V Turbo
Sierra 4x4 -90 DOHC "Kossu"
Sierra 4x4 -90 DOHC STW
Sierra -92 DOHC Ghia
Sierra 1.3 GL -84 Stockmann turbo
SLEI ät netti.fi
-
- CRSC hallitusjäsen
- Viestit: 6559
- Liittynyt: Ti Kesäkuu 25. 11:25:15 2002
- Paikkakunta: Helsinki..... #54
-
- Viestit: 1181
- Liittynyt: Ke Huhtikuu 3. 17:43:25 2002
- Paikkakunta: Turku